HolyPope schreef:Als morgen Feyenoord wint, met de vlag van Feyenoord.
Jaaaa klopt,Je hebt helemaal gelijk! hier gaat de vlag idd. uit van Feyenoord.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moeshie schreef:Wauw. Wat ben ik opeens blij een Belgje te zijn.
Zou echt niet kunnen leven in een de wereld waar een halfgaar typje als Wilders de plak zwaait.
Hopelijk is dit topic geen representatieve weergave van de ganse Nederlandse bevolking!
moeshie schreef:Wauw. Wat ben ik opeens blij een Belgje te zijn.
Zou echt niet kunnen leven in een de wereld waar een halfgaar typje als Wilders de plak zwaait.
Hopelijk is dit topic geen representatieve weergave van de ganse Nederlandse bevolking!
Vala schreef:Nee in Belgie loopt het aldoor lekker met de regering....
HolyPope schreef:Sorry moeshie, wij waren even met een duoloog bezig, maar je hebt helemaal gelijk hoor, Wilders heeft bewezen dat tie niet geschikt is voor de politiek.
Hij is denk ik wel goed als model bij een kapper.
F_Orumster schreef:Vala schreef:Nee in Belgie loopt het aldoor lekker met de regering....
Wel met de economie, misschien moeten wij ook maar eens een tijdje regeringloos.HolyPope schreef:Sorry moeshie, wij waren even met een duoloog bezig, maar je hebt helemaal gelijk hoor, Wilders heeft bewezen dat tie niet geschikt is voor de politiek.
Kan ie beter wel een andere kapper opzoeken.
ceasario schreef:Kiezers
In opdracht van Nieuwsuur onderzocht Ipsos Synovate de achtergrond van de kiezers per partij. Uit de peiling blijkt onder meer dat VVD en D66 de rijkste kiezers aan zich binden. De SP is populair onder lagere inkomensgroepen. VVD- en CDA-kiezers hebben het vaakst een eigen huis, terwijl mensen die PVV, SP of PvdA stemmen relatief vaak in een huurhuis wonen.
GroenLinks en D66 trekken de meeste hoogopgeleiden. PVV-kiezers zijn het laagst opgeleid, SP-kiezers relatief vaak middelbaar opgeleid. CDA-stemmers zijn minder vaak werkzaam, maar dat komt volgens de onderzoekers omdat relatief veel gepensioneerden op de christendemocraten stemmen.
D66 en GroenLinks trekken de meeste jongeren, CDA en PvdA kunnen rekenen op de oudste stemmers.
bron:
http://nieuwsuur.nl/onderwerp/369901-bo ... komst.html
geerke schreef:ceasario schreef:Kiezers
In opdracht van Nieuwsuur onderzocht Ipsos Synovate de achtergrond van de kiezers per partij. Uit de peiling blijkt onder meer dat VVD en D66 de rijkste kiezers aan zich binden. De SP is populair onder lagere inkomensgroepen. VVD- en CDA-kiezers hebben het vaakst een eigen huis, terwijl mensen die PVV, SP of PvdA stemmen relatief vaak in een huurhuis wonen.
GroenLinks en D66 trekken de meeste hoogopgeleiden. PVV-kiezers zijn het laagst opgeleid, SP-kiezers relatief vaak middelbaar opgeleid. CDA-stemmers zijn minder vaak werkzaam, maar dat komt volgens de onderzoekers omdat relatief veel gepensioneerden op de christendemocraten stemmen.
D66 en GroenLinks trekken de meeste jongeren, CDA en PvdA kunnen rekenen op de oudste stemmers.
bron:
http://nieuwsuur.nl/onderwerp/369901-bo ... komst.html
hoe objectief is dat van een over het algemeen linkse omroep?
Laat mij maar dom zijn en in een huurhuis zitten
Vala schreef:Nee in Belgie loopt het aldoor lekker met de regering....
HolyPope schreef:Sorry moeshie, wij waren even met een duoloog bezig, maar je hebt helemaal gelijk hoor, Wilders heeft bewezen dat tie niet geschikt is voor de politiek.
moeshie schreef:Geen enkel Europees land groeit op dit moment.
Babsiej schreef:purny schreef:Mijn vragen echteraan de rechtse stemmers zijn: Waarom stemmen jullie op rechts? Vinden jullie het normaal dat er zoveel bezuinigd word en dat de kwetsbare bevolkingsgroepen hier extra mee gepakt worden? En nu het eigen risico waarschijnlijk het dubbele omhoog gaat, vinden jullie het acceptabel dat er zo met NL omgegaan wordt?
Iedereen stemt waar hij het beste uitkomt.. voor mij is dit inderdaad rechts dan word ik het minst gepakt in mn portemonnee en daar kijkt toch echt iedereen naar...
Sammie schreef:nah.... nergens van geprofiteerd... Dat zou ik maar niet te hard roepenKinderopvang, kinderbijslag, basisschool, middelbare school, beroepsonderwijs/hbo/uni, stufi,ov-jaarkaart, de biep, het zwembad, zal ik nog even doorgaan? Of denk je dat dat allemaal naar de daadwerkelijke waarde is betaald door jou of je ouders? Is vrijwel allemaal gemeentegeld hoor
grootverdiener is gewoon een term. twee of drie keer modaal is riant verdienen
Voor 2012 wordt een modaal jaarinkomen op ong. € 33.000 geschat.
Babsiej schreef:Ja meer als 33.000 verdienen we wel, bijna 3 x zelfs, maar kom op zeg dan ben je toch geen grootverdiener?![]()
I wish...
Onassa schreef:Babsiej schreef:Ja meer als 33.000 verdienen we wel, bijna 3 x zelfs, maar kom op zeg dan ben je toch geen grootverdiener?![]()
I wish...
Zullen we een poosje ruilen qua financieen??![]()
Het is vandaag alweer 10 jaar geleden dat Pim vermoord werd.
Op de verjaardag van mijn paard...ik weet het nog als de dag van gisteren.
Heb toen die week erna ook alles bijgewoond.
Hadden we maar weer zo iemand!