anjali schreef:Het buiten(natuur)zwembad hier heeft anders al 2 zomers veel te weinig bezoekers wegens te koud (en nat). Aan de praktijk zie ik meer aan dan aan statistieken.
Er staat boven je post een duidelijke en overzichtelijke grafiek van stijgende temperaturen. Hoe kijk je hier dan naar, en wat vind je daar dan van? Want daar kun je toch ook je conclusies aan verbinden? Of denk je dat het KNMI liegt? Dat dat enkel maar een zelfverzonnen plaatje is en dat de gevolgen hiervan niet voor jouw kringetje gelden, want de buitenzwembaden zijn slechter bezocht?
Ik ben oprecht benieuwd hoe deze redenering (wat overigens opnieuw riekt naar anekdotisch bewijs maar mijn eerdere post lijkt ook geen indruk op je te maken) tot stand komt. Want ik wil het graag begrijpen, maar de logica ontgaat mij volledig.
(Ik kan ook een heel verhaal gaan ophangen dat opwarming van de aarde subtiel maar gestaag verloopt, waardoor het niet altijd direct meetbaar is in het dagelijkse weer, maar als je de statistieken niet gelooft zal dat verhaal ook niet zijn vruchten afwerpen..)