Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:04

Cayenne schreef:
russel schreef:
HIj heeft bloed op zijn shirt? Is er al zoveel bekend. Ik ga eens lezen op nu.nl

Dat bedoel ik :D
en dat het een eerlijk rechtstelsel is hoor je mij niet zeggen, maar ieder ander rechtstelsel behalve dat van Nederland, hoeft niet per definitie slecht te zijn. Daar ging het me om in het algemeen :D

Overigens:
http://blog.gfbcproductions.biz/2010/06 ... y-suspect/

Ik probeer je maar duidelijk te maken dat er corruptie is in Peru en dat de mensenrechten worden geschaad. Heeft bij lange na niets te maken met een ander rechtsstelsel dan dat in Nederland...is nog al een breed verschil.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:06

Heino, ik kijk dat soort programma's niet, dus je aanname is niet juist.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:13

Cayenne schreef:
Heino, ik kijk dat soort programma's niet, dus je aanname is niet juist.

Ik zeg toch ook "veel mensen" en niet "alle kijkers" ;)

Nessah

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:16

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:19

hmm ik heb het nieuws rond nathaly holloway en ook nu niet gevolgd.
Uitspraken over of hij wel of niet schuldig is wil ik niet maken dat is aan de rechters.

Toch vind ik het knap dat je als 22 jarige al 2 x hoofdverdachte in twee verschillende moordzaken bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:19

Honkbalknuppel toch???

Vraag mij af wat een pokerspeler met een honkbalknuppel of tennisracket op zijn hotel kamer moet, zeker een backpacker wat Joran is, heeft dat niet bij zich..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:21

Daar staat weer tennisracket....

Ik wacht wel tot alles bevestigd is, elke krant zegt nu wat anders....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:23

Die afpersing van de ouders van Nathalee ook zo onsmakelijk...

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:32

Nessah schreef:
Daar staat weer tennisracket....

Ik wacht wel tot alles bevestigd is, elke krant zegt nu wat anders....

Ja inderdaad,, Dit schiet niet op zo..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:36

xTamara schreef:
Ik doe forensisch onderzoek en ik weet dat ze aan de hand van bloedspetters inderdaad de snelheid en de hoek kunnen bepalen.. Maar het linken aan het veroorzaken van bloesspetters wordt inderdaad lastiger.. Sowieso zouden die bloedspetters veroorzaakt kunnen zijn door een derde persoon die op haar insloeg of iets dergelijks..

Als er bloed van dat meisje op zijn shirt is gevonden is hij in ieder geval schuldig.
Hetzij aan doodslag (ik denk persoonlijk niet dat het moord met voorbedachte rade is geweest), hetzij aan medeplichtigheid, hetzij aan het niet melden van een strafbaar feit.

Overigens staat ook ergens vermeld dat het slachtoffer "openbaar" lesbisch was, als dat zo is zal ze dus zeker niet met Joran meegegaan zijn omdat ze hem zo aantrekkelijk vond maar voor andere redenen.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:38

Ik denk niet dat hij gelijk schuldig is als hij bloed op zijn shirt heeft. Kan ook door hele andere redenen erop komen.

Hm vraag me af waarom ze dan ooit met joran meegegaan is...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:43

xTamara schreef:
Ik denk niet dat hij gelijk schuldig is als hij bloed op zijn shirt heeft. Kan ook door hele andere redenen erop komen.

Hm vraag me af waarom ze dan ooit met joran meegegaan is...

Om welke andere reden zou hij bloed van dat meisje op zijn shirt hebben? Zou ze ongesteld geweest zijn of zo?
Kom op zeg, als hij werkelijk bloed van dat meisje op zijn shirt heeft kun je er niet meer omheen dat hij schuldig is. Hij heeft dan in ieder geval geweten dat het meisje dood op zijn hotelkamer lag.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:45

ThePast03 schreef:
Om welke andere reden zou hij bloed van dat meisje op zijn shirt hebben? Zou ze ongesteld geweest zijn of zo?
Kom op zeg, als hij werkelijk bloed van dat meisje op zijn shirt heeft kun je er niet meer omheen dat hij schuldig is. Hij heeft dan in ieder geval geweten dat het meisje dood op zijn hotelkamer lag.

Nee joh hij bood zijn shirt aan als zakdoek, je begrijpt de goedheid die in Joran schuilt niet :n

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:50

o kom aan, omdat er bloed op zijn shirt is heeft hij het gelijk gedaan? Ben blij dat jullie niet in de jury zitten, want dan had hij nu al op de electrische stoel gezeten!
Het zou ook heel goed kunnen dan hij niet in de kamer aanwezig was en bij terugkeer dat ze al dood was. Hij geschrokken was en ervandoor gegaan is. Misschien dat hij die nacht op vrouwenjacht was gegaan en tegen haar gezegd heeft dat zij zijn kamer mocht gebruiken omdat hij het toch niet zou gebruiken.
Er zijn ontzettend veel mogeklijkheden te bedenken die hem niet gelijk schuldig maken. Maar als je wil dat hij schuldig is dan kan je natuurlijk altijd iets vinden dat hem beschuldigd.
Misschien maar eerst even wachten op de echte feiten voordat we hem gelijk op de electro stoel zetten!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:51

Ja maar dat kan je ook van de camerabeelden zeggen.. Zoals ik al zei een derde persoon.. Ongeluk.. Misschien ging ze wel met hem mee omdat ze gewond was ofzo.. weet ik het.. kunnen zat redenen zijn..

