Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:En niet alleen het 'moslimprobleem' zoals veel mensen denken dat we hier hebben in NL. Er zijn veel belangrijkere dingen.
Sosha schreef:cp112 schreef:En niet alleen het 'moslimprobleem' zoals veel mensen denken dat we hier hebben in NL. Er zijn veel belangrijkere dingen.
Je slaat de spijker op zijn kop, maar waarom moet Geert Wilders dit zogenaamde "moslimprobleem" zo buiten proportioneel opblazen? Is dat om de aandacht af te leiden van al die belangrijkere dingen misschien? Want ja, op andere punten is het een beetje lastig scoren hè, alle partijen willen hetzelfde (stabiele economie, meer veiligheid, betere zorg bla bla) dus dan moet je het gaan hebben hoe je dat wil gaan bereiken. Ik denk dat Wilders dat niet zo graag wil, omdat dan wel erg opvalt dat hij niet anders is dan andere politici.
Dus dan maar met populaire kreten en een beetje heibel schoppen, dat trekt media aandacht!
Nee, als je het mij vraagt, is Wilders nou net de politicus die niemand wil, hij staat daar volgens mij echt helemaal alleen voor zijn eigen roem.
Ik kan het niet anders uitleggen dan dat. Toen hij nog bij de VVD zat, had hij er ook geen moeite mee om te verkondigen dat de Islam zo'n mooi en te respecteren geloof is. Maar een paar jaartjes later is het achterlijk.
Kijk, zo iemand kan ik niet vertrouwen. En als die dan ook nog eens voorstelt om Administratieve Detentie in te voeren, ben ik weg. Dat betekent nl. dat je mensen voor onbepaalde tijd kunt opsluiten zonder enige vorm van proces. Waarom zou je dat soort "bananenrepubliek" praktijken hier nu willen?
Lovely schreef:Proteststemmen is echt het stomste wat je kan doen, stem dan liever blanco. Het is wel begrijpelijk dat mensen uit protest op de grootste schreeuwer brengen, maar het effect is heel anders dan bedoeld.