Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:51

Anoniem schreef:
MyHu schreef:
Idd. Maar na negen jaar kan het beestje wel al zijn herstelt.

Kan. Maar dat weet je dus niet ;). Persoonlijk durf ik dat nooit zomaar aan te nemen.

Ik zeg bewust kan, want als ik de eigenaar was zou ik dat ook zeggen. (In zijn geval)
Maar is er dan nog geen DA bij gekomen?

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:52

Maar wel erg makkelijk om ervan uit te gaan dat het ook echt 9 jaar geleden is.
Dat zijn de woorden van de man die aangehouden is, ik denkt niet dat we hem op zijn woorden kunnen geloven?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:53

ja, en de eigenaar zal ook eens voor de tv gaan zeggen, ja hij heeft nu last van zijn ribben! dan is het helemaal bonje..

Caira

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:54

Heeft iemand dat fragment van hvn voor mij? Het schijnt hier allemaal dicht in de buurt te zijn l

Anoniem

De enige die zegt dat de dieren gezond zijn is HVNL. Ik zou daar niet al teveel waarde aan hechten, want HVNL is tenslotte een nieuwszender, geen DA.
Feit dat de (dieren) politie met de zaak bezig is, zal ongetwijfeld betekenen dat er een DA naar de beestjes zal kijken.

Anoniem

Caira schreef:
Heeft iemand dat fragment van hvn voor mij? Het schijnt hier allemaal dicht in de buurt te zijn l

Uh hallo, google?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:55

Rowdine schreef:
Caira schreef:

Uh hallo, google?

HVN gemist...

Anoniem

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:55

smartass ;)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:56

Kom me er ook maar eens mee bemoeien.
Vind die filmpjes echt om van te :r :r :r

Maar lees steeds dat die pony nu 15 is.
En de dame uit het 2de filmpje (met sporen enz) zegt dat dit 14 jaar geleden gebeurd is.
Dat betekend dat die pony 1 jaar was, maar zo zag die er niet uit.
Dus ergens klopt er iets nog niet. :?

[.....]

En er zijn meer filmpje, volgens mij ook van die blonde dame op een schimmeltje en op die vos in een roze rokje.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 04-07-13 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tekst verwijderd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:58

Rowdine schreef:
smartass ;)

Fijne toon hier in dit topic... Die heb ik al geprobeerd maar hij zegt dat de video het niet doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:59

Caira schreef:
Rowdine schreef:
smartass ;)

Fijne toon hier in dit topic... Die heb ik al geprobeerd maar hij zegt dat de video het niet doet

Zoals je aan de smiley kan zien (KNIPOOG), is dat maar een grapje.

MyHu

Caira schreef:
Rowdine schreef:
smartass ;)

Daar ben ik het niet mee eens, jij vraagt zonder toelichting, en wij geven antwoord...
Bij mij trouwens wel hoor...

yentl2010

pluisje88

HTM schreef:
Kom me er ook maar eens mee bemoeien.
Vind die filmpjes echt om van te :r :r :r

Maar lees steeds dat die pony nu 15 is.
En de dame uit het 2de filmpje (met sporen enz) zegt dat dit 14 jaar geleden gebeurd is.
Dat betekend dat die pony 1 jaar was, maar zo zag die er niet uit.
Dus ergens klopt er iets nog niet. :?

[.....]

En er zijn meer filmpje, volgens mij ook van die blonde dame op een schimmeltje en op die vos in een roze rokje.

naar mijn idee kloppen de verhalen van geen kant. Komt vanzelf. als ik al twijfels heb dan de politie helemaal :P het is natuurlijk makkelijker om te zeggen dat je het nu niet meer doet en dat je je leven gebeterd hebt anders wordt de hel nog veel groter natuurlijk ;)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:00

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:01

Denk er allemaal om dat je niet zomaar linken hier in het topic gooit!!! anders is het topic zo dicht :P

Skessa_

Hoor net op de radio dat er vandaag nog 2 mensen zijn opgepakt.

