Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik kan er nog wel eentje ingooien dan: de branden op Lahaina, Maui. Geoff Cygnus, https://www.tiktok.com/@geoffcygnus woonde er. Hij heeft de gevolgen gefilmd en heeft daarbij bijzondere dingen opgemerkt. En ook dat hij later dus niet meer mocht filmen en niet terug mocht naar het getroffen gebied. Zijn videos zijn gecensureerd, verwijderd, en weet ik veel wat. Hij is pas veel later met zijn gezicht naar buiten gekomen, woont er inmiddels ook niet meer.
In Nederland hoorde je er relatief weinig van. Maar er gaan verhalen die beweren dat het een gerichte aanval van brandstichting was. Zo zouden blauwe objecten niet in brand gevlogen zijn, zouden bepaalde metalen zelfs gesmolten zijn, iets wat bij normale branden niet gebeurde, zouden de scheidingen tussen verbrand en niet verbrand te abrupt zijn, enz.
Die Geoff beschrijft ook het plaatsen van muren/schilden/wanden zodat je niets meer kunt zien. Zgn. om het stof tegen te houden, maar hij denkt er anders over, hij denkt dat er wat verborgen wordt gehouden. Hij heeft dat ook in zijn videos gezegd.
Hij is ook degene waar ik voor het eerst hoorde van 'direct energy weapons'.
Complot of toch waarheid? Waarom worden zijn videos verwijderd, waarom wilden ze niet hebben dat hij zijn videos openbaar maakte?
Want, hij heeft alleen zijn eigen gemaakte videos gepubliceerd en beschreven wat hij zag. Ook waar hij dus vraagtekens bij had, en door anderen werd het dan gezien als complotdenken, maar zo is hij niet begonnen.
En hier treedt hij dan naar buiten:
https://www.tiktok.com/@geoffcygnus/vid ... 8492344619
En leegt een hele boel uit. Het laat ook zien hoe buitenstaanders dus snel een mening vormen. Het duurt maar 9 minuten, maar laat 2 kanten zien van een verhaal. Ik vind dat heel interessant.
Er lijken toch echt wel vraagtekens te blijven bij het verhaal van de overheid vs wat deze inwoner beschrijft. Let wel, de msm mocht er niet in, en hij mocht er eerst niet uit. Zijn footage is dus bijzonder.
Citaat:De hoge vaccinatiegraad heeft waarschijnlijk veel overlijdens voorkomen, met name onder de genoemde kwetsbare groepen.
irmaz schreef:Sorry, sorry, sorry, nog 1x COVID om dit complot hier af te ronden.
Nieuw data onderzoek laat zien dat de oversterfte bij ongevaccineerde mensen zelfs groter was dan verwacht, die van gevaccineerden was juist lager dan verwacht.Citaat:De hoge vaccinatiegraad heeft waarschijnlijk veel overlijdens voorkomen, met name onder de genoemde kwetsbare groepen.
https://www.nivel.nl/nl/nieuws/onderste ... ccineerden
anjali schreef:germie schreef:Ik kan er nog wel eentje ingooien dan: de branden op Lahaina, Maui. Geoff Cygnus, https://www.tiktok.com/@geoffcygnus woonde er. Hij heeft de gevolgen gefilmd en heeft daarbij bijzondere dingen opgemerkt. En ook dat hij later dus niet meer mocht filmen en niet terug mocht naar het getroffen gebied. Zijn videos zijn gecensureerd, verwijderd, en weet ik veel wat. Hij is pas veel later met zijn gezicht naar buiten gekomen, woont er inmiddels ook niet meer.
In Nederland hoorde je er relatief weinig van. Maar er gaan verhalen die beweren dat het een gerichte aanval van brandstichting was. Zo zouden blauwe objecten niet in brand gevlogen zijn, zouden bepaalde metalen zelfs gesmolten zijn, iets wat bij normale branden niet gebeurde, zouden de scheidingen tussen verbrand en niet verbrand te abrupt zijn, enz.
