2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:14

Pletje123 schreef:
Roosch schreef:
In de meeste visvijvers kun je vissen ja. :+ Deze is volgens mij niet klein.

Die extra nieuwsuitzending was in de late namiddag al gepland geloof ik, als update over de zoekactie.

:')

Er was iemand die gewoon dacht aan een vijver met goudvissen. Vandaar.

Dat dacht ik dus ook. Gewoon een visvijvertje voor in je achtertuin :+

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:16

Mensen die Ziggo hebben, kunnen ook op l1 kijken trouwens. Zitten bij die zenders zoals rtv utrecht etc.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:17

Nee die visvijver is geen kleine ik dacht ook aan veel kleiner :o. Maar dat ik het op foto zag (klikte op link paar posts hierboven) vind ik het wel groot.

Mag toch hopen dat die vader ze daar echt niet in gedumpt heeft bah. Arme kinderen en dan al die vissen die eraan gaan lopen vreten of om heen zwemmen (geen idee of vissen dat doen hoor :o). Maar vind het beetje scary nu brrrr.

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:18

Laptopmuis schreef:
Mensen die Ziggo hebben, kunnen ook op l1 kijken trouwens. Zitten bij die zenders zoals rtv utrecht etc.

Ligt er aan welk pakket je hebt en in welke regio je zit. Ik kan hier geen l1 ontvangen met ziggo

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:20

Ik heb alle zenders, van rtv utrecht tot zeeland, tot groningen. Heb het gewone pakket hoor. Maar ze zitten ergens achteraan. Bij ons is het op zender nummer 30.

Maar ik denk dat ze ze daar wel gevonden hebben... maar eerst de familie misschien willen inlichten.

Maar vanmiddag stond er nog op het leesnieuws van l1 dat ze maandag verder gingen met zoeken bij de visvijver. Of ze moeten nu net nog iets gevonden hebben...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:21

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:22

Laptopmuis schreef:
Ik heb alle zenders, van rtv utrecht tot zeeland, tot groningen. Heb het gewone pakket hoor. Maar ze zitten ergens achteraan. Bij ons is het op zender nummer 30.

Maar ik denk dat ze ze daar wel gevonden hebben... maar eerst de familie misschien willen inlichten.

Maar vanmiddag stond er nog op het leesnieuws van l1 dat ze maandag verder gingen met zoeken bij de visvijver. Of ze moeten nu net nog iets gevonden hebben...

Oh bij mij zijn die zenders toen ineens verdwenen
* gaat maar eens zoeken in de tv lijst :') *

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:22

Laptopmuis schreef:

En dat het gerucht niet verder verspreid wordt

Kaus

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:24

Even de up-dates in de gaten houden. Als het opeens stil blijft of er geen duidelijk nieuws meer komt lijkt het me vrij duidelijk.
Laten we toch hopen van niet... Al heb je dan wel duidelijkheid.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:24

maar hoe komt rtv utrecht daar dan bij. Mij lijkt het dat een nieuwsorganisatie niet zomaar iets gaat roepen of wel? Nouja we zullen zien.

'

Naar aanleiding van de zoektocht naar de twee vermiste jongens is zondagavond om 21.30 een extra uitzending van L1NWS.

Verslaggever Lody Trepels is ter plaatse met het laatste nieuws over de zoektocht naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.

'

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:28

... en dan ben je ineens een trending Twitter topic 'Geulle'... Wat moet die moeder in angst zitten. Die heeft geen leven gehad afgelopen week. Vreselijk.

Ik zat nog te denken: heeft hij die jongens bij iemand achtergelaten in Limburg, en zelf teruggreden om zelfmoord te plegen...? Bij iemand anders zodat ze niet bij de moeder opgroeien. Qua route zou je toch zoiets denken. Maar dat is praktisch gezien natuurlijk haast niet mogelijk. Daarnaast zijn al die zoekacties niet voor niks. Vrees het ergste.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:29

Maar als hij die kinderen bij iemand achtergelaten heeft, moet je nu toch wel door hebben dat ze gezocht worden? Dan meld je je toch???

