16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:33

ThePast03 schreef:
Dus ze moet met een rollator rondlopen ofzo?

Whaha de gemiddelde 60-jarige loopt nog niet met een rollator rond hoor! _O-

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:35

Alet74 schreef:
Misschien heeft Paay wel een positief effect op het zelfbeeld van de gemiddelde 55-plus dame. In de trant van 'we zijn dan wel middelbaar, maar nog niet afgeschreven'.

Maar dan gaat het weer over het uiterlijk. Waarom zou je afgeschreven zijn (of moeten worden) als je niet jong meer bent?
Ik hoop werkelijk dat ik ooit oud en verschrompeld ben, dan heb ik in ieder geval het voorrecht gehad om lang te leven en van de wereld te genieten. :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:36

_San87_ schreef:
Als ik het dus goed begrijp, houd jij ook niet van Haute Couture, omdat dit ook effect heeft op de wereld, ook niet van actrices want die hebben ook een effect op de wereld. Niet van modellen, want die hebben ook effect op de wereld. Zowel negatief als positief.

Jeetje... dan word het wel heel saai, of niet?

Nee, ik heb mijn eigen stijl en volg niks in dat wereldje, want het is totaal niet mijn ding. :n
Alles heeft effect op elkaar.
We staan allemaal met elkaar in verbinding, zonder het één kan het ander niet bestaan.
Verschil moet er wezen, anders was alles hetzelfde.
Liepen we allemaal met dezelfde kop rond, dan kun je ook geen onderscheid maken.

WowAmigo

Nou, ik hoor Patricia net een Popstars-meiske afkraken dat het niet fraai meer is, ze is zelf ook niet helemaal zuiver op de graat wat dat betreft!
(even off-topic...)

Ayasha
Blogger

Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde. :j

_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de Aldi :j Mijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan :j En een gezonde huid doet echt veel voor je fysieke en mentale welzijn. :) Niets heerlijker dan dat frisse huidje. :j Net zoals mensen op kikkeren van een douche.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-12-09 22:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:37

WowAmigo schreef:
Nou, ik hoor Patricia net een Popstars-meiske afkraken dat het niet fraai meer is, ze is zelf ook niet helemaal zuiver op de graat wat dat betreft!
(even off-topic...)

Precies en dat maakt haar minder mooi imo.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:38

pharagirlke schreef:
Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde. :j

_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de Aldi :j Mijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan :j

Daar is ook niks mis mee, zij moet doen wat zij graag wil doen alleen heb ik mijn mening daarover. ;)
Dat moet ik dr ook wel nageven verder, maar ik vind haar niet mooi.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:38

Cayenne schreef:
Miska schreef:
Nee integendeel, wordt al misselijk als ik naar zo'n reclame moet kijken.
Mensen kopen het toch?
Om ze je te laten geloven dat het werken kan...
Ik vind het overdreven.

Ik vind het nogal overdreven om misselijk te worden van zo'n reclame.

Neem niet alles zo letterlijk joh! ;) :D

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:39

De gemiddelde zestigjarige van nu is ook niet te vergelijken met die van een jaar of 20 terug. We worden gewoon anders (beter?) oud dan vroeger!

@Sander: ik heb het niet over het uiterlijk. Ik heb het over het zelfbeeld, dat is een combi van factoren. Als je lekker in je vel zit, voel je je mooi, of je nu rimpels hebt of niet, dat maakt niet uit. Het gaat er om hoe je jezelf voelt.
Ik denk dat er best veel vrouwen van rond de 60 zijn die het gevoel hebben dat ze misschien niet meer meetellen in de wereld (voelen ze zich niet zo mooi meer), maar nu er zelfs een 60-jarige in de PB kan staan, dat kan de zaak best veranderen wat dat betreft!
Mannen kopen dat blad dus niet alleen voor plaatjes van 20-jarigen, maar ook wel voor ouderen. En of je die dame nu mooi vindt of niet, dat maakt niet uit. Snap je wat ik bedoel?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:40

pniekepnak schreef:
Cayenne schreef:

Ik vind het nogal overdreven om misselijk te worden van zo'n reclame.

