Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:wat ik overigens wel vreemd vind is dat Wilders het niet heeft over ..... indo's bijvoorbeeld............ kan ook komen omdat je eigenlijk niet eens merkt dat deze groep allochtonen er uberhaupt is........ en das toch echt wel een behoorlijke kluit
_San87_ schreef:Heeft iemand gisteren Fobiac gezien?
Ik vond die uitspraken van die Iman ook niet je van het, hoor... Het Vaticaan en het Witte Huis omver werpen? Iedereen die niet aan de Islam wil afmaken? Jemig, waarom zou je het willen
Heino schreef:Als alleen de Arabische folders er nog liggen betekent dat dus dat steeds meer mensen Nederlands kunnen, en dat is alleen maar goed, toch?
Beheersing van de Nederlandse taal kan mij niet genoeg gestimuleerd worden, en hey weet je wat? Integratiecentra zitten te springen om vrijwilligers die de mensen willen helpen integreren, want dat lukt ze niet alleen. Als we ons dáár nu eens op gaan richten. Niet alleen roepen dat men moet integreren, maar men hélpen integreren.
En idd, positieve discriminatie is ook discriminatie en ben ik dus ook op tegen
Heino schreef:_San87_ schreef:Heeft iemand gisteren Fobiac gezien?
Ik vond die uitspraken van die Iman ook niet je van het, hoor... Het Vaticaan en het Witte Huis omver werpen? Iedereen die niet aan de Islam wil afmaken? Jemig, waarom zou je het willen
Goed dat je het zegt, die wilde ik nog gaan kijken op uitzendinggemist(was gister namelijk wat leukers tegelijkertijd op tv
)
Maargoed, dat er een imam is die dat zegt zal best. Vind ik alleen geen reden om alle Moslims te benadelen.
gohya schreef:of in je korte broek?
sarabande schreef:KiWiKo schreef:nou.............. dat valt wel meehier is het allemaal wel OK voor moslims
![]()
als ik in een Moslim land ga wonen zal ik me toch echt aan moeten passen, hoofddoek en al! en even op zondag ochtend naar de katholieke kerk gaan is er echt niet bij........ EN daarnaast zal ik toch echt minstens de taal moeten spreken, anders kom ik helemaal nergens, als ik al zonder begeleiding van een man over straat mag
In de landen waar onze moslims vandaan komen worden hoofddoeken niet verplicht mogen vrouwen gewoon de straat op en zijn er katholieke kerken, maar ik wist niet dat jij zondags naar de kerk ging![]()
Als er alleen nog folders in het Arabisch liggen (niet in het Turks?? dat is een andere taal) zou dat betekenen dat al die Nederlandse folders het eerst op waren, dus wat is de conclusie????
Dat werknemers gevraagd worden om onze medelanders in dienst te nemen komt omdat de werkloosheid daar nog het grootste is en de bereidheid van werknemers erg klein, dus dat vind ik niet zon slecht plan om die ongelijkheid op te heffen.
Heino schreef:Ik ontken ook absoluut niet dat er problemen rondom Moslims/allochtonen zijn. En dat die mogelijk oververtegenwoordigd zijn in bepaalde criminele activiteiten. Maarrr dat vind ik nogmaals geen reden om dan maar een hele groepering te benadelen. En al helemaal niet als er ook niets tot weinig aan preventie gedaan wordt.
Heino schreef:gohya schreef:of in je korte broek?
Da's in Rome net zo
Kiwiko: zonder begeleiding leer je een taal die zo ver van je eigen taal af ligt echter niet zomaar hoor...
San: ik denk dat dat ook een beetje actie = reactie is. Als jouw geloof enorm afgevallen en aangevallen wordt ga je ook rare dingen doen (soort van kat die in het nauw gedreven wordt maakt rare sprongen)
Heino schreef:Kiwiko: klopt, maar om dan de een zwaarder te straffen dan de ander gaat me te verGeloof dat autochtonen sterren zijn in het witwassen van geld.
Gohya: ik heb de Koran gelezen en nergens staat dat alles en iedereen maar Moslim moet worden. Sterker nog, respect voor een ander is juist heel belangrijk! Moslims die zo redeneren zijn geen Moslims. Ware Moslims keren hun kont naar dat soort mensen.
gohya schreef:Omdat de moslims willen dat iedereen straks moslim is/word.
Iedereen die geen moslim is is slecht,heb je dat dan nooit gehoord?
Denk je dat er geen moslims zijn die veeel liever geen moslim willen zijn?het word sommige opgedrongen!
gohya schreef:Omdat de moslims willen dat iedereen straks moslim is/word.
Iedereen die geen moslim is is slecht,heb je dat dan nooit gehoord?
Denk je dat er geen moslims zijn die veeel liever geen moslim willen zijn?het word sommige opgedrongen!