Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:MarcoBorsato schreef:Ja en dan? Dan heb je snel inkomsten, maar je goede naam is besmeurd.
Waarom is je goede naam besmeurd? Je taak als uitgever is boeken verkopen, en dat heeft 'ie gedaan
Shanna schreef:Aan het verhaal van Peter kloppen ook een hoop dingen niet hoor. Want nu bij deze docu is '''Manou'' wel 18.
Ook deed Peter de uitspraak dat Maria met haar moeder en ZUSJE woont, maar Maria heeft helemaal geen zusje, alleen maar 2 broertje's.
MarcoBorsato schreef:Nee, hij heeft een boek uitgegeven waarvan de feiten niet kloppen. Het boek kan nu ook niet verkocht meer worden als 'waar gebeurd'.
Cayenne schreef:Nee hij is niet nu 18 maar was dat op het moment dat hij Maria leerde kennen, en dat klopt ook, reken maar uit. Hij is nu 25.
Nouks schreef:MarcoBorsato schreef:Nee, hij heeft een boek uitgegeven waarvan de feiten niet kloppen. Het boek kan nu ook niet verkocht meer worden als 'waar gebeurd'.
Dan zeg je "dat wist ik niet" (had 'ie mijns inziens ook niet kunnen weten, ik bedoel, tis dat het balletje nu aan het rollen komt maar een uitgever is geen misdaadjournalist of jongerenwerker), geef je een nieuwe druk uit met op de kaft "toch niet waargebeurd" en dan loopt 't boek weer als een trein
Nouks schreef:Cayenne schreef:Nee hij is niet nu 18 maar was dat op het moment dat hij Maria leerde kennen, en dat klopt ook, reken maar uit. Hij is nu 25.
Maria beweer hier: http://www.vkmag.com/videos/videos_echt ... sou_keita/
...weer dat Manou een zoon van 20 zou hebben...
MarcoBorsato schreef:Ja maar op het moment dat hij zegt 'dat wist ik niet' erkent hij dat hij dus geen onderzoek heeft gedaan. En het boek zal niet meer verkopen. En de exemplaren die nu in de winkel liggen zullen worden teruggestuurd en moeten dus vergoed worden. Hij heeft een financieel verlies.