Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra schreef:MamboBeach schreef:Sorry hoor Myra, maar in wat voor tunnel leef jij dan?
Niet, maar als je hoort hoe discriminerend Springert is.. die wilt niks anders dan zijn eigen verhaal horen.
Geef maar eens paar goede redenen waarom ik op Wilders zou moeten stemmen. Ik luister.
Springert schreef:Axel_Valerie schreef:Van de 14300 halt (jongeren delicten) zaken zijn er 7800 veroorzaakt door allochtonen jongeren
even opgezocht...
Kijk...jij bent tenminste iemand die met terzake doende feiten komt.
Hier hebben de lezertjes wat aan!!
sarabande schreef:Springert schreef:maar dat wordt ook helemaal niet gezegd, en is ook helemaal niet de bedoeling.
Iedereen die over de schreef gaat moet weg, dat is toch iets heel anders.
En ook geen nieuwe meer binnen, en die importbruiden moeten ook thuis blijven.
Je kan geen mensen met een Nederlands paspoort uitzetten, dat zijn gewoon Nederlanders en een importbruid komt allang niet meer zo maar binnen daar zijn nogal wat hindernissen (die ken je toch) voor opgeworpen, o.a. leeftijd en een inkomen.
Axel_Valerie schreef:Je bent ook een allochtoon als je 2 paspoorten hebt en ongeveer alle marrokanen die ik ken (ik werk met een hele hoop "goede" marrokanen) zijn 2e generatie soms zelfs 3e en hebben 2 paspoorten..
Heino schreef:Ik vind Springert een walgelijk figuur die er een enorme tunnelvisie op na houdt en die enorm denigrerend doet richting mensen die het niet met hem eens zijn. Die daarnaast ook nog eens quotes heel selectief er uit pikt en op tegenargumenten niet in gaat. Dus Springert heeft weer een kritische discussiepartner minder, ik stop er mee op hem in te gaan want je kan toch alleen maar een denigrerend antwoord terug krijgen. Ik vind het verschrikkelijk dat er zulk soort mensen bestaan.
Ja, heerlijk persoonlijk, ik weet het, maar da's dan niet anders. Ik word hier constant in een hoek gedrukt als linkse stemmer en de mods komen hier blijkbaar ook nooit kijken want met TEM's wordt herhaaldelijk niets gedaan. Misschien nu eens wel maar dat zegt mij dan ook weer genoeg.
Blue_Eyes schreef:Axel_Valerie schreef:Je bent ook een allochtoon als je 2 paspoorten hebt en ongeveer alle marrokanen die ik ken (ik werk met een hele hoop "goede" marrokanen) zijn 2e generatie soms zelfs 3e en hebben 2 paspoorten..
Dus.....? Jij bent op de hoogte van het feit dat je je Marokkaanse nationaliteit niet kunt opgeven?
Axel_Valerie schreef:Dat doe je in een discussie je zoekt punten die jou mening onderbouwen..
Welkom tot de wondere wereld van het discussievoeren..
Springert schreef:Misschien dat jij dan wel een ban krijgt, want jij speelt op de man, heb ik nog niet gedaan. Maar als je zo doorgaat gaat dat niet lang duren, dat beloof ik je.
Springert schreef:Heino schreef:In 2007 waren er 14 380 verdachte Marrokanen. Er waren op dat moment 329493 Marrokanen in Nederland... Dus, deze cijfers laten zien dat Marrokanen die zich gedragen uitzondering zijn?
Hoeveel minderjarigen zaten er bij die 329493? Want het gemiddelde marokkaanse gezin fokt meer dan 4 Nederlandse gezinnen bij elkaar!
Buiten dat is het grootste deel wel crimineel maar gewoon nog niet betrapt...kwestie van tijd.
Citaat:Dat doe je in een discussie je zoekt punten die jou mening onderbouwen..
Welkom tot de wondere wereld van het discussievoeren..
Axel_Valerie schreef:nee maar een debat is een discussie en dat kun je volgens jou niet winnen... en een discussie kun je altijd winnen of verliezen.. een discussie heeft echter niet altijd het doel tot winnen.. maar als je je mening wilt onderbouwen zoek je toch feiten die dat onderbouwen? en dat deed springert.. volgens mij deed jij dat net ook? maar dat was niet jou manier toch?
sarabande schreef:Springert schreef:Fout!!! Bleek een heel opzetje geweest te zijn waar niets van waar was.
Puur uit de duim gezogen verhaal, maar dat heb je waarschijnlijk gemist.
Wat is fout dat Geert een Indonesische moeder heeft, dat is gewoon de waarheid, ook al wil hij dat zelf niet eens graag horen, of heb je het liever over zijn Hongaarse vrouw, de importbruid zeg maar.
sarabande schreef:MamboBeach schreef:Waarom is hij allochtoon?
Iedereen met minimaal een ouder van een andere afkomst en nationaliteit is een allochtoon
Axel_Valerie schreef:Blue_Eyes schreef:Dus.....? Jij bent op de hoogte van het feit dat je je Marokkaanse nationaliteit niet kunt opgeven?
Dat kunnen je ouders voor je kiezen daar heb ik gister nog een discussie over gevoerd met een aanstaande marrokaanse vader..
Springert schreef:Heino schreef:Ehm jij kent het partijprogramma van Wilders blijkbaar niet??? Ga dat eerst maar eens lezen, dan praten we verder, ok?
Ga jij dat maar eens lezen en zeg mij maar waar staat dat iedereen weg moet. Ik vertel je nu alvast dat je tevergeefs gaat zoeken, want dat staat helemaal nergens.