Die Geoff beschrijft ook het plaatsen van muren/schilden/wanden zodat je niets meer kunt zien. Zgn. om het stof tegen te houden, maar hij denkt er anders over, hij denkt dat er wat verborgen wordt gehouden. Hij heeft dat ook in zijn videos gezegd.
Complot of toch waarheid? Waarom worden zijn videos verwijderd, waarom wilden ze niet hebben dat hij zijn videos openbaar maakte?
Want, hij heeft alleen zijn eigen gemaakte videos gepubliceerd en beschreven wat hij zag. Ook waar hij dus vraagtekens bij had, en door anderen werd het dan gezien als complotdenken, maar zo is hij niet begonnen.
En leegt een hele boel uit. Het laat ook zien hoe buitenstaanders dus snel een mening vormen. Het duurt maar 9 minuten, maar laat 2 kanten zien van een verhaal. Ik vind dat heel interessant.
Er lijken toch echt wel vraagtekens te blijven bij het verhaal van de overheid vs wat deze inwoner beschrijft. Let wel, de msm mocht er niet in, en hij mocht er eerst niet uit. Zijn footage is dus bijzonder.
Misschien kun jij kort uitleggen wat hij vindt dat er aan de hand is? Ik begrijp dat hij zegt dat het geen natuurlijk vuur was daar.
germie schreef:Tuurlijk niet, ze kletsen maar wat bij het Nivelirmaz schreef:
Met aangepaste oversterfte berekeningen, want die hebben ze nog niet zo lang geleden aangepast. Verder mocht er geen onderzoek gedaan worden, want er was iets met privacy, maar als het dan in het plaatje moet passen, dan kan ineens iets wel, maar of de juiste data gebruikt zijn is maar de vraag.
Maurice wordt dan wel weggezet als onjuist, maar of dat wel of niet zo is, het is niet direct juister of onjuister dan gegevens van nivel. Er zijn immers inmiddels genoeg gegevens om aan te tonen dat de pieken van oversterfte gelijk op lopen met het aantal prikken wat uitgedeeld is. Maar een verklaring hier voor mag niet onderzocht worden. Dus sterftes voorkomen, mogelijk wel, maar er zijn ook mensen gestorven aan de prikken. En exacte gegevens hebben we gewoon niet. Er valt dus niets te concluderen.
irmaz schreef:germie schreef:Tuurlijk niet, ze kletsen maar wat bij het NivelMet aangepaste oversterfte berekeningen, want die hebben ze nog niet zo lang geleden aangepast. Verder mocht er geen onderzoek gedaan worden, want er was iets met privacy, maar als het dan in het plaatje moet passen, dan kan ineens iets wel, maar of de juiste data gebruikt zijn is maar de vraag.
Maurice wordt dan wel weggezet als onjuist, maar of dat wel of niet zo is, het is niet direct juister of onjuister dan gegevens van nivel. Er zijn immers inmiddels genoeg gegevens om aan te tonen dat de pieken van oversterfte gelijk op lopen met het aantal prikken wat uitgedeeld is. Maar een verklaring hier voor mag niet onderzocht worden. Dus sterftes voorkomen, mogelijk wel, maar er zijn ook mensen gestorven aan de prikken. En exacte gegevens hebben we gewoon niet. Er valt dus niets te concluderen.
germie schreef:En maurice kletst ook maar wat. Dat de berekeningen voor oversterfte zijn aangepast is gewoon een feit. Wie gelijk heeft weet je niet en misschien hebben ze beiden wel gelijk. De toekomst zal het leren, of het blijft altijd een vraag, dat kan ook.
Hier dan even de conclusie van Maurice, hij onderbouwt het allemaal wel.
https://maurice.nl/2024/09/03/sterfteci ... onderzoek/
germie schreef:Ik kan er nog wel eentje ingooien dan: de branden op Lahaina, Maui. Geoff Cygnus, https://www.tiktok.com/@geoffcygnus woonde er. Hij heeft de gevolgen gefilmd en heeft daarbij bijzondere dingen opgemerkt. En ook dat hij later dus niet meer mocht filmen en niet terug mocht naar het getroffen gebied. Zijn videos zijn gecensureerd, verwijderd, en weet ik veel wat. Hij is pas veel later met zijn gezicht naar buiten gekomen, woont er inmiddels ook niet meer.
