als je deze foto in het groot bekijkt, dan zie je dat de 'dader' al helemaal doodhangt, en geen controle had over het stuur.

Als ik het zo goed bekijk iig.
Verschrikkelijk dit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
e_horse schreef:Als het concert van 538 afgelopen is moeten die mensen toch ook tegelijk naar huis? Wat is dan het verschil dat dat een paar uurtjes eerder gebeurt? Bovendien is er nu misschien nog minder alcohol genuttigd..
_Lynn schreef:http://twitpic.com/49k9r
als je deze foto in het groot bekijkt, dan zie je dat de 'dader' al helemaal doodhangt, en geen controle had over het stuur.![]()
Als ik het zo goed bekijk iig.
Verschrikkelijk dit!
x_Irisje_x schreef:Wat ik me nog steeds afvraag...Als het opzet is geweest, wat had hij in vredesnaam met zo'n klein autotje tegen zo'n grote bus willen doen? Als er geen explosieven inzaten...
Nikki__ schreef:Alleen op teletekst staat dat het om een 25 jarige man gaat. Op de papieren dat het gaat om een 38 (geloof ik) jarige man. Klopt dus al niet.
x_Irisje_x schreef:Wat ik me nog steeds afvraag...Als het opzet is geweest, wat had hij in vredesnaam met zo'n klein autotje tegen zo'n grote bus willen doen? Als er geen explosieven inzaten...
aronneke schreef:Ja dat kindje op die foto! Is zei de gene die inmiddels is overleden? Er was er namelijk sprake van dat er een klein meisje was overleden