Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:En me alles hier maar laten zeggen, nee dank je
Ik hoef als mod ook geen stoeptegel te zijn
En over realiteit gesproken, waarom deze topics?
Waarom cijfers waarin duidelijk naar boven komt dat buitenlanders, verschillende groepen, gewoon meer crimineel zijn.
Dat is nu eenmaal realiteit
Dat niet in willen zien, dat is pas kortzichtig.
En dat is gewoon een algemeen bericht, niet alleen tegen whis bedoeld.
runningkawa schreef:Waarom cijfers waarin duidelijk naar boven komt dat buitenlanders, verschillende groepen, gewoon meer crimineel zijn.
runningkawa schreef:Ik had geen zin om een heel lijstje op te sommen
Marokkanen staan idd ook op de lijst, maar de turken zijn ook niet braaf.
Vraag dat maar aan de Turken in Turkije zelf.
Die zeggen daar zelf dat het gajes naar hier komt en de fatsoenlijke daarblijven.
Dat zullen ze daar toch ook niet zomaar zeggen
Citaat:maar het gajes van anntilianen en Turken, wat het te bont heeft gemaakt in eigen land en dan maar hierheen komt (en ja, dat zijn er veel) die verdommen het om zich hier aan te passen.
Die verdomde ook in eigen land om normaal te doen en Nederland is zo gek ze hier op te vangen alsof het arme kindjes zijn.
runningkawa schreef:Politiek vluchteling noem ik geen crimineel.
chagrijntje schreef:Mijn mening is dat ze zich inderdaad moeten aanpassen.
Als wij naar een ander land gaan passen wij ons toch ook aan?
wij gaan bv. toch ook niet buitenlands praten in een winkel waar
niemand jou verstaat, doe dit dan thuis.
Wij passen onze kleding styl toch ook aan bij het land?
runningkawa schreef:'Ik heb een buitenlandse schoonzus waar ik het heel erg goed mee kan vinden
Een vriendin met buitenlandse ouders (wel hier geboren) maar heeft dus een tintje om het zo maar ff te noemen.
Lijkt me stug als ik een racist was, dat ik met hun om zou willen gaan
Beide hebben overigens nooit dat ze uitgescholden worden op straat. Hoe kan dat verschil er zijn?
En je moet mijn schoonzus eens horen
Als er iemand lompe dingen kan zeggen, is zij het wel.
Als ik zeg wat zij zegt, ben ik nu mod af met een permanente ban
Waarom mag zij dat wel zeggen en ik als kaaskop niet
runningkawa schreef:Whiz, waarom leest Nessah mijn bericht wel als normaal en kan jij dat niet?
runningkawa schreef:Ik kan zelf ook wel dingen vertellen die ik als nederlander meemaak, niet zo moeilijk lijkt me...
Wat voegt dat ineens weer toe?
runningkawa schreef:Een perspectief wat ik zelf (en mijn vriend enz) dagelijks mee maak?
Ja echt anders....krijg je als nderlander een hele andere kijk op dingen mee hoor![]()