Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Maar we weten nu wel zeker dat Trump niet dement is: https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/trump- ... -onderzoek
IMANDRA schreef:nynke55 schreef:Maar we weten nu wel zeker dat Trump niet dement is: https://joop.bnnvara.nl/kijk-nou/trump- ... -onderzoek
Ik vind het wel frappant dat ze hem die test hebben laten doen. Zou zijn arts iets hebben vermoed of is het bedoeld om alle geruchten de kop in te drukken?
Anouska schreef:IMANDRA schreef:Ik vind het wel frappant dat ze hem die test hebben laten doen. Zou zijn arts iets hebben vermoed of is het bedoeld om alle geruchten de kop in te drukken?
Nee dat is natuurlijk om Joe Biden uit de tent te lokken diezelfde test te doen. Trol gehalte van 11 op een schaal van 10 natuurlijk dit.
Karl66 schreef:Dat is nou net de reden waarom eerst Obama en daarna Trump gekozen konden worden, Trump werd verkozoen omdat zijn tegenstander, Clinton, was een keiharde neoliberaal, die ze helemaal zal zijn
Anouska schreef:Volgens mij zei Trump toch echt zelf dat hij een bekend arts vroeg of er zo'n test bestond en toen dit zo bleek, of diezelfde arts dan de test af zou willen nemen bij Trump. Om voor eens en voor altijd van de verdenking af te zijn. Trump gaf ook aan de test bijzonder goed te hebben afgerond, zelfs de allermoeilijkste vragen waar veel anderen niet aan konden voldoen.IMANDRA schreef:
Ik vind het wel frappant dat ze hem die test hebben laten doen. Zou zijn arts iets hebben vermoed of is het bedoeld om alle geruchten de kop in te drukken?
Nee dat is natuurlijk om Joe Biden uit de tent te lokken diezelfde test te doen. Trol gehalte van 11 op een schaal van 10 natuurlijk dit.
IMANDRA schreef:Alstu, beeld en geluid:Anouska schreef:Nee dat is natuurlijk om Joe Biden uit de tent te lokken diezelfde test te doen. Trol gehalte van 11 op een schaal van 10 natuurlijk dit.
Je zegt het alsof het een feit is, kan je mij uitleggen waarom dat zo is? Heb je bronnen?
IMANDRA schreef:Anouska schreef:Nee dat is natuurlijk om Joe Biden uit de tent te lokken diezelfde test te doen. Trol gehalte van 11 op een schaal van 10 natuurlijk dit.
Je zegt het alsof het een feit is, kan je mij uitleggen waarom dat zo is? Heb je bronnen?
Ailill schreef:Anouska schreef:Volgens mij zei Trump toch echt zelf dat hij een bekend arts vroeg of er zo'n test bestond en toen dit zo bleek, of diezelfde arts dan de test af zou willen nemen bij Trump. Om voor eens en voor altijd van de verdenking af te zijn. Trump gaf ook aan de test bijzonder goed te hebben afgerond, zelfs de allermoeilijkste vragen waar veel anderen niet aan konden voldoen.
Anouska schreef:Nee maar ik volg Trump al zo lang als dat Twitter bestaat. Hij doet dit al jaren, meestal om een reactie uit te lokken of een gotcha moment te creeeren.
Citaat:Ik zie de humor er van in en een ander misschien niet. Het is een slimme zet.
IMANDRA schreef:Ik bedoelde meer of je je comment idd uit kon leggen zoals je hierboven hebt gedaan, bedankt daarvoor. Oké, het is dus bewust vanuit Trump naar buiten gebracht. Maar denk je niet dat dat opscheppen over dat het zo'n lastige test is averechts werkt? Er komt nu dus naar buiten dat alhoewel hij wel is 'geslaagd', dat de test helemaal niet zo ingewikkeld is als hij laat denken? Dat heeft invloed op hoe mensen hem zien, als hij die test ingewikkeld vond maar dat is de test eigenlijk niet, wat zegt dat dan over zijn intelligentie?