Neem niet alles zo letterlijk joh! ;) :D

Inderdaad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:40

pharagirlke schreef:

_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de Aldi :j Mijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan :j En een gezonde huid doet echt veel voor je fysieke en mentale welzijn. :) Niets heerlijker dan dat frisse huidje. :j Net zoals mensen op kikkeren van een douche.

Het maakt ja niet uit wat je smeert, als het voor jou werkt, niets meer aan veranderen :D

En Popstars is niet representatief, het staat in hun contract dat ze af moeten zeiken. Dat moet toch wel duidelijk zijn na zoveel jaren van Idols, Popstars en dergelijke ellende.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:41

Miska schreef:
pharagirlke schreef:

_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de Aldi :j Mijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan :j

Daar is ook niks mis mee, zij moet doen wat zij graag wil doen alleen heb ik mijn mening daarover. ;)

En da's prima, maar om nu heel het maatschappelijke ideaalbeeld er bij te halen omdat ze met plastick in haar gezicht in de playboy staat vind ik dan weer overdreven. En da's mijn mening :D

San: het maakt idd niet uit wat je smeert, zolang het voedend is zijn de goedkope merken net zo goed als de duurdere :j (staat ook op de site die ik net gaf, da's een site vanuit de belgische volksgezondheid en daar werken een hoop professionals aan mee, dus de info die daar staat is ook echt betrouwbaar. :j ) Het is een site vanuit de overheid dus er is niemand die er bij wint om reclame te maken voor een bepaalt merk. :) Da's wel mooi aan die site.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:42

Moniek schreef:
_San87_ schreef:
Van wat hier lelijk word gevonden ja. Maar bokt is niet heel Nederland en daar ook niet representatief voor.

Bijvoorbeeld uit een poll op Fok komt namelijk naar voren dat een groot deel daar Theo steunt en zijn reactie mooi vind. Terwijl ik hier juist veel berichten zie die Patricia meer steunen en de actie van Theo walgelijk vinden.

al doe je een landelijke pol of wat over de wereld de uitkomst zal heeeeel duidelijk zijn.
ja klopt de meeste steunen theo maasen omdat de meeste mannen liever een stoos van 20 zien en niet paay.
deze playboy word uit nieuwsgierigheid gekocht dat is anders als pamela erin staat

Pamela ziet er anders ook niet meer uit ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:42

_San87_ schreef:
pharagirlke schreef:

Het maakt ja niet uit wat je smeert, als het voor jou werkt, niets meer aan veranderen :D

En Popstars is niet representatief, het staat in hun contract dat ze af moeten zeiken. Dat moet toch wel duidelijk zijn na zoveel jaren van Idols, Popstars en dergelijke ellende.

Daarom het draait om de kijkcijfers, want anders kijkt niemand meer als er geen grove opmerkingen gemaakt worden.

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:43

Ik zou wel nog kijken... Ik vind die grove opmerkingen regelmatig een afbreuk aan het programma.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:45

pharagirlke schreef:
Ik zou wel nog kijken... Ik vind die grove opmerkingen regelmatig een afbreuk aan het programma.

Is het ook.
De audities vind ik overigens het leukst! :)
Ik vind het altijd heel dapper van die mensen die slecht kunnen zingen, want ze staan er toch wel ff!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:46

pharagirlke schreef:
Miska schreef:

En da's prima, maar om nu heel het maatschappelijke ideaalbeeld er bij te halen omdat ze met plastick in haar gezicht in de playboy staat vind ik dan weer overdreven. En da's mijn mening :D

San: het maakt idd niet uit wat je smeert, zolang het voedend is zijn de goedkope merken net zo goed als de duurdere :j (staat ook op de site die ik net gaf, da's een site vanuit de belgische volksgezondheid en daar werken een hoop professionals aan mee, dus de info die daar staat is ook echt betrouwbaar. :j ) Het is een site vanuit de overheid dus er is niemand die er bij wint om reclame te maken voor een bepaalt merk. :) Da's wel mooi aan die site.

