Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Je haalt me de woorden uit de mond.
Niet alles wat in de krant staat is gelijk aan de waarheid.
C_hristel schreef:Als ze nou met cijfers komen en zeggen uit welk onderzoek het gebleken is lijkt me het dus toch wel een beetje op waarheid gebasseerd. Ze kunnen toch ook geen cijfers zomaar verzinnen. Naja alles kan natuurlijk maar het lijkt me sterk
klomp schreef:cijfertjes kunnen ze heel goed verzinnen hoor! denk maar eens terug aan het gedoe over die hypotheek-aftrek, zogenaamd zou 60% procent van de bevolking het daar mee eens zijn..later werd bekend dat deze cijfers totaal niet klopten
C_hristel schreef:Ja oke misschien heb je wel gelijk.. Maar ik geloof dat in eerste instantie gewoon.. Misschien dom maarja zoveel verstand heb ik niet van politiek en dan ga ik toch maar een beetje op de debatten en krantenstukken af..
Oliviaatje schreef:PvdA en CDA vind ik beide erg goed partijen, ik vermaak me echt als hun aan het debatteren zijn ( zegt een meisje van 15).
MissJ schreef:Hypotheekrente afschaffen zal ertoe leiden dat de huizenmarkt instort en er een groot deel van de Nederlanders hun huis niet meer op zal kunnen brengen.
Maar idd, kiezen is best moeilijk, helemaal als iedereen zo heftig campagne aan het voeren is. Ben blij dat morgen de verkiezingen weer zijn, want ben er onderhand doodziek van.