Sorry als t al gezegd is, maar t gaat zooo hard hier :=

Anoniem

Mensen, op geenstijl kan je van alles vinden! Zoek even wat verder dan je neus lang is :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:04

Ik heb het filmpje gisteren voorbij zien komen via facebook. Wat een verschrikkelijk filmpje! Ik heb hem dan ook woedend en met tranen in mijn ogen uitgezet. Ik kan me zo boos maken om dit soort mensen! Ik ben blij dat ze met gezicht en al op de camera staat. Hopelijk pakken ze haar snel op.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:06

yvonnedv schreef:
gohya schreef:
Is de politie nu met deze zaak bezig of de Dierenpolitie? das me niet helemaal duidelijk.
Zoals ik begrepen heb alleen de Politie?

Dierenpolitie = politie

Dierenpolitie grijpt alleen in als de eigenaar het eigen dier mishandeld.Buitenstaanders die dieren mishandelen worden door verwezen naar de politie.Zo gaat het hier tenminste wel.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:10

Bah bah bah. Zo te horen hoef ik dit filmpje niet te zien. Arm beest. Moet je je voorstellen dat dit soort idioten in je wei inbreken of zo. :n

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:13

Tja ik geloof niet dat het filmpje al 9 jaar oud is totdat het door de politie is bevestigd, vind de man zelf namelijk niet echt een betrouwbare bron.

Daarnaast geloof ik ook niet dat de pony het goed maakt totdat het bevestigd is door een DA.

Ik vind het echt verschrikkelijk dat er dit soort dingen gebeuren, die arme pony's.. Ik hoop dat de ponies heeeel snel in beslag genomen worden en goed worden onderzocht door een dierenarts, deze dieren verdienen de hemel op aarde na alles wat zij hebben moeten doorstaan.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:14

Maar dit is toch geen shetlander.. Lijkt meer op een minipaardje, hij is zo smal. Stiekem hoop ik dat het diertje weggehaald wordt en bij een bokker terecht komt, maar ik vrees dat ie niet pijnloos kan leven.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:14

MyHu schreef:

Precies. Het hoeft niet dat de pony er iets aan heeft over gehouden als er stel een keertje of vijf heel hard mee geduwd en gebonkt is geweest. Misschien rugpijn die na een tijd weer wegebt. Maar kan goed zijn dat hij nu gewoon terug "gezond" en pijnvrij op de wei staat.
Maar het neemt natuurlijk niet weg dat het op het moment zelf zware mishandeling was. Stel je voor dat iemand jou een blauw oog en bloedneus slaat, gekneusde ribben en probeert de wurgen. Dat is vreselijk en ondervindt je op dat moment ook erge last van, maar over vijf jaar zie je er waarschijnlijk niets meer van.

Ik mag het thans hopen voor arme pony maar dat neemt niet weg dat ik de eigenaar waardig acht de pony te houden, ookal zou het tien jaar geleden gebeurd zijn. Maar inderdaad je kan het niet geloven als het uit de mond van de eigenaar komt, voor hetzelfde geld mankeert de pony wel wat maar het hoeft dus niet.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 13:16

Kwanyin schreef:
MyHu schreef:

Precies. Het hoeft niet dat de pony er iets aan heeft over gehouden als er stel een keertje of vijf heel hard mee geduwd en gebonkt is geweest. Misschien rugpijn die na een tijd weer wegebt. Maar kan goed zijn dat hij nu gewoon terug "gezond" en pijnvrij op de wei staat.
Maar het neemt natuurlijk niet weg dat het op het moment zelf zware mishandeling was. Stel je voor dat iemand jou een blauw oog en bloedneus slaat, gekneusde ribben en probeert de wurgen. Dat is vreselijk en ondervindt je op dat moment ook erge last van, maar over vijf jaar zie je er waarschijnlijk niets meer van.

Ik mag het thans hopen voor arme pony maar dat neemt niet weg dat ik de eigenaar waardig acht de pony te houden, ookal zou het tien jaar geleden gebeurd zijn. Maar inderdaad je kan het niet geloven als het uit de mond van de eigenaar komt, voor hetzelfde geld mankeert de pony wel wat maar het hoeft dus niet.

Er waren toch een stuk of 20 filmpjes? In een filmpje zegt die man nog dat hij 50 min nodig heeft. Dat is niet eenmalig, ik vind het knap als dat ponietje er niks aan over houd.