Ik heb de site even opgeslagen om 'm van de week eens wat beter door te lezen, staan een aantal interessante zaken op, als ik het goed zag.

Ik kijk geen Popstars, Starmaker, Idols of wat dan ook van dat prut. Met of zonder afzeiken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:47

:j Er staan artikels op over alles wat met mentaal en fysiek welzijn te maken heeft. :)
Van informatie over ziektes tot kleine tips om te ontspannen na een stressvolle dag. :)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:49

@Alet: Zo snap ik het beter, thanks. Maar ik denk dat het uiterlijk voor zulke vrouwen wel een belangrijk deel van het zelfbeeld bepaalt, immers je persoonlijkheid verandert niet met de jaren (zaken als zelfvertrouwen uiteraard wel), meestal wordt men wel levenswijzer en de jaren komen dan als een verrijking. Het beeld dat de gemiddelde 50+-er wat aftakelt, komt deels IMO deels door het uiterlijk en deels door fysieke beperkingen die met ouderdom gepaard gaan.

Maar met betrekking tot dit zelfbeeld, waarom zouden vrouwen het gevoel krijgen niet meer mee te tellen als 50+-er? Juist omdat je alleen meetelt als je jong en "sexy" uitziet denk ik dan. Of lees ik onder zo'n rare steen?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:51

pharagirlke schreef:

Helemaal mee eens, maar is iemand vertellen dat ze ronduit slecht is grof? Patricia kraakte in deze show Emmily en Mandy af en die waren ook allebei niet zo heel goed... En als iemand slecht zingt tegenover een jury mag die jury dat wel zeggen toch? ;)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:53

pharagirlke schreef:

Een van de redenen waarom ik Popstars van SBS (en vaak SBS als zender) ook boycot.

Ik kijk bijvoorbeeld wel graag naar Idols/X-factor, althans, dat deed ik. Ik moet toegeven dat ook dit programma lijdt aan gedwongen veramerikanisering, maar gelukkig nog niet zo ernstig als SBS. Daar lijken presentatoren, jury én sommige kandidaten elkaar naar de kroon te steken voor de titel "Wie kan het beste overdrijven".

Frapant detail: bij SBS-Popstars vind ik Patricia Paay het meest genuanceerde jurylid van allen. :D Dat dan weer wel. Henkjan provoceert gewoon.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:54

Tja, dan denk ik, wat maakt het dan anders dat Theo zo uit zijn pantoffel ging? Hij mag het dan toch ook zeggen als hij wat slecht vindt?
Mijn punt is dan, je mag zeggen wat je vindt, maar het gaat wel om de manier waarop.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:55

Sander_ schreef:
pharagirlke schreef:

Een van de redenen waarom ik Popstars van SBS (en vaak SBS als zender) ook boycot.

Ik kijk bijvoorbeeld wel graag naar Idols/X-factor, althans, dat deed ik. Ik moet toegeven dat ook dit programma lijdt aan gedwongen veramerikanisering, maar gelukkig nog niet zo ernstig als SBS. Daar lijken presentatoren, jury én sommige kandidaten elkaar naar de kroon te steken voor de titel "Wie kan het beste overdrijven".

Frapant detail: bij SBS-Popstars vind ik Patricia Paay het meest genuanceerde jurylid van allen. :D Dat dan weer wel. Henkjan provoceert gewoon.

SBS kijk ik over het algemeen alleen als House op is! :')
Verder vind ik het ook een waardeloze zender. :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:56

SBS en Veronica hebben nu op gezetten tijdstippen reclameblokjes van 1 minuut. Waar slaat dat op?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 22:57

Uh ja, kunnen we nu weer terug ontopic?
Volgens mij ging het hier over de playboy foto's en de reactie van Theo Maassen :)