Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Hoeveel waren er dat eigenlijk? Omdat er maar 1 op veroordeeld is? Die aan huis bedoel ik dan.
Die heeft dan weer aangegeven dat hij dat niet had moeten doen.
Oke dat veranderd niet dat het beangstigend was, want op dat moment weet je niet wat ze willen.
Maar achteraf wel "fijn" dat die man inzag dat het niet oke was.
Winged schreef:Wilders is 1 van de aanzetters tot kleuterklasniveau in debatten. Teveel voor de bühne bezig. Qua aanspreekniveau zowel in de kamer als op online kanalen mogen politici echt wel worden aangesproken op taalgebruik. Fatsoen in de kamer, daar mag de kamervoorzitter een behoorlijke rol in gaan spelen.
lies schreef:DuoPenotti schreef:Hoeveel waren er dat eigenlijk? Omdat er maar 1 op veroordeeld is? Die aan huis bedoel ik dan.
Die heeft dan weer aangegeven dat hij dat niet had moeten doen.
Oke dat veranderd niet dat het beangstigend was, want op dat moment weet je niet wat ze willen.
Maar achteraf wel "fijn" dat die man inzag dat het niet oke was.
Waarom denk je dat die man (de fakkelman hebben we het over toch?) er spijt van had?
Dat is niet zo, hij heeft letterlijk aangegeven er geen spijt van te hebben. Het was ook niet zijn eerst keer dat ie over de schreef ging, hij bedreigde ook Hugo de Jonge al eerder en er zijn meer incidenten geweest. Volgens mij is ie nu net vrij (5 maanden cel vanwege meerdere bedreigingen, waaronder het fakkelincident).
Mbt Wilders, die heeft kilo’s boter op zijn hoofd. Hij klaagt over demonisering, waardoor hij bedreigt wordt, maar demoniseert er zelf lustig op los.
Citaat:Eerder tijdens de behandeling van zijn zaak legde de man uit dat het zijn intentie was om door de straat te lopen en 'even contact' te maken met Kaag. "Als ik het over had mogen doen, had ik de fakkel niet naar de deur meegenomen. Dat zag er een beetje onhandig uit."
Winged schreef:Wilders is 1 van de aanzetters tot kleuterklasniveau in debatten. Teveel voor de bühne bezig. Qua aanspreekniveau zowel in de kamer als op online kanalen mogen politici echt wel worden aangesproken op taalgebruik. Fatsoen in de kamer, daar mag de kamervoorzitter een behoorlijke rol in gaan spelen.
DuoPenotti schreef:Winged schreef:Wilders is 1 van de aanzetters tot kleuterklasniveau in debatten. Teveel voor de bühne bezig. Qua aanspreekniveau zowel in de kamer als op online kanalen mogen politici echt wel worden aangesproken op taalgebruik. Fatsoen in de kamer, daar mag de kamervoorzitter een behoorlijke rol in gaan spelen.
Dit vind ik ook.
Maar van de plas heeft ook een keer Sjoerdsma aangesproken over tweets van partijleden die over nazi journalisten spraken of hij daar openlijk excuses over wilde maken. En daar draaide hij 10 keer om de pot heen.
En oke dat is dan niet over een ander partijlid maar over een journalist maar net zo fout.
Momenteel is het aan alle kanten niet erg netjes.
Behalve dan Caroline, die telkens netjes en geduldig blijft. Je kunt het niet met haar eens zijn, maar netjes is ze altijd in haar bewoordingen.
prompter schreef:Ik vind alleen die oude tweets van haar, o.a. waarin ze zegt dat een donkere mensenrechten activist "vroeger gewoon met de roe zou krijgen". Lang geleden, maar niet bepaald chique.
DuoPenotti schreef:prompter schreef:Ik vind alleen die oude tweets van haar, o.a. waarin ze zegt dat een donkere mensenrechten activist "vroeger gewoon met de roe zou krijgen". Lang geleden, maar niet bepaald chique.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... warte-piet
Ja ook zij kan veranderen in gedachten natuurlijk
Niet terzake voor nu, de huidige politiek
xPabloBokt schreef:Ik vind dat je nogal bepalend overkomt wat wel of niet ter zake is. Mij lijkt dat een subjectief iets. Ik weet dat je BBB aanhanger bent dus daarom komt het op mij nu redelijk over of je haar verdedigt. Prima, maar zet je argumenten dan wel neer als een mening en niet als een feitanders zou geen enkele uitspraak van welke politicus dan ook er nog toe doen omdat het "lang geleden" is. Met alle respect!
DuoPenotti schreef:prompter schreef:Ik vind alleen die oude tweets van haar, o.a. waarin ze zegt dat een donkere mensenrechten activist "vroeger gewoon met de roe zou krijgen". Lang geleden, maar niet bepaald chique.
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... warte-piet
Ja ook zij kan veranderen in gedachten natuurlijk
Niet terzake voor nu, de huidige politiek.
Edit en geef ook maar de link waar ik een paar berichten eerder naar refereerde
https://www.facebook.com/watch/?v=267901575643966
nps schreef:Winged schreef:Wilders is 1 van de aanzetters tot kleuterklasniveau in debatten. Teveel voor de bühne bezig. Qua aanspreekniveau zowel in de kamer als op online kanalen mogen politici echt wel worden aangesproken op taalgebruik. Fatsoen in de kamer, daar mag de kamervoorzitter een behoorlijke rol in gaan spelen.
En de kiezer hoop ik ook, toch? Mooie campagne slogan, "Bring back fatsoen".
lies schreef:DuoPenotti schreef:Quotes graag.
Want je gaat op alles wat ik hier schrijf tegen mij in maar voorbeelden of links geef je niet
Gister nog, tegen een journalist.
[ [url=m/LnZsjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cer schreef:Ja ik snapte die tweet van Caroline niet helemaal, hoe vliegt ze daar uit de bocht? (nu we het er toch over hebben)
DuoPenotti schreef:xPabloBokt schreef:Ik vind dat je nogal bepalend overkomt wat wel of niet ter zake is. Mij lijkt dat een subjectief iets. Ik weet dat je BBB aanhanger bent dus daarom komt het op mij nu redelijk over of je haar verdedigt. Prima, maar zet je argumenten dan wel neer als een mening en niet als een feitanders zou geen enkele uitspraak van welke politicus dan ook er nog toe doen omdat het "lang geleden" is. Met alle respect!
Ze zat toen niet in de kamer.
En betreft de zwartepieten discussie en wat er omheen hangt hebben we ook van vele bokkers als eens gelezen dat ze daar 10 jaar gelden anders over dachten dan nu.
Maar bij een politici kan dat niet? Of is het niet geloofwaardig? Maar bij een gewone burger wel?
naranja1 schreef:[ [url=m/eiqosA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap niet hoe je dit kan twitteren na een val van het kabinet. Ik snap dat er wat geregeld moet worden, maar denk daar dan aan voordat het kabinet valt.
Oorlog voeren van mijn belastingcenten, dat vind ik dus wel écht zonde.
Winged schreef:naranja1 schreef:[ [url=m/eiqosA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik snap niet hoe je dit kan twitteren na een val van het kabinet. Ik snap dat er wat geregeld moet worden, maar denk daar dan aan voordat het kabinet valt.
Oorlog voeren van mijn belastingcenten, dat vind ik dus wel écht zonde.
Hoe bedoel je dit? Want de Europese Unie neemt deel aan de G7 (souverein) en daarmee ook Nederland. daarin worden rollen afgesproken wie wat doet. Het gaat hierin niet alleen om Nederlands materieel en geld.