Zoals ik in het andere topic ook al aangaf.. Ik heb het een hele tijd gedaan.. Was heel erg leuk.. Hij is uiteindelijk uit het leger gegaan en toen is het contact verwaterd.. Misschien moet ik maar weer eens eraan beginnen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FatCat schreef:Maar ze beslissen toch zelf of ze in het leger willen gaan of niet? En daarom of ze zelf akkoord zijn?
Vind het een mooit initiatief, is geen critiek. Wil gewoon voor mezelf beslissen of it dit wil doen.
Dus je krijg als ik het goed lees een soldaard toegewezen. Wat als het niet klikt?
shilady schreef:Ik zat er laatst nog naar te zoeken maar vond geen goede websites
nutmeg schreef:Laat ik ook even onder mijn steen vandaan kruipen: ik heb me na het doorlezen van dit topic ook aangemeld om te beginnen met schrijven, het lijkt me een waardevolle ervaring! Vooral ook omdat je met (voor ons) relatief weinig moeite toch iemand kan steunen, dat lijkt me gewoon echt erg mooi. Ik weet van mijn real-life vrijwilligerswerk hoe dankbaar en blij mensen kunnen zijn![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aan de eerste brief kan beginnen, het kan volgens de site tot twee weken duren. Ik zal het wel zien
HelmerG schreef:Haaajj, ik kom me ook even melden hier.
Ik heb me zojuist opgegeven en ben zo enthousiast om ermee te beginnen. Als het schrijven van brieven, en dat is wel het minste wat ik kan doen, een soldaat of meer kan helpen op wat voor manier dan ook, doe ik dat graag. Ik wilde het al jaren doen, maar kwam er telkens maar niet van en toen kwam ik per toeval dit topic weer tegen dus ik dacht; NU METEEN DOEN haha.
Ik ben nu dus in afwachting dat ze me een soldaat toewijzen, spannend!
nine1987 schreef:Ik heb gisteren mijn soldaat toegewezen gekregen.. Een vrouw.. Vanavond of morgen maar eens in de pen klimmen.. Ben benieuwd..
nutmeg schreef:nine1987 schreef:Ik heb gisteren mijn soldaat toegewezen gekregen.. Een vrouw.. Vanavond of morgen maar eens in de pen klimmen.. Ben benieuwd..
Gaaf zeg! Heb je lang moeten wachten om gematched te worden, of was je binnen die twee weken die ze opgeven al aan de beurt? Ik loop braaf elke dag mijn mail na, maar helaas .. nog niks.
nine1987 schreef:Geloof een anderhalve week geleden.. Ongeveer.. Dus mooi op tijd..
Al in je spambox gekeken?
HelmerG schreef:Ik ben nog aan't wachten op mail. Het is voor mij nu precies een week geleden dat ik me aangemeld heb, dus ik moet nog maar even wat geduld zien op te brengen hihi.