Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knudd schreef:John de Mol is echt ontzettend naïef.
Justme_Lisaa schreef:Oké, die John is wel echt in aanzien gedaald. Hij kan het zich niet voorstellen dat Marco aan kinderen heeft gezeten. Volgens hem liegen de kinderen dus, daar kwam het op neer. Vreselijk dan durven die kinderen het eindelijk en worden ze beschuldigd van liegen.
Niet alleen kinderen nu, maar dat geld dan voor alle slachtoffers..
Knudd schreef:John de Mol is echt ontzettend naïef.
Babootje schreef:Knudd schreef:John de Mol is echt ontzettend naïef.
Ieder groot bedrijf waar ik kom - en ik kom bij veel - heeft een integriteitscode. Waarin is vastgelegd hoe we met elkaar omgaan op de werkvloer, met machtsposities, ongewenste intimiteiten, maar ook met frauduleus handelen.
En hij heeft zoiets niet? Kan gewoon niet meer bestaan.
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Jemig die john de mol, blijft alleen maar benadrukken dat vrouwen moeten praten. Die man heeft echt geen idee he
Ja dat vond ik ook jammer.
Natuurlijk moeten ze praten. Maar dat is stap 2. Stap 1 moet zijn dat dit niet mag gebeuren.
Babootje schreef:Knudd schreef:John de Mol is echt ontzettend naïef.
Ieder groot bedrijf waar ik kom - en ik kom bij veel - heeft een integriteitscode. Waarin is vastgelegd hoe we met elkaar omgaan op de werkvloer, met machtsposities, ongewenste intimiteiten, maar ook met frauduleus handelen.
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Jemig die john de mol, blijft alleen maar benadrukken dat vrouwen moeten praten. Die man heeft echt geen idee he
Natuurlijk moeten ze praten. Maar dat is stap 2. Stap 1 moet zijn dat dit niet mag gebeuren.
Fair schreef:Jeetje ik ben echt kapot en in tranen. Achteraf was het toch wat te triggerend. Ik kan alleen maar aan de meiden denken die dit hebben ervaren en die zich zo angstig moeten hebben gevoeld. Ik weet uit ervaring zelf hoe moeilijk het is om hierover naar buiten te komen. Ik vind het zo ontzettend dapper dat ze toch die stap hebben durven zetten. Ik hoop zo dat ze alle steun krijgen die ze nodig hebben.
Ik vond John toch echt te naïef, ja belangrijk is dat meiden gaan praten. En ja, waarschijnlijk zou John als hoofd van het bedrijf en volwassen man niet die angstcultuur merken. Maar als dit nu wordt aangegeven, neem dat dan serieus. En het gaat niet allemaal om dat de meiden er mee boven tafel komen, maar ook dat mensen in de omgeving die dit zien gebeuren, ook het opnemen voor deze meiden. En eigenlijk nog belangrijker: Laten we dit allemaal niet meer normaal vinden en zorgen dat mannen leren dat ze gewoon met hun poten van anderen af moeten blijven.
En ook blijven ontkennen dat Jeroen geen machtspositie heeft. Hij is een grote naam binnen de industrie en zit in de 'de mol' groep. Tuurlijk heeft hij een machtspositie tegenover een jonge meid die het probeert te maken in de industrie. Dat jij dat niet merkt als volwassen man, of zelf niet zo ziet. Betekent niet dat het niet zo is.
Bah, nou ik ga eten bestellen en even bijkomen.
_San87_ schreef:daantjuhhh schreef:Ja dat vond ik ook jammer.
Eens. Maar ik snap wel wat hij bedoelt. Als iets niet verteld wordt, kun je er ook niet op reageren.
daantjuhhh schreef:Babootje schreef:
Dat ging alleen over de coaches toch?
Verder binnen het bedrijf mag ik hopen dat er toch wel een integriteitscode is?
Ik heb dat niet begrepen hoe dat zit.