Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:52

Gerard vertelde dat hij normaal met zijn tweetjes staan en nu alleen.
Weet ook dat Sven alleen de tijden van concurent wil tijdens zijn race..
En waarom staat Wopke dan niet naast Gerard zoals je normaal ziet??

Bob is gewoon een goed mens, en een topsporter die als eerste riep dat dit niet de manier was waarop hij van Sven wilde winnen..
En de Koreaan is een 21 jaar oude jongen, die net een half jaar geleden naar het langebaan schaatsen is overgestapt..
en niet onverdienstelijk, vergeet niet ook al tweede op de 5km.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:57

Wopke stond met t bord met de rondetijden net na de bocht. Hij stond dus ook op de baan.
Normaal staat er nog iemand bij langs de rand (buiten de baan) ter hoogte van Kemkers die op die bijv. bordjes schrijft wat Kemkers wil laten zien. Nu ging dat niet en moest hij het zelf opschrijven.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:15

OS hebben eigen zeer strenge regels, uit het jaar 0 bijna, dus tijd om dat aan te passen, je ziet het ook tijdens interviews staat er al zo een man aan te dringen dat ze lang genoeg hebben gesproken..
soms zijn regels gemaakt om er vanaf te wijken, daar dus niet

_Desiree

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:37

De hele telegraaf staat er weer vol mee * zucht*

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:38

Je kan inderdaad ook de tv nog niet aanzetten of je ziet Sven in beeld :o

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:39

Tsja, ik ben er weer.
Alle kranten vol: Sven, als je het nieuws op TV kijkt: Sven.
Overal Sven, Sven, Sven, Sven.

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:41

AnnaaX schreef:

Niet dat, dat uitmaakt! Want knap is die wel :o

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:42

_Desiree schreef:
AnnaaX schreef:

Haha, daar geef ik je wel gelijk in :Y)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:44

Kijk toch liever naar tuitert :P

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:44

Hij heeft nu onbedoeld iig een stuk meer publiciteit gekregen dan dat-ie had gekregen als-ie wél goud had gehad. ;)

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:45

AnnaaX schreef:

Haha, daar geef ik je wel gelijk in :Y)[/quote]

Ik ook!

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:47

Aranel schreef:
Maar dit is een kwestie van gunnen :)
Skobrev was tenminste nog aardig tegen Sven, toen Sven meteen na de rit met de camera's praatte. Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denken :x Net als Bob de Jong, breek me de bek niet open :')

Dat ze het toevallig net filmen dat Skobrev Sven even een klopje geeft, wil niet zeggen dat Lee dat niet heeft gedaan hoor. Als je goed had opgelet, dan had je gezien dat net nà de race, Lee ook Sven even een klein klopje gaf, alleen had Sven dat zelf nog niet eens in de gaten denk ik...En als je de beelden ziet dat de coach van Lee uitzinnig wordt als hij doorheeft dat Sven gediskwalifiseerd gaat worden, dan zie je ook een Lee die een beetje begint te juichen, maar zijn ogen juichen niet. Ik denk dat die jongen blij is met goud, maar blijer had geweest om Sven qua tijd te verslaan..Dat is wat hij nu ook zegt, hij hoopt op nog vaak tegen Sven te racen. Die jongen weet dat Sven de beste is en hij wil van hem winnen door sneller te rijden, want dan pas ben je beter dan hem.....

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:50

Ophelia schreef:
Aranel schreef:
Maar dit is een kwestie van gunnen :)
Skobrev was tenminste nog aardig tegen Sven, toen Sven meteen na de rit met de camera's praatte. Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denken :x Net als Bob de Jong, breek me de bek niet open :')

Dat ze het toevallig net filmen dat Skobrev Sven even een klopje geeft, wil niet zeggen dat Lee dat niet heeft gedaan hoor. Als je goed had opgelet, dan had je gezien dat net nà de race, Lee ook Sven even een klein klopje gaf, alleen had Sven dat zelf nog niet eens in de gaten denk ik...En als je de beelden ziet dat de coach van Lee uitzinnig wordt als hij doorheeft dat Sven gediskwalifiseerd gaat worden, dan zie je ook een Lee die een beetje begint te juichen, maar zijn ogen juichen niet. Ik denk dat die jongen blij is met goud, maar blijer had geweest om Sven qua tijd te verslaan..Dat is wat hij nu ook zegt, hij hoopt op nog vaak tegen Sven te racen. Die jongen weet dat Sven de beste is en hij wil van hem winnen door sneller te rijden, want dan pas ben je beter dan hem.....

