Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Ander puntje, in ND is geprobeerd om een bill aan te nemen die het gebruik van de MA pil gelijk stelt aan moord:
https://www.newsweek.com/morning-after- ... ns-2030689
Gelukkig afgeschoten, maar bizar.
pmarena schreef:Ik vind dat ook niet fair, maar het volk stemt op zo'n wannabe-dictator en het volk zal het moeten voelen om te beseffen dat dit niet okee gevonden wordt door anderen.
Citaat:Kijk als je al jaren spullen bij een bepaald bedrijf(je) uit de USA haalt en het zijn goede gasten, dan snap ik dat je de banden niet zomaar verbreekt. Maar ik steek mijn geld ook niet graag in zaken die niet okee zijn. Dus als je iets soortgelijks van een betere plek kan krijgen: doen
mysa schreef:Het verschil met Harris was 1.5 procent: Trump 49.8 en Harris 48.3,dacht ik.
Ik vind het het toch best sneu voor die 48.3 procent.
mysa schreef:Oh leuk, dus ik ben verantwoordelijk voor de verkiezingszege van Wilders?
Nado schreef:mysa schreef:Het verschil met Harris was 1.5 procent: Trump 49.8 en Harris 48.3,dacht ik.
Weet jij misschien ook wat het percentage van de totale bevolking was dat gestemd heeft? Dus dat we 3 percentages naast elkaar kunnen zetten: de T-stemmers, de H-stemmers en de niet-stemmers? Dat is ook interessant om te zien, denk ik.
Polar schreef:Er zijn ontzettend veel mensen die de gevolgen ondervinden van politieke keuzes waar zij zelf niet voor hebben gestemd.
Gezien bepaalde uitspraken van Trump en Musk vraag ik me soms af of de verkiezingen volledig eerlijk zijn verlopen.
Het verbaast me dat hier geen diepgaand onderzoek naar lijkt te worden gedaan.
mysa schreef:Oh leuk, dus ik ben verantwoordelijk voor de verkiezingszege van Wilders?
Nado schreef:mysa schreef:Het verschil met Harris was 1.5 procent: Trump 49.8 en Harris 48.3,dacht ik.
Weet jij misschien ook wat het percentage van de totale bevolking was dat gestemd heeft? Dus dat we 3 percentages naast elkaar kunnen zetten: de T-stemmers, de H-stemmers en de niet-stemmers? Dat is ook interessant om te zien, denk ik.
martichr schreef:Nado schreef:
Ik dacht iets van 64 %
Polar schreef:Ik snap ook niet helemaal wat er naïef is aan denken dat de mensen die niet voor Trump hebben gestemd, niet verantwoordelijk zijn voor het feit dat hij aan de macht is gekomen.
Wat hadden zij dan kunnen doen om het te voorkomen?