Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:wo 26 mrt 2008, 17:04
Kort geding 'Fitna' in beveiligde rechtszaal
DEN HAAG - De voorzieningenrechter in Den Haag behandelt het kort geding dat de Nederlandse Islamitische Federatie (NIF) tegen Geert Wilders heeft aangespannen vrijdag in de extra beveiligde rechtszaal in Rotterdam. Dat meldde de rechtbank in Den Haag woensdag.
De NIF wil bij de rechter afdwingen dat een onafhankelijk expert de anti-Koranfilm Fitna van Wilders voor de première beoordeelt en kijkt of hij grievend is voor moslims en de islam. Als dat het geval is, wil de organisatie op basis van die beoordeling de vertoning van de film laten verbieden
Mystica schreef:Ik heb net even netwerk van vandaag gekeken, maar om mijn god zeg, het is ten eerste kwetsend dat mohammed afgebeeld wordt.Wat berteft de rest, tja, het is gewoon waar, en als de waarheid kwetsend is, dan moet je jezelf toch eens achter de oren krabben. Net als het verhaal wat ik 1 of 2 pagina's geleden postte ( incl bronnen
) Zoals ik eerder al had gezegd, plaatsvervangende schaamte, niet kwetsend...
Citaat:! WARNING !
The media item you are about to see may contain MATURE elements. Agree to the text below or click out
gohya schreef:"Little_ Dream" ben het helemaal met je eens! Ze zijn idd. echt niet wijs.Mensen die NIET geloven moeten gedood worden,dit is toch krankzinnig?