Elisa2 schreef:Wat ik mij afvraag..wie is de opdrachtgever van ZonMW om dit onderzoek te doen? De gegevens komen bij de huisartsen vandaan dus lijkt me logisch dat er sprake is van oversterfte bij de groep ongevaccineerden. Immers in die eerste golf waar het virus het meest hevig was, was iedereen nog ongevaccineerd. En degene met de meeste klachten/ die er aan gestorven zijn kwamen als eerste bij de huisarts.
germie schreef:Elisa2 schreef:Ja ik vind het een beetje een zinloos onderzoek, natuurlijk zijn de meeste mensen ongevaccineerd gestorven in die eerste grote golf toen het virus het meest heftig was.
Toen het vaccin kwam was de eerste golf al voorbij.
anjali schreef:@Germie: Op de Polynesische eilanden heeft men talloze atoomproeven gedaan zonder de bevolking voldoende te waarschuwen. Zodat er nu nog steeds gezondheidsschade is bij hen en hun nakomelingen. Vandaar dat men de overheid niet vertrouwt en ook bij die branden denkt aan een test met een of ander energiewapen. Zeker als gemaakte video's verwijderd moeten worden!!!!
irmaz schreef:Het is interessant om te zien hoe jullie logica gaat maar het was geen onderzoek "of de meeste mensen ongevaccineerd zijn gestorven".
Het onderzoek was om te zien of bij 2 vergelijkbare groepen, waarvan in de ene groep alleen gevaccineerde mensen zaten en in de andere groep alleen ongevaccineerde mensen, er ook een vergelijkbare sterfte was.
En of er sprake was van een oversterfte t.o.v een vergelijkbare groep voor de corona-pandemie. Dus of het corona-virus inderdaad de verklarende factor was voor het verschil in sterfte-cijfer voor en tijdens de epidimie
irmaz schreef:Het onderzoek was om te zien of bij 2 vergelijkbare groepen, waarvan in de ene groep alleen gevaccineerde mensen zaten en in de andere groep alleen ongevaccineerde mensen, er ook een vergelijkbare sterfte was.
En of er sprake was van een oversterfte t.o.v een vergelijkbare groep voor de corona-pandemie. Dus of het corona-virus inderdaad de verklarende factor was voor het verschil in sterfte-cijfer voor en tijdens de epidimie
BigOne schreef:Maakt de leeftijdscategorie uit ? Dood is dood terwijl het in veel gevallen voorkomen had kunnen worden.
Citaat:Het is een ministerieel besluit, waarin de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties toestemming geeft om dat uit te gaan voeren. Het besluit beschrijft tot in detail welke informatie er onder welke voorwaarden vanuit het BRP (BasisRegistratie Personen) aan het CIMS wordt verstrekt. In dit besluit staat een heel belangrijke passage naar nu blijkt:
De afnemersindicatie [wordt] bij de persoonslijst van deze ingeschrevene geplaatst, indien:…
….op de persoonslijst in de rubriek 18.13.10 “land adres buitenland” de landcode Nederland is opgenomen en de rubriek 06.08.10 “datum overlijden” niet voorkomt…
Oftewel in gewoon Nederlands: als de gevaccineerde op het moment van registratie is overleden, wordt deze koppeling niet meer doorgevoerd. De gevaccineerde staat wel in het vaccinatieregister met alleen het geboortejaar, maar is later niet meer vindbaar door het niet aanvullen van de nodige identificaties. Voor de daaropvolgende statistieken zijn deze gevaccineerde overledenen dus niet gevaccineerd. Een ministerieel besluit ligt daaraan ten grondslag zoals we nu begrijpen.