(overigs was de post geheel ontopic, in tegenstelling tot jou bericht, hij ging tenslotte over pijlstaartroggen en krokodillen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik heb steve ook nooit een dier opzettelijk pijn zien doen,kan je van "sport" vissers niet zeggen....
katiavl schreef:valt me op dat mensen het inneens allemaal beter weten. Zoals de verzorgens van de zoo op hart van vlaanderen![]()
zucht inplaats van een beetje respect te hebben.
Ketaki schreef:juultjuh schreef:Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan hadMaarja. Je verwacht dan ook niet dat je gestoken wordt door een vis midden in je hart..
Erg jammer, ik keek graag naar zijn programma..
Julia.
en ik weet dat hij juist helemaal NIET egoistisch is geweest tegen zijn familie.
zijn familie deed mee, kinderen leerden al op vroege leeftijd om te gaan met slangen en krokodillen.
die nemen de dierentuin ook over.
(als ze oud genoeg zijn)
Relien schreef:zijn dochter had laatst zelf in een documantaire gezegt dat zei later de baas zal zijn van de dierentuin..dat wil ze als niks anders. ze kent zelf alle namen van elk dier en alles over het dier.. en weetje wat ze ook zei dit heb ik van mijn grootste papa geleert..
als ik dara aan terug denk krijg ike een brok in me keel. dat was 3 dagen voor het ongeluk ..
Relien schreef:indd.. bindi weet al zeker wat ze wil later want is ze niet geintereseert in de dierentuin dan zou ze ook niet alledieren kenne..
suusiejj schreef:Relien schreef:indd.. bindi weet al zeker wat ze wil later want is ze niet geintereseert in de dierentuin dan zou ze ook niet alledieren kenne..
inderdaad vind wel dat we nu een sticker hebben verdient![]()
en daarbij kleine kinderen onthouden niet zo snel namen , en ze hebben best moeilijke namen, ik weet zeker dat ze de soort zelfs weet ik vind het goed van dr,
Citaat:Terri Irwin says:
That is a name of a crocodile. We were working with the Kalkadoon Aborigines. They were a very warring tribes and they had the sweetest name for young girl, Bindi. We had this crocodile and we named it Bindi. When our daughter was born we named her Bindi after the crocodile and Sue after our dog, Sui.
Cowgirl schreef:Dat jullie al weten dat ze dat gaat doen..vind ik knap.
Meisje is pas 8 er kan nog zoveel gebeuren en wie weet wordt ze liever dierenarts in Afrika ofzo.
deschels schreef:http://youtube.com/watch?v=OE2hy7OAlMk& ... ed&search=
Ik weet niet of dit filmpje er al op heeft gestaan maar hier krijg ik nou een brok van in mijn keel.
zieta_lover schreef:vandaag en morgen de hele dag op animal planet alles over steve. van de geboortje van bindi totaan slangen vangen. erg mooie afleveringen