En als we het dan over onbetrouwbare bronnen hebben: hij zegt geslaagd te zijn, maar we hebben er ook geen bewijs voor behalve dan zijn woord. Dus in hoeverre helpt dit zijn campagne, buiten het 'yes zie je wel' van mensen die hem al volgen?
Ik ben benieuwd of Biden die test zou doen. Denk het niet, denk dat ze dat zien als zich 'verlagen' naar Trump's niveau van campagne voeren.
Anouska schreef:Nu ben ik selectief, hahahah! Iets over kijk eens in een spiegel.Wel gek dat selectief bent in het geloven wat er uit zijn mond komt dan. Het filmpje zelf is hilarisch, hij banketstaaf 5 kwartier in een uur en zegt eigenlijk helemaal niks behalve dat hij aantoont die volgorde nog steeds te kennen en opnieuw 2 keer kan herhalen en zijn geheugen dus prima in orde is. De bal ligt bij Joe.
Ailill schreef:Anouska schreef:Nu ben ik selectief, hahahah! Iets over kijk eens in een spiegel.Wel gek dat selectief bent in het geloven wat er uit zijn mond komt dan. Het filmpje zelf is hilarisch, hij banketstaaf 5 kwartier in een uur en zegt eigenlijk helemaal niks behalve dat hij aantoont die volgorde nog steeds te kennen en opnieuw 2 keer kan herhalen en zijn geheugen dus prima in orde is. De bal ligt bij Joe.
Precies, hij banketstaaf 5 kwartier in een uur en zegt alsnog niks, heeft er zelfs minuten voor nodig om het behalen van een eenvoudige test te benoemen. Nee, dan ben je inderdaad enorm goed bezig. Als hij de juiste test had gedaan, zou ie nu in een dwangbuis op een gesloten afdeling moeten liggen.
Anouska schreef:Love him or hate him, maar het feit mensen in een land aan de andere kant van de oceaan elke dag over hem praten zegt voldoende.
"There is no such thing as bad publicity" zei Barnum.
Anouska schreef:IMANDRA schreef:Ik bedoelde meer of je je comment idd uit kon leggen zoals je hierboven hebt gedaan, bedankt daarvoor. Oké, het is dus bewust vanuit Trump naar buiten gebracht. Maar denk je niet dat dat opscheppen over dat het zo'n lastige test is averechts werkt? Er komt nu dus naar buiten dat alhoewel hij wel is 'geslaagd', dat de test helemaal niet zo ingewikkeld is als hij laat denken? Dat heeft invloed op hoe mensen hem zien, als hij die test ingewikkeld vond maar dat is de test eigenlijk niet, wat zegt dat dan over zijn intelligentie?
En als we het dan over onbetrouwbare bronnen hebben: hij zegt geslaagd te zijn, maar we hebben er ook geen bewijs voor behalve dan zijn woord. Dus in hoeverre helpt dit zijn campagne, buiten het 'yes zie je wel' van mensen die hem al volgen?
Ik ben benieuwd of Biden die test zou doen. Denk het niet, denk dat ze dat zien als zich 'verlagen' naar Trump's niveau van campagne voeren.
Als hij niet zo achterlijk zou doen over die test, waarvan hij weet dat mensen hem belachelijk zouden maken, denk je dat wij er dan uberhaupt nu over gesproken zouden hebben?
Er is een ontzettend interessant boek dat je eens zou moeten lezen "the 48 laws of power". Ik heb het wel voor je als je het wilt hebben. Ik weet ook bijna zeker dat Trump een enorme Barnum fan moet zijn. Barnum was natuurlijk trol voordat mensen wisten wat een trol was. Trump is marketingtechnisch (net als Barnum) een genie. Dat kunnen mensen ontkennen, maar zijn naamsbekendheid voor het presidentschap en het presidentschap zelf zijn daar het bewijs voor. Het is geen huis-tuin-en-keuken-marketing zoals ik die op de HEAO kreeg, maar een heel ander level. Love him or hate him, maar het feit mensen in een land aan de andere kant van de oceaan elke dag over hem praten zegt voldoende.
"There is no such thing as bad publicity" zei Barnum.