Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:En zo heeft iedereen zijn eigen ervaring.
De expats waar ik het over heb, hebben een inkomen van € 200.000, bruto.
Niets uitbuiting, die kunnen juist van alles nog eisen.
journee schreef:Electra63 schreef:Een sollicitant vergelijken met een politieke partij?
Rare vergelijking.
En het feit dat dit het enige is wat jouw aandacht trekt uit mijn post, zegt ook eigenlijk alweer genoeg.
Electra63 schreef:Een sollicitant vergelijken met een politieke partij?
Rare vergelijking.
Electra63 schreef:journee schreef:
En het feit dat dit het enige is wat jouw aandacht trekt uit mijn post, zegt ook eigenlijk alweer genoeg.
Tja..... het blijft een herhaling van zetten....
Ik had eerder eerst een heel stuk getypt... maar dat toen weer weggehaald.
Er is al vaak genoeg door mensen aangegeven waarom zij niet op een partij willen stemmen waar geloof de basis is van de partij.
O.a. om het abortus- en euthanasiestandpunt, bijzonder onderwijs.
Maar ook het standpunt over de situatie Israel/Gaza.
Of gewoon simpel, omdat je zelf niet gelooft, waarom zou je dan op een partij stemmen, waar de vrouw bijvoorbeeld zich niet verkiesbaar kan stellen?
, dat werd goed duidelijk.Electra63 schreef:Ik zit ff Buitenhof te kijken.
Henk Vermeer wordt onder de tafel geluld door Jesse Klaver over de Raad van State!
Vermeer ondermijnt de rechtstaat en heeft er niets op terug.
Ook over de verhoging van de huren in de grote steden, het belang van BBB ligt bij de pandjesbazen, dat werd goed duidelijk.
Ik heb nooit op Jesse Klaver gestemd, maar ik vind hem echt gegroeid in het debat.
Elisa2 schreef:Benzz schreef:
Zijn er niet en willen niet.
Migranten zijn niet goedkoper. HSM zijn sowieso duur, maar arbeidsmigranten in de slachthuizen dienen volgens de wet WAADI verloont te worden. Dat daar een aantal uitzendbureau's schijt aan hebben is wel een probleem.
Ik breek even in, maar dit is niet waar.
Bij het internationale bedrijf waar ik werk, werken veel expats..dit komt niet omdat de Nederlanders niet te krijgen zijn maar omdat het bedrijf slecht betaald en deze goedkoper zijn. De Nederlanders gaan veelal op zoek naar beter betaalde banen.
Electra63 schreef:Ik zit ff Buitenhof te kijken.
Henk Vermeer wordt onder de tafel geluld door Jesse Klaver over de Raad van State!
Vermeer ondermijnt de rechtstaat en heeft er niets op terug.
Ook over de verhoging van de huren in de grote steden, het belang van BBB ligt bij de pandjesbazen, dat werd goed duidelijk.
Ik heb nooit op Jesse Klaver gestemd, maar ik vind hem echt gegroeid in het debat.

Cer schreef:Het is een soort (ongeschreven?) regel dat er minimaal minstens aangegeven wordt waar het artikel over gaat
BigOne schreef:Ongewenste seksuele intimidatie!