Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:juval schreef:Social media maakt meer kapot dan je lief is.
Ja, en algoritmes..![]()
Je wordt onbewust zo gestuurd! Als je dingen van verschillende kanten wilt bekijken moet je daar echt je best voor doen.
BigOne schreef:Snap werkelijk niet dat ze dat allemaal onder vvmu laten vallen en Antifa willen aanmerken als terroristische organisatie. Antifa is helemaal niet terroristisch laat staan dat het een organisatie is.
Raineri schreef:BigOne schreef:Snap werkelijk niet dat ze dat allemaal onder vvmu laten vallen en Antifa willen aanmerken als terroristische organisatie. Antifa is helemaal niet terroristisch laat staan dat het een organisatie is.
Scherp. Er is inderdaad geen centraal bestuur dus bestrijding lijkt me ingewikkeld. Wederom (teleurgesteld, maar niet verbaasd) symboolpolitiek.
. Ik ga van beide partijen nog eens goed kijken wat de plannen zijn op het gebied van zorg, onderwijs en digitalisering.
Welke stonden er onder Veronica2?

BigOne schreef:Vvd overstag, ineens ! Nu toch voor kinderen uit Palestina toelaten. Iemand op twitter zei het volgende en daar ben ik het helemaal mee eens ;
Ach mens ga toch fietsen, dit is zo doorzichtig als wat. Weer een zetel gedaald, laten we dit nú toestaan, het zijn er maar drie maar levert misschien wel zetels op. Jullie zijn totaal ongeloofwaardig.
Cer schreef:BigOne schreef:Vvd overstag, ineens ! Nu toch voor kinderen uit Palestina toelaten. Iemand op twitter zei het volgende en daar ben ik het helemaal mee eens ;
Ach mens ga toch fietsen, dit is zo doorzichtig als wat. Weer een zetel gedaald, laten we dit nú toestaan, het zijn er maar drie maar levert misschien wel zetels op. Jullie zijn totaal ongeloofwaardig.
Maar, mogen die kinderen nu wel komen dan?
juval schreef:ik vind dat Wiersma het prima doet, maar de problemen zijn niet in één jaar op te lossen, het zal veel tijd kosten. De kans dat BBB ook in een volgend kabinet komt is uiteraard erg klein. BBB sluit wat onze sector betreft nog steeds het meest aan bij wat volgens mij nodig is, vandaar mijn stemkeuze. Dat BBB niet op 1 staat is te verklaren op andere punten waarmee ik het niet helemaal eens ben.
mijn top 5 was VVD, PVV, BBB, JA21 en NSC
verootjoo schreef:Wat voor geld wordt er vrijgemaakt dan?
Oh, ik lees nu dat de VVD tóch zorg wil gaan bieden.