Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teddy321 schreef:Uit pure belangstelling, over wie hebben we het dan?
jameyskatje schreef:o als de PVV niet anti-islam zou zijn
en als Geert Wilders niet zou bestaan binnen de PVV
en als ze verstand zouden hebben van economie
zou ik best op de PVV willen stemmen hoor. maar met hun visie over de islam is het voor mij onmogelijk op hen te stemmen.. verder vind ik dat ze ook goede punten hebben.
Toekie schreef:In mijn ogen is het een zeer kwalijke zaak dat de PVV voor onvoorwaardelijke steun aan Israëliërs is. Israël schendt het internationaal recht, houdt zich niet aan vele resoluties van de Veiligheidsraad en legt tevens de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof over de muur naast zich neer.
Mizora schreef:Nee, maar je kunt wel bepalen wat je sowieso te ver vindt gaan. Zo zijn er toendertijd wel meer groepen geweest waar ik nooit op zou gaan stemmen om 1 van hun standpunten, maar PVV is daar altijd heel duidelijk met meerdere. Ook de grondwet willen veranderen vind ik niet kunnen. Nederland is Nederland geworden door zijn volledige godsdienstige vrijheid. Daar hebben we nogal eens een oorlog om gevochten.
gohya schreef:Volgens mij wil Wilders voorkomen dat de islam de overhand neemt in Nederland?
gohya schreef:Volgens mij wil Wilders voorkomen dat de islam de overhand neemt in Nederland? Tenminste dáár is hij bang voor wat ik opmaak aan zijn debatten.Volgens mij wil hij niet de gehele Islam verbieden.Ik hoorde Bos zeggen dat elk geloof zijn kerken heeft en dat de moslims dat dus ook mogen.Oke er staan toch ook moskeën in nederland/waarom moeten er nog meer bij?
Als ze moskeën blijven bij bouwen dan lijkt nederland straks nog op een grote Efteling met die sprookjesachtige gebouwen.
En de nederlandse kerken?zijn die niet al eeuwen oud?
Voorheen woonde er ook al moslims in nederland,die hoorde je toen niet klagen over moskeën toch?
Wilders wil voorkomen dat nederland straks veranderd in een moslimland.Ook komt dat mede door sommige uitspraken van bepaalde moslims zoals:wacht maar tot wij in de meerderheid zijn en wij de macht overnemen!