Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:rien10 schreef:Dat is ook helemaal niet wat ik zeg. Jeetje vermoeiend zeg.
In jip en Janneke taal.
Er zijn mannen en vrouwen die sexuele wandaden plegen. 1) dat gebeurt in de kring bekenden/ werk/school/kerk.
2) dat gebeurt “vanuit de bosjes” om het zo maar even te noemen.
Ik zeg dat 2) altijd mannen zijn.
Denk aan; Alle appels zijn fruit. Niet al het fruit is een appel.
Nr 1 gebeurd niet altijd door bekenden. Het gebeurd ook door bekenden en vaker dan door onbekenden.
En twee zijn niet altijd mannen en niet altijd in de bosjes![]()
Ja het gebeurd veel vaker door mannen. Maar de stelling luidde het zijn altijd mannen en dat is onjuist. Voor de rest betwist ik niks
c_alsemgeest schreef:https://www.bd.nl/binnenland/internetop ... gle.com%2F
Ik las vanmorgen dit... echt walgelijk dat je van een gebeurtenis als deze misbruik maakt om mensen op te lichten.
Ik begrijp soms echt niet hoe laag mensen kunnen gaan voor eigen gewin.
anjali schreef:c_alsemgeest schreef:https://www.bd.nl/binnenland/internetop ... gle.com%2F
Ik las vanmorgen dit... echt walgelijk dat je van een gebeurtenis als deze misbruik maakt om mensen op te lichten.
Ik begrijp soms echt niet hoe laag mensen kunnen gaan voor eigen gewin.
Ik kan het zo niet lezen. Mogelijk om het op een of andere manier hier te plaatsen?
Citaat:Internetoplichters maken met nepbeelden schaamteloos misbruik van uitvaart Lisa
Een open graf, een hartje met de naam Lisa en verdrietige familieleden die een lijkkist dragen. Internetoplichters maken met uitvaartfoto’s en nepbeelden schaamteloos misbruik van de dood van Lisa uit Abcoude, om mensen naar frauduleuze websites te lokken. „Ontzettend pijnlijk voor nabestaanden.”
anjali schreef:Stephanie_86 schreef:Ik kan maar niks vinden of ze al verder zijn in de zaak... Of hij moet voorkomen en wanneer. Vind het bijzonder dat je er verder niks meer over hoort of leest.
Misschien willen ze, zeker in aanloop naar de nieuwe verkiezingen, "asielophef" voorkomen?
anjali schreef:Benzz schreef:De reacties op Facebook bij het bericht over deze moord van de NOS. En dan vooral de reacties van mannen...........werkelijk.
Kun je wat nadere informatie geven? Ik zag zojuist het nieuws op RTL maar dat was summier. Is ook net gebeurdAlweer een vermoord!