Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Wij zouden vandaag naar een beurs in Brussel gaan maar die is afgelast.
Nu hopen dat het morgen wel doorgaat. Brussel wil iig geen lockdown meer.
De reacties in mijn omgeving (en van mezelf) zijn zeer geschokt maar ergens had iedereen het al in zijn achterhoofd dat er iets stond te gebeuren,..
In het nieuws melden ze dat de afgelopen dagen verschillende strijders terug het land binnen waren gekomen. Ik snap niet hoe dat mogelijk is, dat ze deze ongemoeid hebben gelaten.
Yasmine schreef:Schuur_ schreef:Wij zouden vandaag naar een beurs in Brussel gaan maar die is afgelast.
Nu hopen dat het morgen wel doorgaat. Brussel wil iig geen lockdown meer.
De reacties in mijn omgeving (en van mezelf) zijn zeer geschokt maar ergens had iedereen het al in zijn achterhoofd dat er iets stond te gebeuren,..
In het nieuws melden ze dat de afgelopen dagen verschillende strijders terug het land binnen waren gekomen. Ik snap niet hoe dat mogelijk is, dat ze deze ongemoeid hebben gelaten.
Wie zegt dat deze daders naar Syrië geweest zijn? Genoeg geradicaliseerden uit Brussel, Molenbeek, Antwerpen die nooit naar Syrië geweest zijn. Dat maakt het net zo moeilijk om te identificeren wie gaat toeslaan.
Neverland schreef:Als ik op mijn fb kijk dan wil ik het liefst iedereen en alles verwijderen... De niet moslims zitten te schreeuwen dat alle moslims het land uit moeten en de moslims vinden het oneerlijk dat er geen aandacht aan Turkije word besteed en daarom steunen ze Belgie niet... Waar gaat dit over... Ik hoop dat het bij jullie wel normaal aan toe gaat op social media want dit vind ik vreselijk om te lezen
verootjoo schreef:Ik heb niet zulke mensen in mijn lijstwel sommige mensen die die facebook site van ik-doe-geen-aangifte-tegen- Wilders of Nederland-mijn-vaderland. Maar eerlijk gezegd moet ik hard lachen om zulke reacties... Hoewel het lachen me snel vergaat als ik erover nadenk dat deze mensen ook mogen stemmen en zichzelf voortplanten
xTitanic schreef:Oke.. mijn mama woont in de VS (Alabama) en ze kennen iemand die voor het nieuws werkt daar en ze is nog geen 15 minuten wakker en ze zijn onderweg om haar te interviewen..en ik moet op skype blijven haha. Help.
Neverland schreef:Als ik op mijn fb kijk dan wil ik het liefst iedereen en alles verwijderen... De niet moslims zitten te schreeuwen dat alle moslims het land uit moeten en de moslims vinden het oneerlijk dat er geen aandacht aan Turkije word besteed en daarom steunen ze Belgie niet... Waar gaat dit over... Ik hoop dat het bij jullie wel normaal aan toe gaat op social media want dit vind ik vreselijk om te lezen
EarthFocus schreef:xTitanic schreef:Oke.. mijn mama woont in de VS (Alabama) en ze kennen iemand die voor het nieuws werkt daar en ze is nog geen 15 minuten wakker en ze zijn onderweg om haar te interviewen..en ik moet op skype blijven haha. Help.
Erg ongepast dit..
Dat je erom lacht dat je misschien wel geïnterviewd wordt.
Je weet toch wel waarom je moeder misschien geïnterviewd wordt hè? Er zijn heel veel doden. Daar is niets lachwekkends aan.
kiki1976 schreef:Neverland schreef:Als ik op mijn fb kijk dan wil ik het liefst iedereen en alles verwijderen... De niet moslims zitten te schreeuwen dat alle moslims het land uit moeten en de moslims vinden het oneerlijk dat er geen aandacht aan Turkije word besteed en daarom steunen ze Belgie niet... Waar gaat dit over... Ik hoop dat het bij jullie wel normaal aan toe gaat op social media want dit vind ik vreselijk om te lezen
Helemaal met je eens. Veel dingen zijn te walgelijk voor woorden. En heb je een andere mening dan word je zowat afgemaakt omdat je niet met ze mee praat.
En alle walgelijke "zo genaamde" humor plaatjes.
Maar gelukkig lang niet iedereen, je ziet je ook veel Belgische vlaggen als profielfoto voorbij komen.
Toevallig kwam ik dit plaatje vandaag tegen en heb die wel geplaatst op fb
[ [url=m/ofP1at.png]Afbeelding[/url] ]
Keandra schreef:Ik hoop nu dat de gewone moslims zich eindelijk gaan laten horen in Europa. Dat ze opstaan tegen de zotten die hun godsdienst zo misbruiken. Dit heb ik bij elke aanslag op Europese bodem gemist.
Maak kenbaar dat je dit niet wilt. Kom ertegen op. (en help niet de companen van voortvluchtigen bij het onderduiken)
Enkel zo gaat de samenleving effectief kunnen samen leven. Want anders leef je naast elkaar en dan praat je alles goed. (en wordt je als gewone Belg, Vlaming of Waal al snel als racist uitgemaakt, terwijl ze beter dan eens naar zichzelf kijken.)