Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:Ik vind het ene hele mooie man om aan het werk te zien, kan olie op vuren gooien die aan moeten blijven. Zijn overige politieke standpunten zijn zo belangrijk, evenals die van vele andere partijen.
yentl2010 schreef:ceasario schreef:
Dan steun je toch dit "uitschot" van de maatschappij .
Welk uitschot bedoel je hiermee?
Woogy schreef:Bij partijen als de PVV is het ene probleem dat mensen zich aansluiten die de tv zinnetjes horen en verder gene idee hebben hoe het verder moet. Zelfde zag ik destijds bij de LPF. Toen Pim Fortuyn ons ontviel leken het wel kippen zonder kop die rondjes liepen allemaal met gigantische vraagteken en de een na de ander stapte op omdat ze het werk niet aankonden.
Om te kunnen regeren zijn ze zeker nog niet klaar, dan zullen er eerst een aantal mensen de partij in moeten stappen die begrijpen dat de politiek meer is dan vast klampen aan 1 onderwerp.
Daarom kunnen partijen als de PVDD ook niet regeren, maar ook zij hebben wel belangrijke punten om de kamer in te dragen.
Sonja_vR schreef:sja, zijn overige politieke standpunten, ik heb het idee dat hij het halve SP programma heeft gekopieerd en er wat andere punten bij heeft gegooid, (heb zijn partij programma ooit eens doorgespit)
maar door zijn manier van handelen heb ik echt niet meer de behoefte om te horen wat hij nog meer te vertellen heeftik ben niet van het geblér en het stoken om het stoken...
zeg wat je te zeggen hebt, zeg wat je doet en doe wat je zegt
kappen met dat puberale gedoe, wat schiet de maatschappij op met acties als dit?
en laten we wel , zijn partij is dictatoriaal van opzet, hij is in principe de enige met inbreng in de partij, wat mij betreft is de partij nog lange niet klaar om te functioneren in een democratie
yentl2010 schreef:@Cesario Dat was mijn vraag niet, Ik vroeg wel uitschot bedoel je hiermee
NathalietjeB schreef:ik vind mensen vergelijken met hitler zoiezo te ver gaan..
ik heb al veel boeken gelezen over de tijd van hitler en heb zelfs zijn eigen zieke boek gelezen...
en ik kan nog steeds wilders niet met hitler koppelen.
en waarom ik samson/rutte eerder vergelijk met hitler/ss de joden nu vooral de oudere en geestelijk gehandicapten etc die worden net als de joden uitgemolken tot ze niet meer uitgemolken kunnen worden.
tehuizen worden gesloten...men moet maar bij familie gaan wonen.
de zorg word steeds erger
ik vind persoonlijk dat samson en rutte wat dat te gaan ook te ver gaan.
F_Orumster schreef:De duitse pers legde een vergelijk naar Goebels.
mick75 schreef:Ik denk dat er een aantal dingen zijn die we graag vergeten. We hebben Wilders met z'n allen gemaakt. Door consequent dingen te blijven ontkennen, of te bagetalisseren. Met name problemen die heel zichtbaar zijn, zoals gedonder met Marokkanen/ mensen van Marokkaanse afkomst.
.
mick75 schreef:Want de PVV-aanhanger verschilt niet wezenlijk van de niet-PVV-aanhanger, of zelfs de Marokkaan. Veelal hebben ze precies dezelfde problemen waar ze in het dagelijks leven tegenaan lopen. Zeker in de "slechtere" buurten.