Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lott schreef:nee, maar als je het nu bekijkt heeft wilders geen moer te vertellen en komt hij er niet eens bij. dan kunnen we beter rutte erbij hebben. wordt nederland hopelijk ietss rechter..
janesmith schreef:@CrazyCat
Dat geldt in ieder geval niet voor mij, wat je geschreven hebt. Ik zie helemaal niet in dat er iets fout zit en plaatsvervangende schaamte heb ik ook niet. Dat zijn allemaal etiketten die wel voor die straatterroristen zouden moeten gelden. Zolang die nog onze straten onveilig maken met hun tasjesroven, drugshandel en homo- en jodenhaat, zal ik geen enkel probleem hebben met mijn stem op de PVV. Het is de enige partij die het durft te noemen en knalhard in wil grijpen. De rest is echt knuffel en theedrink politiek die bewezen heeft niet te werken. Je kunt mooie uitleg geven aan het hoe en waarom, maar daar hebben we geen boodschap aan. Het moet de kop ingedrukt worden en omdat zachte hand niet gewerkt heeft is nu de harde manier aan de beurt. Oppakken en lekker naar eigen land sturen. Dat zou ook een verademing zijn voor al die Moslims die wel functioneren en normaal meedraaien in onze maatschappij, want ook zij zijn de dupe van het gedrag van dit tuig.
janesmith schreef:@CrazyCat
Dat geldt in ieder geval niet voor mij, wat je geschreven hebt. Ik zie helemaal niet in dat er iets fout zit en plaatsvervangende schaamte heb ik ook niet.
janesmith schreef:Je kunt mooie uitleg geven aan het hoe en waarom, maar daar hebben we geen boodschap aan.
CrazyCat schreef:janesmith schreef:@CrazyCat
Dat geldt in ieder geval niet voor mij, wat je geschreven hebt. Ik zie helemaal niet in dat er iets fout zit en plaatsvervangende schaamte heb ik ook niet. Dat zijn allemaal etiketten die wel voor die straatterroristen zouden moeten gelden. Zolang die nog onze straten onveilig maken met hun tasjesroven, drugshandel en homo- en jodenhaat, zal ik geen enkel probleem hebben met mijn stem op de PVV. Het is de enige partij die het durft te noemen en knalhard in wil grijpen. De rest is echt knuffel en theedrink politiek die bewezen heeft niet te werken. Je kunt mooie uitleg geven aan het hoe en waarom, maar daar hebben we geen boodschap aan. Het moet de kop ingedrukt worden en omdat zachte hand niet gewerkt heeft is nu de harde manier aan de beurt. Oppakken en lekker naar eigen land sturen. Dat zou ook een verademing zijn voor al die Moslims die wel functioneren en normaal meedraaien in onze maatschappij, want ook zij zijn de dupe van het gedrag van dit tuig.
Als jij oprecht denkt dat de stemmen op de PVV enige verbetering zal brengen in deze maatschappij dan moet je dat vooral niet laten.
Ik geef alleen mijn visie op de stelling in dit topic.
mick75 schreef:Janesmith, met geweld los je geweld niet op. Daarmee krijg je alleen maar een escalatie van geweld, van extreem tot nog extremer, en daarmee uiteindelijk de hele samenleving in gevaar brengend. Repressie roept altijd agressie op. Repressie en geweld hebben nog nooit tot iets positiefs geleid, waar dan ook ter wereld.
Verder zit er tussen keiharde repressie en theedrinken nog een heel groot tussengebied, een gebied wat best eens wat nader bekeken mag worden.
sarabande schreef:mick75 schreef:Crazycat, prachtige post! Ik heb hem uitgeprint en boven mijn buro gehangen.
Ja het geeft de burger weer moed dat er nog mensen zijn die de dingen zo treffend kunnen omschrijven, echt super
Teddy321 schreef:Jane, je praat steeds over we, we moeten het de kop indrukken, we gaan het anders doen!
We is een meerderheid die je gelukkig op bokt nog niet hebt!
mick75 schreef:En veel van de problemen in het nu zullen in de loop van de tijd zichzelf oplossen. Kunstmatig daarin ingrijpen met geweld zorgt alleen maar dat natuurlijke processen vertraagd worden. Oftewel: Dat de samenleving veel langer ontregeld word dan noodzakelijk is. We zitten in een soort "transitiefase". Een fase van veel en grote veranderingen. Daarvan zijn er meer geweest in de geschiedenis, en die zijn nooit rustig verlopen. En ze gaan vanzelf voorbij, als er een nieuw evenwicht is gevonden.
Teddy321 schreef:Weetje Jane, het enige dat jij doet is googlen. Je riep zelfs vanmorgen nog, dat indien je een vraag niet kunt googelen, het een domme vraag is!!
Zolang er nog mensen zijn als Sarabande, Anne-GTI, Heino en niet tevergeten CrazyCat, die zonder googelen de mooiste posts schrijven, vertrouw ik erop dat het goed komt.