germie schreef:Ik vind het jammer dat er meteen gescholden moet worden met woorden als wappies en leeghoofden. Dat vind ik erg ongepast.
Nee, ik was zelf niet bij protesten, maar heb wel wat streams van veelal gewoon normale mensen gezien. Dat een protest verboden is betekent niet dat een deelnemer een aso of wat dan ook is. Vergeet niet dat continu dit soort protesten verboden worden en dat een blm wel doorgang mocht vinden. Dat zet natuurlijk ook geheel logisch kwaad bloed.
Ik ben niet voor rellen, maar ik vind het ronduit beledigend dat je de normale protestanten onder 1 noemer schaart. Ik heb dat daarom ook getemd. Over relschoppers mag je wat zeggen, maar lang niet iedereen die protesteert is dat. Een hele belangrijke nuance in deze.
In deze tijden is het te belachelijk voor woorden dat dit soort demonstraties nog plaats mogen vinden. Veel te veel mensen op elkaar, zonder mondkapje enz. Dat koffie drinken en dat soort belachelijke dingen. Het is gewoon een gelegenheid aanpakken om lekker rebels te doen. En straks stijgen de cijfers weer en kan weer iedereen zich aan de strengere maatregels houden. Ik vind sowieso dat demonstraties nu even alleen via online petities e.d. gedaan moeten worden. Het werkt nu alleen maar averechts. Bij verboden demonstraties moeten ze de mensen gewoon wegvegen.