ThePast03 schreef:Dus ze moet met een rollator rondlopen ofzo?
Whaha de gemiddelde 60-jarige loopt nog niet met een rollator rond hoor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Misschien heeft Paay wel een positief effect op het zelfbeeld van de gemiddelde 55-plus dame. In de trant van 'we zijn dan wel middelbaar, maar nog niet afgeschreven'.
_San87_ schreef:Als ik het dus goed begrijp, houd jij ook niet van Haute Couture, omdat dit ook effect heeft op de wereld, ook niet van actrices want die hebben ook een effect op de wereld. Niet van modellen, want die hebben ook effect op de wereld. Zowel negatief als positief.
Jeetje... dan word het wel heel saai, of niet?
pharagirlke schreef:Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde.
_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de AldiMijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan
pharagirlke schreef:Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde.
_San87_ Ik ben ook blij met mijn goedkope potje van de AldiMijn huid voelt veel zachter en aangenamer aan
En een gezonde huid doet echt veel voor je fysieke en mentale welzijn.
Niets heerlijker dan dat frisse huidje.
Net zoals mensen op kikkeren van een douche.
Miska schreef:pharagirlke schreef:Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde.
Daar is ook niks mis mee, zij moet doen wat zij graag wil doen alleen heb ik mijn mening daarover.
Dat moet ik dr ook wel nageven verder, maar ik vind haar niet mooi.
Moniek schreef:_San87_ schreef:Van wat hier lelijk word gevonden ja. Maar bokt is niet heel Nederland en daar ook niet representatief voor.
Bijvoorbeeld uit een poll op Fok komt namelijk naar voren dat een groot deel daar Theo steunt en zijn reactie mooi vind. Terwijl ik hier juist veel berichten zie die Patricia meer steunen en de actie van Theo walgelijk vinden.
al doe je een landelijke pol of wat over de wereld de uitkomst zal heeeeel duidelijk zijn.
ja klopt de meeste steunen theo maasen omdat de meeste mannen liever een stoos van 20 zien en niet paay.
deze playboy word uit nieuwsgierigheid gekocht dat is anders als pamela erin staat
_San87_ schreef:pharagirlke schreef:Paay haar schoonheid is ook een stukje van die quote, want het is door haar schoonheid dat ze gevraagd is en ze zou zichzelf "klein" houden als ze het niet deed terwijl ze het wel wilde.
En een gezonde huid doet echt veel voor je fysieke en mentale welzijn.
Niets heerlijker dan dat frisse huidje.
Net zoals mensen op kikkeren van een douche.
Het maakt ja niet uit wat je smeert, als het voor jou werkt, niets meer aan veranderen
En Popstars is niet representatief, het staat in hun contract dat ze af moeten zeiken. Dat moet toch wel duidelijk zijn na zoveel jaren van Idols, Popstars en dergelijke ellende.
pharagirlke schreef:Miska schreef:
Daar is ook niks mis mee, zij moet doen wat zij graag wil doen alleen heb ik mijn mening daarover.
Dat moet ik dr ook wel nageven verder, maar ik vind haar niet mooi.
En da's prima, maar om nu heel het maatschappelijke ideaalbeeld er bij te halen omdat ze met plastick in haar gezicht in de playboy staat vind ik dan weer overdreven. En da's mijn mening
San: het maakt idd niet uit wat je smeert, zolang het voedend is zijn de goedkope merken net zo goed als de duurdere(staat ook op de site die ik net gaf, da's een site vanuit de belgische volksgezondheid en daar werken een hoop professionals aan mee, dus de info die daar staat is ook echt betrouwbaar.
) Het is een site vanuit de overheid dus er is niemand die er bij wint om reclame te maken voor een bepaalt merk.
Da's wel mooi aan die site.
pharagirlke schreef:Ik zou wel nog kijken... Ik vind die grove opmerkingen regelmatig een afbreuk aan het programma.
pharagirlke schreef:Ik zou wel nog kijken... Ik vind die grove opmerkingen regelmatig een afbreuk aan het programma.
Sander_ schreef:pharagirlke schreef:Ik zou wel nog kijken... Ik vind die grove opmerkingen regelmatig een afbreuk aan het programma.
Een van de redenen waarom ik Popstars van SBS (en vaak SBS als zender) ook boycot.
Ik kijk bijvoorbeeld wel graag naar Idols/X-factor, althans, dat deed ik. Ik moet toegeven dat ook dit programma lijdt aan gedwongen veramerikanisering, maar gelukkig nog niet zo ernstig als SBS. Daar lijken presentatoren, jury én sommige kandidaten elkaar naar de kroon te steken voor de titel "Wie kan het beste overdrijven".
Frapant detail: bij SBS-Popstars vind ik Patricia Paay het meest genuanceerde jurylid van allen.Dat dan weer wel. Henkjan provoceert gewoon.