Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Hypocriet wel, die milieuorganisaties die eerst de zaken beginnen waardoor de boeren in de schijt( pun intended) zitten en dan nu ineens begaan zijn.
Waar jullie niet kunnen geloven dat een boer van zijn koeien houd, kan ik niet zo geloven dat milieuorganisaties echt om de boeren geven zullen we maar zeggen
Electra63 schreef:ruitje schreef:Hypocriet wel, die milieuorganisaties die eerst de zaken beginnen waardoor de boeren in de schijt( pun intended) zitten en dan nu ineens begaan zijn.
Waar jullie niet kunnen geloven dat een boer van zijn koeien houd, kan ik niet zo geloven dat milieuorganisaties echt om de boeren geven zullen we maar zeggen
Milieuorganisaties zijn begaan met het milieu; maar zij zijn niet de schuld/oorzaak van de oliebol waar de boeren in zitten.
Al tientallen jaren wordt er door de politiek geen echte beslissingen genomen, onder druk van de landbouworganisatie.
De milieuorganisaties protesteren ook bij KLM of bij (chemische) fabrieken.
Vorige week hadden ze bij de Botlek een weg geblokkeerd en gisteravond bij Chemours in Dordrecht hadden zij een actie.
Wat dat betreft, maken zij geen onderscheid.
Citaat:De overtredingen kwamen aan het licht door een klacht bij de Europese Commissie, ingediend door een milieuorganisatie
juval schreef:wat schiet de milieuorganisatie ermee op om deze klacht in te dienen? wat schiet het milieu er mee op?? dit valt wat mij betreft echt onder de noemer 'boertje pesten'
Benzz schreef:Opvallend stil op twitter na de rel gisteren in Didam. Dat mag blijkbaar wel..........
VuurVleugels schreef:Benzz schreef:Opvallend stil op twitter na de rel gisteren in Didam. Dat mag blijkbaar wel..........
Ja, want moslims boeien niet toch. Dat vuurwerk gooien daar is gewoon je grondgebied beschermen, groot gelijk. Dit verzet aan banden willen leggen zou hetzelfde zijn als de 'sleutel' van Nederland aan de moslims geven en zeggen 'doe ermee wat je wilt', en dan zijn het Henk en Ingrid die wéér te lijden hebben onder dat zachtgekookte linkse (rotte eieren) beleid.
(even voor de helderheid: dit is dus cynisch, sarcastisch bedoeld)
VuurVleugels schreef:Ja op bokt weet je het nooit, beter maar even verduidelijken
VuurVleugels schreef:Geen beginnen aan, en ik ben bang voor hoe het eindigt.