Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:eefangel schreef:Bij ons op school zijn ook verkiezingen gehouden, en wat me ontzettend opviel was dat zo ongeveer HEEL VMBO op groep Wilders heeft gestemd, en hoe hoger het niveau, hoe minder Wilders, tot aan 6vwo, waar slechts 1 iemand op die groep stemde... wat kunnen we hier toch uit concluderen...
Je heb helemaal gelijk. Dat is mijn ook opgevallen!
Ireentjuh schreef:Mij ook (maar dan in mijn omgeving, dus meer de hbo/wo/mbo mensen die mogen stemmen). Zoiezo heb ik het idee dat in mijn omgeving de hoger opgeleide mensen vaker voor een linkse partij kiezen.. (komt misschien ook omdat dat voornamelijk mensen in de zorg zijn). Best tegenstrijdig eigenlijk, want dat zijn wel de mensen die meer verdienen!
ik zal maar niet meteen m'n conclusies trekken![]()
MissJ schreef:Als dat zo was, hoe verklaar jij dan de achterban van de VVD?
C_hristel schreef:Iedereen zijn mening. Persoonlijk zou ik niet voor sp stemmen. Het is heel erg lief dat hij de bijstand omhoog wilt hebben.. Maar op deze manier gaat de werkloosheid alleen maar ophoog. Dan wilt hij meer dan 42% hypotheek niet meer toestaan. Denk je dat dat goed is voor Nederland? Dan kan half Nederland het boordje te koop in de tuin zetten. Kijk een partij mag best wat meer voor de arme zijn, maar hou het realistisch. Voor de rest weet ik nog niet echt op wie ik ga stemmen. Ben ook geen voorstander van de CDA aangezien deze de coffieshops niet wil legaliseren. En ik denk maar zo, sterke drank is ook gelegaliseerd. Naja uhh partij voor de dieren is allemaal wel heel erg goed voor de dieren maar die meneer zei letterlijk tegen mij: als wij aan de macht komen (wat niet zal gebeuren) gaan we allereerst al het dieren leed oplossen en dan komen de mensen. Naja.. waar kan je trouwens al die stanpunten eens nalezen?
mawaikee schreef:Ja? En? Normaal gesproken sluit je geen hypotheek voor het volledige bedrag af, heb je zelf een startkapitaal....
Citaat:En dat van de werkloosheid is wel degelijk zo want dat stond in de telegraaf dat dat na onderzoek gebleken is..
Wranglerbutt schreef:Citaat:En dat van de werkloosheid is wel degelijk zo want dat stond in de telegraaf dat dat na onderzoek gebleken is..Whoehahahahahaha! De Telegraaf en de waarheid?