Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:01

Jolliegirl schreef:
Ik benoem even de zedendelicten....
Als jij met je tengels ongewenst aan iemand zit... Ja... Dan mag je wat mij betrefd achter slot en grendel.
Nee is nee.. En dus ook NEE!

En al helemaaaaaal als het om kinderen gaat.

Zo'n fout maak je niet... Het is geen fout.. Het is een keus.

Geloof me, ik ben het helemaal met je eens. Echt, volledig. Ik ben zelf slachtoffer van seksueel geweld en ik zie het liefst dat zedendelinquenten hun genitaliën verliezen en de rest van hun leven opgesloten zitten. Maar zo werkt het niet in een rechtsstaat en ik vind het een glibberige schaal om dat soort dingen te zeggen.

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:02

Maar er is toch nog nergens bevestigd dat het deze man was? Of lees ik nu niet goed?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:03

Maar dat zegt toch ook niemand hier? Hij is alleen verdacht en daarom aangehouden.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:03

Het is een verdachte, hij is mu in feite nog geen dader. Ik hoop echt dat ze niet zomaar iemand hebben opgepakt maar dat ze idd iets van dna hebben kunnen matchen.
Anders is die man voor de rest van zijn leven veroordeeld door de mensen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:05

Jolliegirl schreef:
Jemig.....

Dat soort lui... Nooit meer terug de maatschappij in!

Er is nog niet eens bevestigd dat hij 'het' was. Hij is niet voor niets verdachte, maar de kans bestaat ook nog dat hij er niets mee te maken heeft.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:09

Zonder lichaam wordt dit sowieso een lastig verhaal. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:16

wat reageren sommigen hier snibbig op elkaar. Dit soort dingen brengt emoties mee en de een gaat er anders mee om dan de ander..

Ik denk eerlijk gezegd dat ze hem op basis van dna hebben gevonden, in de gaten hebben gehouden aangezien hij in de database stond. en toen gearresteerd, nu hopen dat er wat uit voort komt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-10-17 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:20

Emmaa_ schreef:
Voor zover ik op Twitter las zat hij een straf uit bij Altrecht voor verschillende incidenten.

Zeggen die Twitteraars dat? Altrecht is een GGZ-instelling. Die zijn er om mensen te behandelen. Een straf uitzitten kan alleen in de gevangenis. Het kan wel een behandeling betreffen vanuit een strafrechtelijk kader.

Maar goed, die aanhouding voorspelt niet veel goeds zeg... Hopelijk leidt het tot antwoorden, maar die antwoorden gaan misschien niet erg fijn zijn.... :\

Kimmess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:23

Via een medewerker van HvNL lees ik op twitter dat het DNA van de verdachte op de jas van Anne is gevonden. Is geen link van.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:25

Ik kon uit bewoordingen nou ook niet helemaal halen of hij die straf uitzittende is of al uitgezeten had. Altrecht is in ieder geval afgezet nu is te zien op Twitter van journalisten ter plekke.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:26

Altrecht zit vrij dichtbij maar dichterbij de vijver op steenworp afstand zit er ook 1 op deze leeftijd gericht. Maar nog wel een paar richting Soesterberg, zal niet de eerste keer zijn helaas..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:27

safina schreef:
Emmaa_ schreef:
Voor zover ik op Twitter las zat hij een straf uit bij Altrecht voor verschillende incidenten.

Zeggen die Twitteraars dat? Altrecht is een GGZ-instelling. Die zijn er om mensen te behandelen. Een straf uitzitten kan alleen in de gevangenis. Het kan wel een behandeling betreffen vanuit een strafrechtelijk kader.

Maar goed, die aanhouding voorspelt niet veel goeds zeg... Hopelijk leidt het tot antwoorden, maar die antwoorden gaan misschien niet erg fijn zijn.... :\

Dat is niet persee waar. Ik werk in een chronisch psychiatrisch verpleeghuis en wij hadden laatst ook iemand van 27, kwam ook uit de gevangenis. Deze was echter ziek (huntington) en moest zijn straf verder bij ons uitzitten(nog een jaar). Wij zijn wel 'gesloten' maar gedeeltelijk ook open. Dus ontsnappen is hier een stuk makkelijker

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:29

Kimmess schreef:
Via een medewerker van HvNL lees ik op twitter dat het DNA van de verdachte op de jas van Anne is gevonden. Is geen link van.

Geen bevestiging van de politie hier op, maar ze zullen hem niet voor niets in de gaten hebben gehouden, misschien zijn telefoonsignaal nagekeken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:32

Ja, hoe zit dat met zo’n verdachte.. zouden ze telegoongegevens van een week geleden nog kunnen bekijken, waar die telefoon zich op een bepaald moment bevond..?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:33

Hoe akelig dit ook is ben ik toch heeeel blij dat er nog schot in de zaak lijkt te zitten en ze een nieuw aanknopingspunt hebben. Hoe vreselijk het gebeurde ook zou kunnen zijn, helemaal niks weten en voor eeuwig in de onzekerheid zitten is volgens mij nog veel erger.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:34

Ik wil toch ook even reageren. Op Facebook word hij al als dader bestempeld. Best triest eigenlijk.
Ik wil het niet voor hem opnemen maar zolang hij geen bekentenis heeft afgelegd of zolang er niet naar buiten is gekomen dat hij de dader is is hij voor mij geen dader.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:34

8nnemiek schreef:
Ja, hoe zit dat met zo’n verdachte.. zouden ze telegoongegevens van een week geleden nog kunnen bekijken, waar die telefoon zich op een bepaald moment bevond..?

Ik denk dat ze al heel snel de telefoongegevens hebben gecheckt op de plek waar de telefoon van Anne voor het laatst aan was.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:35

purny schreef:
Ik wil toch ook even reageren. Op Facebook word hij al als dader bestempeld. Best triest eigenlijk.
Ik wil het niet voor hem opnemen maar zolang hij geen bekentenis heeft afgelegd of zolang er niet naar buiten is gekomen dat hij de dader is is hij voor mij geen dader.

Dat is geen opnemen, dat is gewoon een feit. Zolang er nog niets bewezen is is hij alleen maar verdacht, en niet de dader.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:35

purny schreef:

Klopt wat je zegt maar hij heeft wel alle schijn tegen, wanneer hij het wel is dan hoop ik echt op levenslang met tbs.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:39

En waarsch verlof op dat moment op die vrijdag avond of wellicht mocht hij vrijdag avond twee uur alleen buiten de instelling zijn.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:40

Goof schreef:
Jolliegirl schreef:
Jemig.....

Dat soort lui... Nooit meer terug de maatschappij in!

Er is nog niet eens bevestigd dat hij 'het' was. Hij is niet voor niets verdachte, maar de kans bestaat ook nog dat hij er niets mee te maken heeft.

Heb ik het niet eens over.

Hij heeft al iets anders gedaan...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 17:41

In deze zaak is hij (nog) niet veroordeeld, dus laten we het daar op houden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:42

Klopt, maar de kans bestaat dus ook dat hij niets met Anne faber te maken heeft en succesvol aan het terugkeren is in de maatschappij.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:42

Daar oordeel ik dus ook niet over.

K denk dat ik verkeerd begrepen werd.

Nevermind. Hoop dat er schot in de zaak zit..
Dit is niet te doen voor vrienden en familie....

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:48

Net na de vermissing zeiden ik en mijn ouders al dat het vast iemand van Altrecht moest wezen. Een familielid van ons heeft daar gezeten en als je goed gedrag vertoond mag je af en toe een uurtje naar buiten bijvoorbeeld.