Zijn conclusie: NSC laat met dit programma het begrotingstekort oplopen met 2 miljard, en BBB met 7 miljard, omdat er geen financiële dekking is voor een aantal programmapunten.
Het moet je hobby maar zijn zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Politieke partijen overtreden privacywet met volgcookies
Meerdere politieke partijen plaatsen zonder toestemming volgcookies op hun websites. Daarmee schenden ze de wet, blijkt uit onderzoek van de NOS. De overtredingen zijn gesignaleerd bij BoerBurgerBeweging (BBB), Forum voor Democratie (FVD), SGP en Volt.
anjali schreef:Toen FvD net begon, was er een poll op Bokt waarop men ging stemmen. Heel veel Bokkers gaven toen aan op hem te gaan stemmen! Nee ik niet want ik had al een partij .Maar nu wordt FvD collectief verketterd op Bokt. Dat vind ik dus wel raar, dat men eerst op iemand stemt en hem later de grond in trapt. Of zijn die vroegere Bokkers er niet meer?
anjali schreef:Toen FvD net begon, was er een poll op Bokt waarop men ging stemmen. Heel veel Bokkers gaven toen aan op hem te gaan stemmen! Nee ik niet want ik had al een partij .Maar nu wordt FvD collectief verketterd op Bokt. Dat vind ik dus wel raar, dat men eerst op iemand stemt en hem later de grond in trapt. Of zijn die vroegere Bokkers er niet meer?
Jessix schreef:Hier ook geen fan van FvD, nooit geweest. Maar nu zijn ze imo wel een heel bijzondere partij geworden. Waar ik het eerst ‘eng’ vond vind ik het nu grappig omdat het zo ver van de realiteit afstaat.
anjali schreef:nps schreef:Mensen lopen massaal achter "een ander geluid" aan. Nu ook weer met BBB en Omtzigt.
Ja en dat mogen de zittende partijen zich wel aantrekken, dat veel mensen kennelijk zo ontevreden zijn over het beleid wat zij uitvoeren. Dat men dan de gok gaat nemen met iets heel nieuws.
Jessix schreef:Hier ook geen fan van FvD, nooit geweest. Maar nu zijn ze imo wel een heel bijzondere partij geworden. Waar ik het eerst ‘eng’ vond vind ik het nu grappig omdat het zo ver van de realiteit afstaat.
pien_2010 schreef:Jessix schreef:Hier ook geen fan van FvD, nooit geweest. Maar nu zijn ze imo wel een heel bijzondere partij geworden. Waar ik het eerst ‘eng’ vond vind ik het nu grappig omdat het zo ver van de realiteit afstaat.
Partij programma gelezen na oprichting? Daar stond het allemaal in. Gewoon een hele foute partij vanaf dag 1, die het leuk kon brengen.
Fout als het om rechten van vrouwen gaat en ging, fout als het om leven gaat in een maatschappij met mensen vanuit verschillende achtergronden en culturen, fout als het ging om het verketteren van andere partijen (weten jullie nog hoe leerkrachten die op GL zouden stemmen werden weggezet), etc.
Thierry was vanaf seconde 1 een wolf in schaapskleren en ik had er kippenvel van met zijn boreale (kan het woord niet eens schrijven) en intetessant doende geklets.
Ik had zoveel kippenvel van die gast, dat ik zijn partij programma en alles wat ik kon vinden over die gast gelijk gelezen heb. Zo'n foute partij hebben we sinds de oorlogsjaren niet meer gehad in Nederland. Jan Maat en Wilders verbleken er zelfs bij. En die zijn echt wel uiterst rechts. Thierry Baudet is een fascist en dan ga je echt de grens over. Als die man de kans krijgt is het over en uit met de democratie in Nederland.
Tango1979 schreef:De doorberekening
https://www.businessinsider.nl/hogere-b ... ma/#unread
Bizar maar goed nieuws: pvda/GL meer economische groei dan bij de VVD! En minder belastingdruk bij de normale inkomens. En (kan het amper geloven) een lagere staatsschuld dan bij de VVD plannen!
anjali schreef:Sommige partijen ontaarden zodra ze ineens heel veel succes krijgen. Dan imploderen ze als het ware. Voorbeeld is PvdD en ook D66 min of meer. Ik ben bevriend met een jongeman die al zijn hele leven lid is van D66 maar nu zegt dat ze wel zijn doorgeslagen op die stikstof. Volgens mij is mijn ex-partij PvdD ook daardoor doorgedraaid want alles moet daarvoor wijken.
Tango1979 schreef:De doorberekening
https://www.businessinsider.nl/hogere-b ... ma/#unread
Bizar maar goed nieuws: pvda/GL meer economische groei dan bij de VVD! En minder belastingdruk bij de normale inkomens. En (kan het amper geloven) een lagere staatsschuld dan bij de VVD plannen!