Cayenne schreef:
Die is nieuw... Maar wel heavy...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Ik geloof ook de slachtoffers. Het zou goed zijn als er op de één of andere manier nog een soort van recht gedaan zou kunnen worden. Op zijn minst erkenning.
Ik vind het ook terecht dat radiostations zijn muziek (voorlopig) even niet meer laten horen.
corine1981 schreef:De hele heisa doet me denken aan een liedje van Pink: stupid girls...
De strekking is dat de weg naar de top bij veel mensen neer komt op konten likken en alles doen om in de schijnwerpers te komen...
Gewoon stupid, zeker ook van die ouders.
Wel of niet waar gebeurd, als we al het werk van verknipte artiesten/ kunstenaars/ acteurs moeten boycotten blijft er vrees ik niet zoveel over.
corine1981 schreef:Gewoon stupid, zeker ook van die ouders.
Avalanche81 schreef:Ik wist het niet iig. Ik ben deel 1 aan het kijken, op YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=IFjV-6iddrY
Ik vind het heel heftig, ik was er destijds van overtuigd dat hij onschuldig was. Maar ik geloof de slachtoffers.
corine1981 schreef:De hele heisa doet me denken aan een liedje van Pink: stupid girls...
De strekking is dat de weg naar de top bij veel mensen neer komt op konten likken en alles doen om in de schijnwerpers te komen...
Gewoon stupid, zeker ook van die ouders.
Wel of niet waar gebeurd, als we al het werk van verknipte artiesten/ kunstenaars/ acteurs moeten boycotten blijft er vrees ik niet zoveel over.
Cayenne schreef:Ik hoop dat deze zaak er ook voor zorgt dat er meer jongens en mannen naar voren durven komen die seksueel misbruikt zijn. Daar lijkt toch nog steeds een taboe op te staan.
Nikass schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat je het als moeder normaal vindt en/of toestaat dat je kind telefoongesprekken van 6 uur voert (al dan niet) met een volwassen man, dat je het normaal vindt cq accepteert dat een volwassen man jouw jonge kind als zijn beste vriend ziet, en dat zegt, en tig faxen stuurt met liefdesverklaringen, dat je kind zo vaak en lang uit logeren gaat bij een volwassen man. Dat vind ik allemaal niet normaal. Maar daarmee is moeder nog steeds op geen enkele manier schuldig aan het seksueel misbruik, en ik wil aannemen dat ze er ook echt geen vermoeden van heeft gehad. Ook zij is slachtoffer.