Askja schreef:Tja, tegelijkertijd blijft de meerderheid vooralsnog het kabinetsbeleid in grote lijnen steunen, ondanks dat de kritiek op de maatregelen toeneemt.
Verder zijn mensen die jij dagelijks spreekt niet per se een afspiegeling van de Nederlandse bevolking, maar eerder van je eigen bubbel.
En wat is er zo erg aan een vaccinatiepaspoort als dat een mogelijkheid biedt tot meer bewegingsvrijheid?
Op dit moment staan nog 4 op de 10 mensen achter de huidige maatregelen. Was gisteren in het nieuws op de radio. Dit waren eerst 7 op de 10.
De mensen die ik spreek zijn volgens mij wel degelijk een afspiegeling van de maatschappij. We krijgen iedereen over de vloer in ons bedrijf. Van bijstandsmoeder tot fabrieksdirecteur.
Het maakt mijn persoonlijk niets uit hoor wat betreft een eventueel vaccinatiepaspoort. Ik laat mij rustig enten als dat de oplossing is, voorlopig ben ik echter nog niet aan de beurt. Alleen ze ontkennen eerst in alle toonaarden dat zoiets gaat gebeuren. Nu worden er al proefballonetjes opgelaten, over enkele weken is het zover. Wees daar dan gewoon eerlijk over.