16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:15

pharagirlke schreef:
Miska nee hoor, dat hoort helemaal niet bij de natuurlijke gang van zaken. De elasticiteit gaat een beetje weg maar uitdrogen hoort niet en is beslist niet goed voor je huid. Niemand wordt voor de gek gehouden want iedereen weet dat het met plastische chirurgie gedaan wordt en niemand verplicht je om het te doen toch?

Ik vind eerlijk gezegd dat je nu echt zwaar overdrijft :o

Je mag ook best een créme gebruiken tegen uitdroging, mara het gaat echt geen rimpels tegen, maar dat doen ze je wel geloven.
Niet goed geld terug garantie. |o
Die mensen die de reclame doen zijn stuk voor stuk strak gestrokken door een plastisch chirurg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Relien schreef:
ik heb net het eerste gedeelte van het topic gelezen. Alle 42 pagina's vond ik wat veel..

Wat theo maasen heeft gezegt vind ik ronduit schandalig..

Maar aan de andere kant heb ik ook twijfels bij patricia.. Natuurlijk snap ik met z'n lijf zou ik ook niet weigeren maar ik vind dat ze zich wel wat meer naar haar leeftijd kan gedragen. bedoel ze is wel 60..

Waar ik dan maar weinig mensen over hoor is dat haar 19 jarige dochter naakt bij de concurent in een blad staat.. Je laat je 19 jarige dochter toch nog niet naakt poseren voor heel de wereld welke moeder zou dat willen van een meisje wat de wereld nog maar net begint te verkennen..

Als 19 jarige ben je oud genoeg je eigen beslissingen te maken en heb je wettelijk ook dat recht.

Ayasha
Blogger

Miska schreef:
pharagirlke schreef:
Miska nee hoor, dat hoort helemaal niet bij de natuurlijke gang van zaken. De elasticiteit gaat een beetje weg maar uitdrogen hoort niet en is beslist niet goed voor je huid. Niemand wordt voor de gek gehouden want iedereen weet dat het met plastische chirurgie gedaan wordt en niemand verplicht je om het te doen toch?

Je mag ook best een créme gebruiken tegen uitdroging, mara het gaat echt geen rimpels tegen, maar dat doen ze je wel geloven.
Die mensen die de reclame doen zijn stuk voor stuk strak gestrokken door een plastisch chirurg.

wat is de oorzaak van rimpels denk je? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:16

Miska schreef:
pharagirlke schreef:

Dan hebben ze de films met Jane Fonda belachelijk veel bewerkt... Want ze ziet er in de films precies zo uit als op het potje van L'Oreal.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:16

_San87_ schreef:
Relien schreef:
ik heb net het eerste gedeelte van het topic gelezen. Alle 42 pagina's vond ik wat veel..

Wat theo maasen heeft gezegt vind ik ronduit schandalig..

Maar aan de andere kant heb ik ook twijfels bij patricia.. Natuurlijk snap ik met z'n lijf zou ik ook niet weigeren maar ik vind dat ze zich wel wat meer naar haar leeftijd kan gedragen. bedoel ze is wel 60..

Waar ik dan maar weinig mensen over hoor is dat haar 19 jarige dochter naakt bij de concurent in een blad staat.. Je laat je 19 jarige dochter toch nog niet naakt poseren voor heel de wereld welke moeder zou dat willen van een meisje wat de wereld nog maar net begint te verkennen..

Als 19 jarige ben je oud genoeg je eigen beslissingen te maken en heb je wettelijk ook dat recht.

in de woorden van theo zelf,,,,goededoelen? daar doe ik niet aan ,,zet me liever in voor 18 jarige meisjes waar niet zoveel mee aan de hand is :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:17

Miska schreef:

Even reeel blijven nu, ze doen jou dat blijkbaar geloven.
Heb me altijd verbaasd over het feit dat er mensen zijn die dat soort dingen geloven. :D

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:18

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:18

pharagirlke schreef:
Sander: hoho, wel even kijken waar ik op reageer he! ;) Het ging om iemand die de reclames omtrent zalfjes al een vorm van "ideaalbeeld opdringen" vond. ;)

Een keer was ook genoeg. :P Nee, dan heb ik dat voor mij opgevat, excuus.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:19

Sander_ schreef:
ThePast03 schreef:
Maar helemaal niets kan een reden zijn om zo onbeschoft en ongemanierd te reageren als Theo Maassen, ik vraag me af wat voor een niveau de mensen hebben die het leuk vinden dat iemand op zo'n manier beledigd wordt puur om te kunnen beledigen.

Helemaal met je eens hoor, ik ben wat betreft de uitzending van DWDD helemaal op de hand van Patricia, ik vind Theo Maassen ook erg onbeschoft in het programma (en kan me ook niet voorstellen dat het wél grappig zou zijn, als hij dit in een theatershow had verteld).

