Denk aan al onze feestdagen, aan onze (oerhollandse) stamppot, denk aan de hollandse nieuwe haring

Komt geen buitenlandse invloed aan te pas.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tuffi schreef:Heino, als jij nu niet gauw die denigrerende arrogante rottoon van je verandert, ga ik temmen.
Heino schreef:tuffi schreef:Heino, als jij nu niet gauw die denigrerende arrogante rottoon van je verandert, ga ik temmen.
Sorry, maar ik kan niet discussiëren met mensen die niet op een inhoudelijk niveau discussiëren en niet goed kunnen lezen. Dat is niet denigrerend, dat is in mijn ogen een voorwaarde voor fatsoenlijke communicatie. Anders blijf je maar in herhaling vallen en daar heb ik simpelweg geen zin in. Ik heb geen zin om iemand uit te leggen wat speculeren precies is bijvoorbeeld.
En met blind zijn voor feiten bedoel ik dat Wilders zelf regelmatig roept dat er best minder Moslims mogen zijn en dat het tuig is. Dat jij dat dan gaat ontkennen vind ik raar en blind voor feiten ja.
Anya schreef:I doe even een gok, maar persoonlijk denk ik dat de gemiddelde Nederlander vaker pasta, shoarma, pizza, gerechten met rijst (o.a. chinees) eet dan een haring of spruitjesstamppot.
Ons voedsel is al sinds vorige eeuw behoorlijk internationaal
Heino schreef:Realiseert u zich dat het een wijdverbreid probleem is dat Marokkaanse jongeren onze
samenleving verzieken met geweld, berovingen, bedreigingen en ander wangedrag?
Kamervragen Sietse Fritsma en Geert Wilders namens PVV 9 september 2008 (op pvv.nl)
“De islam is Het Kwaad zelf.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
"Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
"We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”
Geert Wilders, Interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
--------------
Wilders nuanceert zijn standpunten niet. Ik vind het prima om te zeggen dat er Marrokanen zijn die Nederland belagen. Maar Wilders trekt het door naar álle Marrokanen en Moslims.
Heino schreef:x_Marr schreef:Onee?
Denk aan al onze feestdagen, aan onze (oerhollandse) stamppot, denk aan de hollandse nieuwe haring
Komt geen buitenlandse invloed aan te pas.
Sinterklaas was een Turk en de kerstman komt uit de VS
LimaMambo schreef:nee.. jij trekt het weer uit z'n verband
en nogmaals.. citaten uit kranten geloof ik niet
Heino schreef:LimaMambo schreef:nee.. jij trekt het weer uit z'n verband
en nogmaals.. citaten uit kranten geloof ik niet
Dan zij we bij deze uitgediscussieërd. Dat bedoel ik met dat ik geen blinde kan laten zien. Wanneer geloof je het wel dan? Als hij het je persoonlijk komt vertellen? Ik trek niets uit een verband, ik citeer.
Heino schreef:Ik denk dat dat een andere discussie is, of journalisten uitspraken wel of niet eerlijk citeren. Ik heb Wilders echter nog nooit horen zeggen dat iemand hem verkeerd geciteerd heeft.
LimaMambo schreef:Heino schreef:Ik denk dat dat een andere discussie is, of journalisten uitspraken wel of niet eerlijk citeren. Ik heb Wilders echter nog nooit horen zeggen dat iemand hem verkeerd geciteerd heeft.
ik denk van niet.. heeft hier duidelijk wel mee te maken
aangezien je wel elke keer dingen aanhaalt die in de krant hebben gestaan