Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:CtjeLief schreef:apart hoe sommigen exact dezelfde manier hebben van reageren..
Is jou dat ook opgevallen?
Ik vond en vind dat ook heel apart. Nog aparter vind ik het dat Jantergouw en Janesmith allebei in het Duitse Boktdorp zijn neergestreken onmiddellijk nadat nog iemand die precies dezelfde manier van reageren had een ban heeft gekregen. Het lijkt wel dat mythologische monster Hydra, je hakt er 1 kop af en er groeien er 2 bij.![]()
Wel grappig hoor om dan andere mensen voor leugenaar uit te maken.
Maar erg volgens de leer van Wilders is het niet want Wilders zegt juist altijd het omgekeerde: 1 erbij dan 2 eraf.
Electra63 schreef:Jane,
Ik heb dit al vaker gezegd, ik wil jou helemaal niet wegjagen.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan. En getemd heb ik zeker nog nooit gedaan.
Maar jij bent zelf altijd heel scherp en als je dan wat terug zegt, dan begin je altijd over dat je je niet laat wegjagen.
Met Gohya hebben wij toch ook normale discussies?
Als je zelf uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
sarabande schreef:Alle mooie dingen afschaffen, samen met de publieke zenders. Alleen nog maar platvloers vermaak. Denk je nu echt dat de VVD achterban daar voor gaat kiezen zou er een coalitie komen????
janesmith schreef:Hermelientje schreef:Is jou dat ook opgevallen?
Ik vond en vind dat ook heel apart. Nog aparter vind ik het dat Jantergouw en Janesmith allebei in het Duitse Boktdorp zijn neergestreken onmiddellijk nadat nog iemand die precies dezelfde manier van reageren had een ban heeft gekregen. Het lijkt wel dat mythologische monster Hydra, je hakt er 1 kop af en er groeien er 2 bij.![]()
Maar erg volgens de leer van Wilders is het niet want Wilders zegt juist altijd het omgekeerde: 1 erbij dan 2 eraf.
Daar hebben de mods inmiddels al heel goed naar gekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat het onzin is wat je beweert.
Tenzij je denkt dat het beheer van Bokt stom is en niet uit zou kunnen vinden waar een ip adres vandaan komt.
gohya schreef:Heino schreef:Maar waar staat dat? Als dat het idee vind ik het een prima idee. Maar dat is een grote 'maar' bij mij wat betreft de PVV. Ik heb geen flauw idee hoe men bepaalde dingen nu concreet aan wil pakken.
Ik heb geen idee waar dat staat,maar Wilders is slimmer dan mij [volgens mij] die zal dit zo toch ook wel inzien?
@ Electra.
Tegenwoordig kunnen ze heel veel mensen omscholen,dat is geen probleem.
En anders nemen ze 500 mensen erbij die opleiding hebben gehad voor politie agent of bij de politie willen werken.
Die andere 500 krijgen dan idd. een uitkering maar dat inkomen is stukken lager dan wat ze verdienen.
Dus geld houd je er altijd wel aan over.
Hermelientje schreef:CtjeLief schreef:apart hoe sommigen exact dezelfde manier hebben van reageren..
Electra63 schreef:Janesmith,
Lees ff de berichten van de Professor.
Volgens hem, spreken de Nederlanders in Duitsland helemaal niet zo geweldig Duits, ook al denken ze dat.
Maar, dat is niet mijn vraag.
Mijn vraag was, als je samen met Jan bent, spreek je dan wel Nederlands en kijk je ook wel eens Nederlandse TV, want je moet je aanpassen aan het land waar je woont.
Electra63 schreef:Gohya,
Ik ben het met je eens dat er teveel ambtenaren zijn. De bureaucratie is verschrikkelijk, de paarse krododil.
Maar die 500 ambtenaren kan je niet zomaar omscholen tot politie-agent. En die andere 500 ambtenaren hebben dan weer recht op een uitkering e.d., dus of dat nou direkt bezuinigingen oplevert, vraag ik me af.
janesmith schreef:Electra63 schreef:Janesmith,
Lees ff de berichten van de Professor.
Volgens hem, spreken de Nederlanders in Duitsland helemaal niet zo geweldig Duits, ook al denken ze dat.
Maar, dat is niet mijn vraag.
Mijn vraag was, als je samen met Jan bent, spreek je dan wel Nederlands en kijk je ook wel eens Nederlandse TV, want je moet je aanpassen aan het land waar je woont.
We ontvangen hier geen Nederlandse tv.
janesmith schreef:pieomy schreef:Ik vind trouwens dat je wel erg blijft hammere op Jane ze zit je nogal dwars schijnbaar...? Nou nog iets om op je eigen bokt partij lijstje te zetten
Dat heb jij goed gezien, en des te meer het gebeurt des te lolliger ik het vind.
Ze proberen me in groepsverband al een tijdje te verjagen hier, maar ik zorg dat ik niet scheld, niet beledig, me niet racistisch uit laat zodat ze ook niet kunnen temmen en een moderator ook niet in kan grijpen. Op mij krijgen ze geen grip, maar ze zouden me zo graag weg hebben, net zoals ze bijna iedere PVV stemmer weggejaagd hebben. Maar Jane en Jan buigen niet!
janesmith schreef:Ik spreek vloeiend Duits, om maar gelijk een levensgroot verschil aan te halen met de door jou aangehaalde voorbeelden.
janesmith schreef:De echte ontwikkeling is dat de VVD een massale stroom aan protesten op hun website hebben ontvangen dat ze nu de optie om nog verder te reageren, uit hebben gezet! Is dat democratie? Liberalisme?
Dat paars+ komt er niet, daar veel prominente VVD'ers tegen paars plus zijn. Alle propaganda ten spijt.
Straks zullen veel PVDA en GL stemmers overlopen naar de SP en VVD stemmers naar de PVV en CDA. Daarmee zal er straks in de Eerste Kamer een minderheid zijn. Dan kan het feest echt beginnen. Rutte krijgt zoveel tegenstand en protest, die kan nooit akkoord gaan. Eerst spreekt hij over de langste zelfmoordbrief ooit, toen hij over het PVDA verkiezingsprogramma sprak. Dan zou een coalitie de politiek compleet ongeloofwaardig maken bij de kiezer.