@Pharagirlke: Je huid verzorgen is iets anders dan een naar een plastisch chirurg gaan om er als 20-er uit te zien. Ik heb het over dit extreme, ik vind het overdreven, en dat mag ik vinden. Heeft niets met "de media de schuld geven" te maken, al is het wel deels zo dat er in de media erg gehamerd wordt op er jong uitzien... en niet op gezónd uitzien. ;)

Dat is wat ik ook bedoel, de nadruk wordt er wel erg veel opgelegd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:19

Sander: Oeps! Dubbelpost... Ja mijn bokt deed net heel even vreemd :')

Miska: die cremes zijn ook enkel voor verzorging. Huid soepel houden en voorkomen dat ze uitdroogt. En daar wordt druk op gelegd? 30 pagina's discussie omdat een 60jarige met de borsten bloot gaat... Je vraag je af waar nu exact het meeste druk op gelegd wordt. Ik krijg meer en meer het gevoel dat je in deze maatschappij niet meer mooi MAG zijn omdat er mensen tussen zitten die daar niet zelfzeker genoeg voor zijn :x

Citaat:
Our greatest fear is not that we are inadequate,
but that we are powerful beyond measure.

It is our light, not our darkness, that frightens us.
We ask ourselves, Who am I to be brilliant,
gorgeous, handsome, talented and fabulous?

Actually, who are you not to be?
You are a child of God.

Your playing small does not serve the world.
There is nothing enlightened about shrinking
so that other people won't feel insecure around you.

We were born to make manifest the glory of God within us.
It is not just in some; it is in everyone.

And, as we let our own light shine, we consciously give
other people permission to do the same.
As we are liberated from our fear,
our presence automatically liberates others.

Mooie quote van Marianne Williamson voor dit topic...
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-12-09 22:22, in het totaal 3 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:20

Miska schreef:
Dat is wat ik ook bedoel, de nadruk wordt er wel erg veel opgelegd.

En dat heeft alleen maar effect als je er vatbaar voor bent.
Heb je er moeite mee ga dan aan jezelf werken zodat je boven dat soort dingen kan gaan staan.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:21

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Heb me altijd verbaasd over het feit dat er mensen zijn die dat soort dingen geloven. :D

Nee integendeel, wordt al misselijk als ik naar zo'n reclame moet kijken.
Mensen kopen het toch?
Om ze je te laten geloven dat het werken kan...
Ik vind het overdreven.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:22

Ik ben eerlijk gezegd nogal geschrokken van dit filmpje ;)
Wat een vent zeg, en wat zet hij zichzelf voor lúl.

Vind Patricia een hele eerlijke en symphatieke vrouw.
En om nou haar dochter erbij te halen,
die is 19. Al volwassen...

Vind dat Patricia zich erg goed staande heeft weten te houden,
ik was uit m'n slof geschoten.
bah bah bah, wat een afgang voor Theo. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:22

Mensen kopen het om hun huid te verzorgen, niet omdat ze denken dat ze 30 gaan uitzien terwijl ze 60 zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 22:23

Miska schreef:
Mensen kopen het toch?
Ik vind het overdreven.

Ik vind het nogal overdreven om misselijk te worden van zo'n reclame.
Overigens zweert mijn moeder bij een van die producten en het lijkt nog echt bij haar te werken ook.
Ze heeft een hele mooie huid!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:23

Relien schreef:

Zowel moeder als dochter zijn vrij om te doen wat ze willen, beide volwassen. En wie zijn wij om hierover te oordelen?
En hoe zou iemand van 60 zich dan moeten gedragen? Daar zijn geen regels voor naar mijn weten, als ze dit wil doen, leuk vindt en er een leuk bedrag voor krijgt, prima toch?! Leven en laten leven!

(en wat moeder doet, kan ze haar dochter toch niet gaan verbieden :+ )

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:23

Miska schreef:
Mensen kopen het toch?
Ik vind het overdreven.

Waarom maak jij je druk over de mensen die het kopen? Laat ze lekker.
Zoals hierboven is omschreven is het dus niet alleen om rimpels tegen te gaan.

Ik moet nooit naar dat soort reclames kijken, wij hebben gewoon een afstandsbediening :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:24

Miska schreef:
ThePast03 schreef:

Mensen kopen het toch?
Ik vind het overdreven.

