Dees90 schreef:Buiten het hele gebeuren om hoe het voor het dier is..
Vind ik het gewoon bizar dat mensen zulke gevoelens krijgen bij een dier, of bij een kind ofzo.
Als je sex met dieren of met kinderen opwindend vind, nou sorry dan vind ik je niet goed bij je hoofd hoor.
Sex hoor je te hebben met een 'gelijke' een man/vrouw die niet abnormaal veel ouder of jonger is oid. En ook niet je familie ofzo.
Ieder zo zijn ding toch ?
Ik moet ook niet aan anale seks denken ofzo, vind ik persoonlijk best een vies idee. Maar om nou iedereen die aan anale seks doet, af te schilderen als 'niet goed in z'n hoofd'
. Denk dat mijn kenniskring dan mss wel kleiner wordt dan ik nu denk
Geert Wilders vindt Moslims ook 'vies'. Moeten we die nu ook afkeuren. Het is een verre vergelijking en ik wil geen punt maken over Geert. Maar wel over het feit dat we niet alles moeten gaan verbieden omdat 'we' het vies vinden
Zoals iemand anders heel mooi zei, zolang er niemand gekwetst of beschadigd mee wordt moeten mensen in principe gewoon vrij kunnen zijn in wat ze doen. Dat is ook hoe ik er over denk.
En of er iemand gekwetst of beschadigd wordt.... Dat zóú het discussiepunt hier moeten zijn, want daar is lastig antwoord op te geven.
Dat er om de zoveel pagina's weer effe iemand aan komt maffen om te melden dat 'ie het vies vindt snap ik nu ook wel. Ik denk idd niet dat er heel veel bokkers warm voor lopen om eens een nieuwe manier van 'paardjerijden' op hun paard uit te proberen