Alet74 schreef:smokey17 schreef:jezus wat een mongool die uitgever..
Maar wat ik mij afvraag.....
WAAROM zijn die klasgenoten dan niet eerder in de publiciteit getreden over dat Maria WEL alle dagen aanwezig was???
Waarom komen ze pas als peter. R komt??
Ik vind het allemaal raar
Dat is wel een beetje typisch, maar misschien durfden ze niet omdat ze eerder alleen stonden in hun kritiek? Nu hebben ze een sterke 'medestander' die ook vindt wat zij vinden.
Beetje typisch??? Heel typisch...
Een klas heeft minimaal 25 kinderen... hoeveel lessen krijg je op de middelbare? Zullen we zeggen 8/10... dus 8/10 leraren. Directie van de school, administratie op de school.
Allemaal zijn ze niet naar buiten getreden toen het boek uit kwam.
Wikipedia
Citaat:
Moeder Lucie klaagde over de school van haar dochter (de Thorbecke Scholengemeenschap te Zwolle), die had verzuimd haar te informeren over het vele spijbelen van haar dochter. Drie jaar lang werd er tijdens mentorgesprekken niet over gesproken. Tijdens deze spijbeluren prostitueerde Mosterd zich. De plekken waar geweld was en handel in verdovende middelen, werden niet door een camera bewaakt. Deze klachten werden op 12 juni 2006 gegrond verklaard door de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC)[5]. Hierop stelde moeder Lucie de school financieel aansprakelijk[6].
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 12-05-10 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt