DebGizmo schreef:Neem van mij aan die vragen worden persoonlijk beantwoord daarom kan ik dit dus ook zeggen en is mijn mening wel degelijk onderbouwd. 90% is wel degelijk de waarheid ik zou zeggen vraag de gegevens eens op bij het CBS. Waarom ik vind dat iemand geen recht heeft op die kinderbijslag is om de reden dat die kinderen niet eens weten hoe Nederland eruit ziet maar wel geld mag ontvangen. De vergelijking trok ik omdat het schandalig is hoe onze ouderen behandeld word terwijl je als je als allochtoon binnen komt alles klaar staat: een woning, de nodige uitkeringen ect ect. een slordige 216 miljard waar we over praten dat in de allochtoon is gestoken sinds 1945. Naar mijn idee mag er dus minder geld in dit soort situaties gestoken worden. Om even terug te komen op Dion Graus, Zijn oplossing was namelijk om het ritueel slachten van dieren (wat tevens op een barbaarse manier gaat) te verminderen dit met betrekking op subsidies ect. en dit geld in de slachtkippen te stoppen dat ze een wat prettiger leven zullen krijgen.
Dus Graus zou willen dat moslims geen kip meer kunnen eten, prima oplossing hoor, applaus. Overigens zijn er al heel veel bedrijven waar kippen niet meer in kooitjes gehouden worden.
90% is ver bezijden de waarheid, ik weet niet welke statistieken jij hanteert
Ik nee van jou niet aan dat vragen worden beantwoord, want hij doet dat nooit.
Draait de vragen altijd om naar het onderwerp en begint daar op te schimpen, dat is zijn gebruikelijke taktiek en als je dat als antwoord ervaart ben je ver heen.
De eerste gastarbeiders, kwamen pas begin 60, dus wat dat met 45 te maken heeft?????
Heino natuurlijk mogen positieve kanten van Wilders wel behandeld worden, als iemand die kan vinden