gohya schreef:Ik krijg steeds meer het idee dat Balkenende zelf bij de Islam is?Hij komt op voor hen niet eens voor zijn eigen volk! Wilders is NIET tegen de moslims maat tegen de Islam in Nederland.En terecht! gezien de beelden.
Weet je wat? Ik ga een film maken. Een film over Nederlanders. En die film stop ik vól met fragmenten over, laat eens kijken, wat zou "goed" aanslaan?..... Wacht, ik weet al iets! Ik verzamel allemaal beelden over familiedrama's die de afgelopen tijd in Nederland hebben plaatsgevonden. Vervolgens plak ik er ook nog wat beelden achter van zinloos geweld, wat we de laatste jaren in Nederland voldoende hebben gehad. Die film breng ik uit in het buitenland met als doel te laten zien hoe walgelijk de Nederlanders wel niet zijn en dat we op moeten passen voor dit fanatieke volkje. Want dat bestaat alleen maar uit vaders die hun kinderen ombrengen in geval van scheiding en van jongeren die anderen zomaar neersteken. Ik zoek de publiciteit en mooi dat ik een "kaskraker" heb.
Wat wíl Wilders nu met die film? Iedereen die nu zo met Wilders wegloopt, zou daar eens antwoord op moeten (kunnen) geven.
Wilders:
- biedt géén oplossingen
- zoekt géén toenadering tot Moslims om samen een oplossing te zoeken
- zorgt voor meer angst en verdeeldheid in zo'n klein landje als Nederland
Zeg me nu eens, wie probeert Wilders hiermee te helpen? Juist, zichzelf, als mediageil mannetje dat koste wat het kost gelijk moet en wil hebben. Natuurlijk is het fout dat er groep radicalen zijn en nog fouter dat zij uit naam van Allah of om het even wie menen te moeten moorden. Maar moeten we daarom alle Moslims in dit land over één kam scheren?
Ik weet niet of er laatst iemand heeft gekeken naar het programma "De leugen regeert"? Dat ging over Moslims en het beeld dat wij van hem krijgen. Wat wij zien in de media, zijn negen van de tien keer de extremisten, de "gewone" Moslim, die krijgen we niet te zien. Logisch, want dat is niet ophitsend.
Als ik dergelijke zaken hoor/zie, dan stijgt het schaamrood me naar de kaken. En wel omdat iemand als Wilders meent het recht van vrijheid van meningsuiting te mogen gebruiken om nog meer verdeeldheid in een maatschappij te zaaien. Zou hij trouwens vloeiend Duits praten?