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:30

Zilfstar schreef:
Maar als hij die kinderen bij iemand achtergelaten heeft, moet je nu toch wel door hebben dat ze gezocht worden? Dan meld je je toch???

Dat lijkt mij ook. Je gaat volgens mij echt wel last van je geweten krijgen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:32

Wij hebben ook Ziggo en L1 zit bij ons waar ook rtv NH zit. Heeft mijn vriend even uitgezocht

Anoeska27

Tja, dat hangt er vanaf bij wie je ze achterlaat. Hier in de Biblebelt zijn nog zat mensen zonder tv, radio of internet.

stefje

... zou afgesproken werk kunnen zijn met iemand die achter de mening van de vader stond. Is slechts een idee n.a.v. de vreemde route. Je gaat in overspannen toestand toch niet 'zomaar' zo'n end rijden... Wat een mysterie zeg.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:33

Anoeska27 schreef:
Tja, dat hangt er vanaf bij wie je ze achterlaat. Hier in de Biblebelt zijn nog zat mensen zonder tv, radio of internet.

Hier ook, maar ook die mensen zijn niet achterlijk hoor... Leven ook niet onder een steen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:34

stefje schreef:
... zou afgesproken werk kunnen zijn met iemand die achter de mening van de vader stond. Is slechts een idee n.a.v. de vreemde route. Je gaat in overspannen toestand toch niet 'zomaar' zo'n end rijden... Wat een mysterie zeg.

Daar zat ik over te denken, maar dan zit je wel weer mee dat diegene medeplichtig is en denk ik hier niet aan mee zal werken

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:38

Nee inderdaad, het zou stom zijn om te denken dat je zoiets vol kunt houden. Ik lees dat er sprake was van een versoberde omgangsregeling na een jarenlange 'vechtscheiding'. En bedrijf van de man ging ook slecht. Blijkbaar zag hij het allemaal niet meer zitten. Vreselijk.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:39

Mijn vader had van iemand op het werk gehoord dat ergens op de tv gezegd zou zijn dat hij een vriendin in Midden-Limburg had, maar niemand wist wie... en dat hij waarschijnlijk daar nog naartoe geweest was.
Maar vind nergens op internet hier informatie over terug.

Misschien heeft die vriendin de kinderen wel?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:40

20:32 uur: Op de Facebook-pagina van de moeder van de vermiste Ruben en Julian uit Zeist staat een foto van moeder Iris van der Schuit en haar zoontjes met de tekst 'Ik mis jullie zo lieve Ruub en Juul, love you4-ever'.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:43

Nee zijn ex woont hier in neerbeek, daarom was hij ook zeer waarschijnlijk hier... Maar hoelang het al exen zijn en hoe hun relatie was is volledig onduidelijk. Wellicht was het plan om samen op vakantie te gaan en hebben ze ruzie gekregen en is dat de reden dat hij is door gedraaid...

Laptopmuis schreef:
Mijn vader had van iemand op het werk gehoord dat ergens op de tv gezegd zou zijn dat hij een vriendin in Midden-Limburg had, maar niemand wist wie... en dat hij waarschijnlijk daar nog naartoe geweest was.
Maar vind nergens op internet hier informatie over terug.

Misschien heeft die vriendin de kinderen wel?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:46

deviltjh schreef:
20:32 uur: Op de Facebook-pagina van de moeder van de vermiste Ruben en Julian uit Zeist staat een foto van moeder Iris van der Schuit en haar zoontjes met de tekst 'Ik mis jullie zo lieve Ruub en Juul, love you4-ever'.

echt respect voor die vrouw, wat moet die een v-r-e-s-e-l-i-j-k-e week gehad hebben :(

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:55

Is er bekend waar hij heeft getankt? (geen plaatsnaam, maar naam)

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:55