Is dat shirt gevonden in zijn hotelkamer of had hij hem aan?
Dat zegt ook al heel wat he?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:51

LecyTinker schreef:
o kom aan, omdat er bloed op zijn shirt is heeft hij het gelijk gedaan? Ben blij dat jullie niet in de jury zitten, want dan had hij nu al op de electrische stoel gezeten!
Het zou ook heel goed kunnen dan hij niet in de kamer aanwezig was en bij terugkeer dat ze al dood was. Hij geschrokken was en ervandoor gegaan is. Misschien dat hij die nacht op vrouwenjacht was gegaan en tegen haar gezegd heeft dat zij zijn kamer mocht gebruiken omdat hij het toch niet zou gebruiken.
Er zijn ontzettend veel mogeklijkheden te bedenken die hem niet gelijk schuldig maken. Maar als je wil dat hij schuldig is dan kan je natuurlijk altijd iets vinden dat hem beschuldigd.
Misschien maar eerst even wachten op de echte feiten voordat we hem gelijk op de electro stoel zetten!

Ja ben ik het met je eens, misschien had ze wel een bloedneus?? Heeft hij aangeboden dat ze in zijn kamer kon verblijven hij is vertrokken en andere imbeciel heeft haar vermoord?? Oke in jullie ogen ver gezocht maar het KAN WEL tot het tegendeel is bewezen... Maar omdat hij Joran heet is hij al 'veroordeeld'.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:53

LecyTinker schreef:

Waarom vlucht hij dan en zegt tegen de receptie dat ze niet in de kamer moeten komen :?

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:54

sarabande schreef:
Waarom vlucht hij dan en zegt tegen de receptie dat ze niet in de kamer moeten komen :?

Heeft hij dat echt gezegt? :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:54

Wat is vluchten? Misschien stond het al in de planning...uhhh heeft ze haar auto uitgeleend? Ik lees nergens echt duidelijk hoe wie wat waar over het vluchten. Alleen hier in het topic is het ergens genoemd dat hij 5 km met haar auto had gereden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:55

LecyTinker schreef:
Het zou ook heel goed kunnen dan hij niet in de kamer aanwezig was en bij terugkeer dat ze al dood was. Hij geschrokken was en ervandoor gegaan is.

Daarom noem ik toch ook 3 opties?
In het geval zoals jij beschrijft is hij ook wel degelijk schuldig. Namelijk aan het niet melden van een misdrijf.

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat niemand van Bokt in de jury zit. Er is namelijk ook een groep die hem onschuldig zou pleiten, ongeacht wat voor een bewijsmateriaal er ook boven water komt. Dat zou allemaal gemanuplieerd zijn om hem er in te luisen.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:56

Ik zou het niet weten.. Maar om nou te zeggen er zit bloed van het slachtoffer aan zijn t-shirt en al die andere dingen dus hij heeft het gedaan.. ik weet niet.. vind dat iets te ver gaan.
Het maakt hem ver verdachter.. maar schuldig?

Ik zou Joran alleen schuldig verklaren als daar ook duidelijk bewijs voor is..

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:56

Het maakt mij niet uit hoe hij heet, feit is dat hij op de camerabeelden met haar zijn kamer binnen gaat en later alleen naar buiten komt. Dat er verder niemand in die kamer is geweest en dan nog de tijden die erbij staan.
De bewijzen liegen er gewoon niet om, als de gegevens en info die wij via de media weten juist zijn. Dus ja, hij is al veroordeeld en dat vind ik niet raar.

Natuurlijk zijn er opties dat er toevalligheden zijn. Ja misschien had ze wel een bloedneus, misschien, misschien, misschien. Maar ik vind het apart dat iedereen hier maar toevalligheden blijft verzinnen terwijl het toch wel heel erg voor de hand ligt dat Joran dit gedaan heeft.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:57

Babel schreef:
Het maakt mij niet uit hoe hij heet, feit is dat hij op de camerabeelden met haar zijn kamer binnen gaat en later alleen naar buiten komt. Dat er verder niemand in die kamer is geweest en dan nog de tijden die erbij staan.
De bewijzen liegen er gewoon niet om, als de gegevens en info die wij via de media weten juist zijn. Dus ja, hij is al veroordeeld en dat vind ik niet raar.

Natuurlijk zijn er opties dat er toevalligheden zijn. Ja misschien had ze wel een bloedneus, misschien, misschien, misschien. Maar ik vind het apart dat iedereen hier maar toevalligheden blijft verzinnen terwijl het toch wel heel erg voor de hand ligt dat Joran dit gedaan heeft.

Hoe weet je zo zeker dat er niemand meer is geweest....?? Misschien dat die feiten (nog niet of bewust niet) naar buiten zijn gebracht...??

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:58

Zonnetje81 schreef:
Hoe weet je zo zeker dat er niemand meer is geweest....?? Misschien dat die feiten (nog niet of bewust niet) naar buiten zijn gebracht...??

Denk je nu echt dat de media dat zomaar niet zou plaatsen. Pff wordt eens wakker :(:)

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:59

Babel schreef:

En dat noemen we tunnelvisie.. Door tunnelvisie zijn al vele onschuldige de bak in gekomen.. Ik probeer juist out of the box te denken..

Trouwens ik kan me nog iets herinneren dat Joran zijn kamer had verlaten rond de tijd van overlijden?