Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:03

_San87_ schreef:
Dan wordt iedereen dus beïnvloed door alles en iedereen. Waar ga je dan de grens leggen of een uitslag wel of niet geldig is?

Punt is, dat niet iedereen de grote massa ook op grote schaal kan beinvloeden. Behalve degenen die zulke diepe zakken hebben dat ze algoritmes kunnen kopen of bijvoorbeeld een groot SM platform in eigendom hebben.

Cer

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:32

Is Andrew Tate al veroordeeld?
Want als hij reispapieren krijgt zal hij toch eerst naar Engeland moeten? Of Roemenie moet opschieten met hun rechtzaak, want die loopt nog toch?

Vind ik Tate dan een enorme eikel, jazeker. Maar is iemand schuldig voordat deze veroordeeld is, dat weet ik niet ... ik hoop van niet. Daar is een rechtsysteem voor, hoe oneerlijk dat af en toe ook is.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:39

Hij is in ieder geval veroordeeld voor belastingontduiking.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:41

Voorzover ik weet aangeklaagd wegens verkrachting en mensenhandel, maar nog niet veroordeeld. Er is overigens ook een Amerikaanse vrouw die een aanklacht heeft ingediend, dus de Rechtbank zou hij (als er niet wordt ingegrepen) ook in de VS moeten.

Eens dat iemand pas schuldig is na een veroordeling, maar ik durf er bij deze regering niet op in te zetten dat ze hem uit Roemenië willen halen om hem zelf te berechten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:51

Ja eens, dus zou Roemenië door moeten pakken

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:57

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 11:31

Cer schreef:
Vind ik Tate dan een enorme eikel, jazeker. Maar is iemand schuldig voordat deze veroordeeld is, dat weet ik niet ... ik hoop van niet. Daar is een rechtsysteem voor, hoe oneerlijk dat af en toe ook is.

Het is wel heel vreemd dat de VS zich op deze manier met de Roemense rechtsgang bemoeit.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 11:47

Wat die Tates uitdragen past precies in het plaatje van wat de Trump regering nu uitdraagt (anti-woke etc.) en hebben ook enorm veel volgers op sociale media natuurlijk. Denk dat het daarom te doen is. Zieltjes winnen via social media, nog meer -vooral- mannen beinvloeden. Vooral niet vrouwen en bepaalde minderheden meer rechten geven.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:16

Is Tate nog Amerikaans burger? Want je kunt volgens mij je proces soms afwachten in je eigen land.. (uit mn hoofd) als je niet vast zit

(Ik kan zo snel alleen iets vinden als je wel vast zit, dan moet je gewoon wachten volgens mij, was dat ook niet zo met die Italiaanse ..? Nou ja, ik dwaal af :D )

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:49

WowAmigo schreef:
Wat die Tates uitdragen past precies in het plaatje van wat de Trump regering nu uitdraagt (anti-woke etc.) en hebben ook enorm veel volgers op sociale media natuurlijk. Denk dat het daarom te doen is. Zieltjes winnen via social media, nog meer -vooral- mannen beinvloeden. Vooral niet vrouwen en bepaalde minderheden meer rechten geven.

Dat is het dus. En bekijk dan ook eens wat de invloed is van degenen die de algoritmen van de social media besturen.
Vrouwen terug naar het aanrecht. Dat is waar Musk voor staat en daar is Tate een zeer grote influencer van.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:57

Dit beschrijft waar Tate voor staat. Vrouwen mag je wat hem betreft gewoon verkrachten. Onder de allinea vrouwonvriendelijk.

https://nos.nl/l/2555350

En we kennen Trump zijn uitspraak ook nog wel van "Grab them by the pussy"

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:49

Baudet is regelmatig bij z’n grote vriend Tate op visite geweest.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 16:01

Nou, ik wou Baudet dus net noemen. Is hij echt daar op bezoek geweest of is dat een grapje?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:17

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:23

Het verbaast me niet eens... -O-

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:03

Wat mij wel verbaast is dat er vrouwen zijn die op mensen als Baudet en Trump stemmen.
Je hoort toch wat voor uitspraken dit soort mannen doen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:04

Mij verbaasd het dat er überhaupt mensen lezen op dedagelijksestandaard. Heb even lopen scrollen maar daar wordt ik toch heel droevig van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:02

Hannanas schreef:
Mij verbaasd het dat er überhaupt mensen lezen op dedagelijksestandaard. Heb even lopen scrollen maar daar wordt ik toch heel droevig van.

Joh, relax ik heb de eerste link die ik zag gepakt . Maar voor je gemoedsrust ;

https://m.youtube.com/watch?v=t17o2-cQof0

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:43

Ik denk meer dat het verbazing is over het bestaan van de website zelf dan verbazing dat jij er een link van deelde

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:53

BigOne schreef:
Hannanas schreef:

Joh, relax ik heb de eerste link die ik zag gepakt . Maar voor je gemoedsrust ;

https://m.youtube.com/watch?v=t17o2-cQof0

Het was niet op jou persoonlijk bedoeld bigone. Ik snap dat jij de link ook deelde vanuit verbazing/aversie, dacht dat dat wel duidelijk was eigenlijk… dus dat bekrachtigde ik. De teksten die er op staan zijn echt bizar.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:57

Klopt, had er nog nooit van gehoord.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 23:50

Polar schreef:
Nou, ik wou Baudet dus net noemen. Is hij echt daar op bezoek geweest of is dat een grapje?

Betalen we als samenleving nog steeds voor die oetl*l?

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 01:12

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 01:36

mylittlejoy schreef:
Trump heeft net een EO getekend waarin staat dat alleen de president en de AG kunnen bepalen hoe een wet moet worden geïnterpreteerd in de VS.

(Filmpje in link, sorry, weer x)
https://x.com/NoLieWithBTC/status/18919 ... lQWnw&s=19

Tot zover de democratie en rechtsstaat in de USA, aldus Vance en Trump.
Er moeten toch Amerikanen zijn die deze waanzin gaan stoppen. -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 08:06

Ik vind het wel een goed idee eigenlijk, om als EU / Verenigde Europese strijdkrachten de in Europa gestationeerde Amerikaanse strijdkrachten burgerschap aan te bieden en in onze eigen legers op te nemen, dat we het zaakje gewoon zelf overnemen.

Jammere is alleen dat 1] die soldaten misschien te trouw zijn aan de USA en dat niet willen
en 2] je wil natuurlijk ook geen ruzie met de USA, we zijn (nog?) teveel afhankelijk.

Trump is gewoon bezig met een "shakedown" of een soort "protectie" maffia dingetje, van wij beschermen je als je ons betaalt. (maar als je niet betaalt dan maken we je zaak kapot).

Hij gebruikt een Putin gewoon als bedreiging om zijn zin te krijgen en bodemschatten enzo te roven in ruil voor "bescherming" -O-

Ik snap wel dat het an sich wel redelijk kan zijn om iets terug te verwachten voor "hulp".
Maar zo'n deal maken met een onbetrouwbare partij voelt niet echt okee.