Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

DuoPenotti schreef:Bellatrix schreef:Die heb ik dus niet.
Nu bij mijn noodradio maar ik moet eigenlijk nog een goede, grote hebben.
je auto is best groot
En de meeste hebben nog wel gewoon fm
DuoPenotti schreef:Die zaklamp snap ik ook niet dat mensen die niet hebben, maar die zullen de telefoon wel gebruiken.
maar verder inderdaad, zou niet weten waarom mensen dat in huis moeten hebben als ze geen kachel of bbq hebben.
Waarom water in een kan als het ook in een fles zit en camping toestel, waarvan ik blijf zeggen levensgevaarlijk als mensen niet weten wat ze doen.
Moet eens brand uitbreken in een flat, leuk elk appartement een gasfles...of zibro brandstofkunnen we de veiligheid beter op orde hebben als anders, maar gaan we op zo'n moment wel Hongkong achterna
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:Ik zal wel even een blond moment hebben maar 'je auto is best groot'? Wat bedoel je daarmee?
Bedoel je mijn auto als zaklamp?

Citaat:Nu bij mijn noodradio maar ik moet eigenlijk nog een goede, grote hebben.
kiki1976 schreef:Ik werk in een bouwmarkt en zie nu wel meer vraag naar artikelen die we normaal rond deze tijd van het jaar zelden tot niet verkopen.
Maar het lijkt wel dat er toch ook vaak mensen zich schamen om het te kopen. Veelal standaard vermelden ze " ik moet het halen voor iemand anders want ik geloof niet in die 72 uur".
#zaklampen zowel batterij als accu (meer als anders)
# gewone lampen op accu ubs oplaadbaar
#houtskool, briketten
#aggregaten
#zibro kachels ( veel meer als anders)
#camping kooktoestellen
#jerrycans met kraantje voor water