Haha, sorry hoor hier moet ik een beetje om lachen.. Iemand met teveel parfum op? Krijg jij daar kanker van dan? Nee.. En iemand die naast mij zit in de trein die net gerookt heeft stinkt ook een uur in de wind.. Maar daar hoor je me niet om klagen.iemand die stinkt naar rook krijg je ook geen kanker van dus je gaat even een beetje te ver vind ik..
en ja ik vind die mensen knap irritant want het slaat op mijn slijmvliezen waardoor ik het spaans benauwd krijg! En ja dan sta ik op en loop ik weg,...ja een keuze...die heb jij ook dus
!
overigens zijn die mooie oude paardenvrachtwagens ( ja die B rijbewijs dingen) ook flink schadelijk,zullen we die maar ook gaan verbieden dan? nou dan moet je alle paardenmiepen horen hoor!
kan ik ook wel zeggen, wat kan mij dat bommen, ik gebruik ze niet
Het is al BESLOTEN dat de horeca rookvrij wordt.. Dus het tekenen van dit heeft absoluut geen zin. Last hebben van iemand die dronken is? Dat kan.. En hooguit slaat hij je een keer een gat in je kop ofzo.. maar liever een gat in me kop dan in me longen
overigens ontloop ik zulke mensen en heb ik nog nooit mee gemaakt dat het bij mij verder ging dan een domme opmerking van iemand die dronken wasen hooguit slaat hij je een gat in de kop? wat is dat nou weer voor een domme uitspraak?
dus roken is zwaar slecht en verboden en drinkers en zinloos geweld dus niet? kromme uitspraak hoor
dat laatste klinkt voor mij niet als respect. De regel van jou familie is normaal, net zo als dat de horeca straks rookvrij wordt. Nu hebben we geen keus en moeten we wel in het "stinkhol" komen, anders moet je thuis zitten.ow ja wel hoor ,iedereen heeft keus! als ze niet willen komen dan komen ze maar niet!, anders moet ik thuis zitten? hahah meid laat me toch niet lachen! A ben ik niet vaak thuis daar is mijn leven te druk voor, b als ik het ben vind ik het heerlijk! en c ik zit echt niet te springen om continu mensen over de vloer hoor ...
ik ga ook over me nek van een man die naar oud zweet ruikt en naast me komt zitten in de trein. Hier klaag ik ook niet om hoor..Dit is toch niet schadelijk voor mijn gezondheid!?dat ik stink naar rook ook niet....dus dit is weer een beetje mierenne*kerij
Jij maakt het nog mooier.. Dus jij vindt dat je tijdens je werk ook gewoon in het openbaar moet kunnen roken? Dan kan ik net zo goed zelf weer gaan roken want dan rook ik anders helemaal over mee.ja ik heb tijdens mijn werk recht op mijn pauze! en mijn pauze = MIJN tijd en daar doe ik in wat ik wil en zoja dus ook dat sigarretje roken in de speciaal aangelegde rookruimtes zodat alle mensen er geen last van hebben

dus waarom niet meer van dat soort ruimtes,dan kan je beide partijen tevreden houden
Hmm.. bij mij en mijn vrienden niet het geval hoor.. ja mijn ervaring is daarin dus heel anders....als wij met een groepje gaan eten dan gaan we steenvast na het eten in het rookgedeelte zitten en de niet-rokers gaan dan toch echt gezellig mee en hoor je niet klagen....ieder zijn eigen keus toch?