Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Klopt, ze zijn hard op weg om Rusland achterna te gaan.
Het is sowieso een heel groot verschil met zijn eerste termijn, waar hij voornamelijk in het nieuws kwam door zijn vage tweets en het vele golf spelen.
Ik heb het idee dat hij nu als een soort wervelwind al zijn(?) plannen uitvoert.
Ann schreef:Klopt dat verhaal wel? Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Trump zou dan natuurlijk de beste spion ooit (willen) zijn en had dit nooit voor zich kunnen houden.
mylittlejoy schreef:Inmiddels wel ook even de legertop ontslagen. Topofficier Brown, met een staat van dienst van 40 jaar, had eerder gezegd als zwarte man wel eens racisme te hebben ervaren. Ja, dan ben je te woke geworden en zijn er twijfels over of je die functie alleen hebt gekregen vanwege je huidskleur, aldus Hegseth. Nu vervangen door een gepensioneerde die niet de benodigde kwalificaties heeft, maar wel een witte man is die doet wat Trump zal zeggen.
Kwestie van tijd voordat er martial law wordt uitgeroepen, misschien rond de midterms?
Polar schreef:Grote kans dat dit een hele domme vraag is, maar welke satellieten zorgen eigenlijk voor internet in Europa?
Is er een kans dat Trump/Musk dit als manipulatie middel uit zou kunnen schakelen voor bijvoorbeeld Nederland of andere EU-landen?
Ik denk trouwens dat de veranderingen die nu in Europa plaats zullen vinden, heel erg goed zijn voor Europa, mits goed uitgevoerd.