Wie zegt dat het niet werkt :D Ze claimen een gehydrateerde en verzorgde huid met vermindering van rimpels. Mijn moeder gebruikt de L'oreal zalf en ze is er heel tevreden mee, want bij haar doet de zalf, waar ze hem voor gekocht heeft, namelijk om een gehydrateerde en verzorgde huid te krijgen en te behouden. En dat de rimpels iets minder worden is mooi meegenomen.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:25

We dwalen een beetje af geloof ik!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:28

pharagirlke schreef:
Sander: Oeps! Dubbelpost... Ja mijn bokt deed net heel even vreemd :')

Miska: die cremes zijn ook enkel voor verzorging. Huid soepel houden en voorkomen dat ze uitdroogt. En daar wordt druk op gelegd? 30 pagina's discussie omdat een 60jarige met de borsten bloot gaat... Je vraag je af waar nu exact het meeste druk op gelegd wordt. Ik krijg meer en meer het gevoel dat je in deze maatschappij niet meer mooi MAG zijn omdat er mensen tussen zitten die daar niet zelfzeker genoeg voor zijn :x

Citaat:
Our greatest fear is not that we are inadequate,
but that we are powerful beyond measure.

It is our light, not our darkness, that frightens us.
We ask ourselves, Who am I to be brilliant,
gorgeous, handsome, talented and fabulous?

Actually, who are you not to be?
You are a child of God.

Your playing small does not serve the world.
There is nothing enlightened about shrinking
so that other people won't feel insecure around you.

We were born to make manifest the glory of God within us.
It is not just in some; it is in everyone.

And, as we let our own light shine, we consciously give
other people permission to do the same.
As we are liberated from our fear,
our presence automatically liberates others.

Mooie quote van Marianne Williamson voor dit topic...

Het gaat er helemaal niet om dat het niet MAG, ik vind het overdreven door de nadruk zo op het uiterlijk te leggen.
Je post een hele mooie quote alleen vind ik dat meer gebaseerd op je innerlijk en niet om hoe je eruit ziet.
Het gaat om dat je doet wat je zelf graag wilt, ongeacht wat een ander zijn mening is.
Dus als Paay zich zo bloot wil stellen, hoor je mij daar niet over alleen vind ik het niet mooi en heeft het in mijn beleving effect op de wereld en staat de cosmetica er mee in verbinding.
Ik straal in mijn eigen dingen en heb mijn innerlijke licht daar ook wel gevonden, maar dan mag ik nog wel een andere kijk hebben op wat andere doen.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:29

ThePast03 schreef:
Miska schreef:
Mensen kopen het toch?
Ik vind het overdreven.

Waarom maak jij je druk over de mensen die het kopen? Laat ze lekker.
Zoals hierboven is omschreven is het dus niet alleen om rimpels tegen te gaan.

Ik moet nooit naar dat soort reclames kijken, wij hebben gewoon een afstandsbediening :)

Wij ook! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:31

Als ik het dus goed begrijp, houd jij ook niet van Haute Couture, omdat dit ook effect heeft op de wereld, ook niet van actrices want die hebben ook een effect op de wereld. Niet van modellen, want die hebben ook effect op de wereld. Zowel negatief als positief.

Jeetje... dan word het wel heel saai, of niet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 22:32

Citaat:
Naakte Patricia Paay vliegt de winkels uit.

Nederland is zeer benieuwd naar het lichaam van Patricia Paay. Het decembernummer van de Playboy, met daarin de naaktfoto's van de 60-jarige Paay, lijkt de winkels uit te vliegen.

"De eerste signalen zijn goed", zei Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk vrijdag in RTL Boulevard. "We horen verhalen over voorraden die binnen anderhalf uur uitverkocht zijn.

"Volgens de baas van het mannenblad wordt het decembernummer, dat sinds donderdag in de winkels ligt, het best verkopende nummer van het jaar. "Zonder twijfel."

Pikante kiekjes

Mogelijk breken de pikante kiekjes van Patricia nog een record. Heemskerk schat in dat Patricia's Playboy wel eens de best verkopende van de afgelopen tien jaar kan worden.

Het verkoopsucces komt ook La Paay ten goede, Patricia krijgt per verkocht nummer een bepaald bedrag. Hoeveel dat is, wil Heemskerk niet onthullen, maar hij noemt het 'voldoende'. "Als alles zo gaat zoals we nu voorzien kan Patricia het nog wel even uitzingen tot de scheiding is uitgesproken."

www.nu.nl

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:32

Miska schreef:
Dus als Paay zich zo bloot wil stellen, hoor je mij daar niet over alleen vind ik het niet mooi en heeft het in mijn beleving effect op de wereld en staat de cosmetica er mee in verbinding.

Het spijt me zeer maar dan heb jij echt geen reële kijk op de wereld.
Bovendien zou je dat dan moeten vinden van alle modellen, want aan de meeste is ook al het een en ander verbouwd (meestal op zijn minst de cupmaat en zijn de lippen wat voller) en die worden ook geshopd.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:32

Misschien heeft Paay wel een positief effect op het zelfbeeld van de gemiddelde 55-plus dame. In de trant van 'we zijn dan wel middelbaar, maar nog niet afgeschreven'. Het feit of het nu allemaal wel of niet echt is, doet dan volgens mij niet zo ter zake (omdat de gemiddelde oudere dame dit wel op waarde weet te schatten en zich hier niet blind op staart).