Loretta schreef:Is dit nu dezelfde wolf die ze eerder schuwer wilden maken met paintballs. Of is dit een andere?
Dat denk ik haast wel. Hij is bij eerdere incidenten betrokken geweest volgens NOS.
https://nos.nl/l/2567547
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Is dit nu dezelfde wolf die ze eerder schuwer wilden maken met paintballs. Of is dit een andere?
Citaat:Lemele Overijssel
16-05-2025
08.10 uur
Zicht melding
Wolf gezien tegenover 1e parkeerplaats Camping De Lemeler Esch. Tijdens wandeling met aangelijnde hond schiet er een wolf weg in bosgedeelte tussen pad waar melder op liep en parallelweg Lemelerweg op 5 meter afstand van melder met hond.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
DuoPenotti schreef:Mooi.
Als er eenschaapwolf over de dam is..
gillian schreef:Afschieten voordat er überhaupt hoger beroep aangetekend kan worden![]()
Probleem opgelost toch
Citaat:Slagharen Overijssel
16-05-2025
10.04 uur
Zicht melding
2 wolven gezien in weiland aan de Moeshoekdwarsweg. Gingen richting zuidwesten.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Bathmen Overijssel
16-05-2025
10.00 uur
Zicht melding
Wolf gezien aan de Bettinkdijk bij de brug over Schipbeek. Aan de Holtense kant liep hij naar het water waarschijnlijk richting de stuw.
#geenwolf
Citaat:Diever Drenthe
15-05-2025
18.30 uur
Zicht melding
Gisteravond tegenover de camping Hoeve aan de weg in het bos een wolf tegen gekomen, het dier verdween rustig het bos in.
#geenwolf
Citaat:Nunspeet Gelderland
15-05-2025
21.15 uur
Zicht melding
Melder:
'Gisteravond tijdens hardlopen door het Zandenbos heb ik 2 wolven gezien, ik was het bos bijna uit en liep richting de Elspeterweg en toen liep ik recht naar 2 wolven toe die aan beide kanten vd weg stonden. Gelukkig liep er een fietspad voor zodat ik op die manier richting de A28 en bij hun weg kon lopen.'
#geenwolf
tienus63 schreef:Euh, omdat plan gedwarsboomd werd door de eisers bij deze zaak bij de voorzieningenrechter.
Hannanas schreef:tienus63 schreef:Euh, omdat plan gedwarsboomd werd door de eisers bij deze zaak bij de voorzieningenrechter.
Klopt, maar echt abnormaal dat dat zo voorbijgegaan kan worden. Lang terug in dit topic hadddn we het er over, en dat komt uit. De frustratie over niet mogen verjagen en je dan zult zien dat het de spuigaten uitloopt en het uiteindelijk de dood betekend. Terwijl dat misschien met andere manieren voorkomen kan worden.
Hannanas schreef:tienus63 schreef:Euh, omdat plan gedwarsboomd werd door de eisers bij deze zaak bij de voorzieningenrechter.
Klopt, maar echt abnormaal dat dat zo voorbijgegaan kan worden. Lang terug in dit topic hadddn we het er over, en dat komt uit. De frustratie over niet mogen verjagen en je dan zult zien dat het de spuigaten uitloopt en het uiteindelijk de dood betekend. Terwijl dat misschien met andere manieren voorkomen kan worden.
Hannanas schreef:Waarom niet eerst paintball schuwer proberen te krijgen. Nee laten we gelijk de grote stap maken van niets naar nekschot. Arm dier. Waar is het redelijkerwijs hier in.
Hannanas schreef:Waarom niet eerst paintball schuwer proberen te krijgen. Nee laten we gelijk de grote stap maken van niets naar nekschot. Arm dier. Waar is het redelijkerwijs hier in.