Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik vind het vooral zorgelijk dat er geruchten zijn dat men de grondwet wil aanpassen om een derde termijn voor Trump mogelijk te maken. Zo beginnen praktisch alle dictators. Of het kan geen idee, maar dat het alvast geopperd wordt.....
Sintara schreef:Ik snap wat je bedoelt, hij is natuurlijk officieel de president van het hele land, ook van de mensen die niet op hem gestemd hebben.Niks doen zal zéker niks uithalen, en Trump heeft een flink ego ik denk dat het hem enorm zou raken als er massale protesten komen of flinke petities.
Ik blijf erbij dat het toch echt het Amerikaanse volk is dat hiervoor heeft gestemd en verantwoordelijk voor is.
En dat is het gehele volk inderdaad, want dat is hoe het werkt. Er is niet een alternatieve president voor de anders stemmers ofzo
prompter schreef:Ik vind het vooral zorgelijk dat er geruchten zijn dat men de grondwet wil aanpassen om een derde termijn voor Trump mogelijk te maken. Zo beginnen praktisch alle dictators. Of het kan geen idee, maar dat het alvast geopperd wordt.....
pmarena schreef:Mwoah, het was nou niet super goed te horen wat dat ventje exact zei. Of heb je een beter opname gehoord dan ik...? Hij zei wel hoorbaar iets als "you are not the president" geloof ik en dat is al erg zat natuurlijk
MAAR daar hebben de fans die denken dat Musk het beste met "de gewone man" voor heeft ook alweer een excuus voor: Die arme Elon heeft te maken met de moeder van die kinderen (hij heeft er nog 2 met haar, met ook bizarre namen....) die hem voor schut wil zetten / het niet met hem eens is en dat ventje dit soort dingen influistert. Dus hij leert het van haar, niet van Musk. Want die heeft het grootste respect voor Trump
mylittlejoy schreef:Een 4-jarig jochie verzint dat soort teksten zelf niet zou je toch zeggen...sowieso bizar dat hij erbij is, maar ook dat Musk in z'n T-shirt een persconferentie staat te geven (terwijl z'n zoon z'n booger aan het bureau van de president afveegt). Geen goed beeld, zeker niet voor Trump.
Lieser schreef:prompter schreef:Ik vind het vooral zorgelijk dat er geruchten zijn dat men de grondwet wil aanpassen om een derde termijn voor Trump mogelijk te maken. Zo beginnen praktisch alle dictators. Of het kan geen idee, maar dat het alvast geopperd wordt.....
Trump heeft daar wel al een paar keer op gezinspeeld. Er schijnen (in theorie) 4 mogelijkheden te zijn.
https://www.hln.be/buitenland/zo-zou-tr ... gle.com%2F
De 2e optie zie ik nog niet gebeuren, daar is Trump's ego te groot voor. Maar een combinatie van 3 (opnieuw verkiesbaar stellen) en 4 (gewoon niet weggaan) zou me niet verbazen.
BigOne schreef:pmarena schreef:Mwoah, het was nou niet super goed te horen wat dat ventje exact zei. Of heb je een beter opname gehoord dan ik...? Hij zei wel hoorbaar iets als "you are not the president" geloof ik en dat is al erg zat natuurlijk
MAAR daar hebben de fans die denken dat Musk het beste met "de gewone man" voor heeft ook alweer een excuus voor: Die arme Elon heeft te maken met de moeder van die kinderen (hij heeft er nog 2 met haar, met ook bizarre namen....) die hem voor schut wil zetten / het niet met hem eens is en dat ventje dit soort dingen influistert. Dus hij leert het van haar, niet van Musk. Want die heeft het grootste respect voor Trump
https://x.com/umyaznemo/status/18901209 ... EopP3zUX6Q