Mizora schreef:Ik ben inderdaad benieuwd naar zo'n foto. Want ik denk dat je je enorm vergist in wat je mee kunt nemen in een kleinerige auto (er zitten een hoop maten tussen een up en een flinke SUV) als je de achterbank plat doet.
300kg voer ging alvast prima in mijn Alto, en we hebben er ook wel 5 pakken vlas in vervoerd, waarbij de vorm van de pakken er voor zorgde dat er niet meer in ging. Ik ben er in verhuisd, met alles behalve de grote meubels na (de stoelen overigens wel gewoon, net als de 120x80 bench, al was dat wel de maximale maat doordat de auto niet breder was).
Een fles of 10, een vest of 5, 10 ademapparaten, 5 wetsuits, 10 sets vinnen en maskers, mwah, dan heb je nog ruimte zat over verwacht ik. Dus graag die foto.
Verschilt ook enorm per auto! Ik rijd bijvoorbeeld een C4 Cactus, echt een onwijze rot auto wat betreft spullen meenemen! Op de achterbank past met pijn en moeite 1 pakje hooi (20kg baaltje). Mijn achterdeuren kunnen niet 90 graden open, dus alles wat je op de achterbank schuift moet je eerst de hoek om duwen. Mijn kofferbak is ook drama, de klep is veel smaller dan de auto zelf. Daardoor kun je er niet fatsoenlijk iets in kwijt. Dat pakje hooi krijg je dus met geen mogelijkheid in de kofferbak, tenzij je de bank plat legt. Dan krijg je er wellicht 2 pakjes in.
Iedereen denkt altijd dat mijn auto best groot/ruim is, maar het is echt kansloos. Meermaals staan vloeken dat het niet past en ook mijn vader pakt liever zijn dure auto als we iets moeten vervoeren
Je leert er wel van tetrissen! Ik moet regelmatig game materiaal meenemen, dus tv, consoles etc. Blijft altijd een uitdaging