Mooi gezegd! Zo zou ik ook niet willen winnen hoor!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:50

Kijk die banner hier onder dan ook.. ( tenminste bij mij --> Support Sven, wordt lid van Svenergy *of zoiets* ) :P

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:52

Ja, bij mij ook :Y)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:53

Karin schreef:
Hij heeft nu onbedoeld iig een stuk meer publiciteit gekregen dan dat-ie had gekregen als-ie wél goud had gehad. ;)

:j snap je m ;)

Overigens heb ik al misselijkmakende dingen te horen gekregen zoals dat Kemkers omgekocht zou zijn := kemkers een vuistslag van Kramer gekregen heeft :? dat dit doorgestoken kaart zou zijn en daarom vtv al op teletekst stond dat Kramer verslagen was.....

Waar gaat het heen met de wereld :?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:53

roxiie schreef:
Kijk die banner hier onder dan ook.. ( tenminste bij mij --> Support Sven, wordt lid van Svenergy *of zoiets* ) :P

Nope ik heb hem niet :D

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:54

Dat is weer heel wat anders Miep1979!

Dat heb ik nog niet gelezen/gezien/gehoord!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:02

Ik vind dat die misselijkmakende speculaties nu maar eens op moeten houden - zowieso het hele "gezeik" er omheen. Er wordt weer eens lekker op zijn Nederlands gereageerd. Alsof er zich een wereldramp heeft voltrokken!

Worden er 78 Irakezen opgeblazen bij een zelfmoordaanslag op de markt, dan is dat nét aan het vermelden waard op het 8 uur journaal: 2 minuten zendtijd.

Relativeren heet zoiets.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:03

mariskalove schreef:
Dat is weer heel wat anders Miep1979!

Dat heb ik nog niet gelezen/gezien/gehoord!

Ik hoorde het hier gisteren al van klanten en collega's......

Barmat schreef:
Ik vind dat die misselijkmakende speculaties nu maar eens op moeten houden - zowieso het hele "gezeik" er omheen. Er wordt weer eens lekker op zijn Nederlands gereageerd. Alsof er zich een wereldramp heeft voltrokken!

Worden er 78 Irakezen opgeblazen bij een zelfmoordaanslag op de markt, dan is dat nét aan het vermelden waard op het 8 uur journaal: 2 minuten zendtijd.

Relativeren heet zoiets.

AMEN

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:06

Barmat schreef:

Relativeren heet zoiets.

Hier ben ik het mee eens!!!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:10

Heeft iemand gister trouwens het Koreaanse commentaar bij de race van Sven gezien op de NOS? Ik heb echt helemaal dubbel gelegen van het lachen!

Ze schrokken eerst dat hij zo hard op de pion afging, maar "gelukkig" raakt hij de pion niet; anders was hij zeker gediskwalificeerd. Dat had Sven toch maar goed opgelost! En zo praatten ze vol lof over Sven en zelfs toen hij de finish over was, hadden ze nog niet door dat hij in de verkeerde baan zat. En vervolgens konden ze maar niet geloven dat hij gediskwalificeerd was: hij had tenslotte de pion niet geraakt, dat hadden ze zelf gezien! :+

Ik vond het overigens heel leuk om te zien hoe blij zij konden zijn voor een Nederlander (voordat ze erachter kwamen dat hij uitgesloten was) en over het (toen nog) zilver van Lee.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:12

mylittlejoy schreef:
Heeft iemand gister trouwens het Koreaanse commentaar bij de race van Sven gezien op de NOS? Ik heb echt helemaal dubbel gelegen van het lachen!

Ze schrokken eerst dat hij zo hard op de pion afging, maar "gelukkig" raakt hij de pion niet; anders was hij zeker gediskwalificeerd. Dat had Sven toch maar goed opgelost! En zo praatten ze vol lof over Sven en zelfs toen hij de finish over was, hadden ze nog niet door dat hij in de verkeerde baan zat. En vervolgens konden ze maar niet geloven dat hij gediskwalificeerd was: hij had tenslotte de pion niet geraakt, dat hadden ze zelf gezien! :+

Ik vond het overigens heel leuk om te zien hoe blij zij konden zijn voor een Nederlander (voordat ze erachter kwamen dat hij uitgesloten was) en over het (toen nog) zilver van Lee.

Dat wil ik zien! Staat het ergens op internet?

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:15

Dat was echt heel leuk, die Koreanen!
Staat op de site van de NOS/OS bij de video's.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:17

Ik heb dat idd ook gezien, de Koreaanse verslaggeving! :j